Czasoumilacz którego nie kupowałem.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 23:18
Czasoumilacz którego nie kupowałem.
Witam
Moja mama przedłużyła niedawno dwa abonamenty na telefon i parę tygodni później, na obu numerach pojawił się sam z siebie czasoumilacz sia chandelier i stąd pytanie, jak to wyłączyć i (co najistotniejsze) skąd się to w ogóle samo aktywowało?
pozdrawiam
Moja mama przedłużyła niedawno dwa abonamenty na telefon i parę tygodni później, na obu numerach pojawił się sam z siebie czasoumilacz sia chandelier i stąd pytanie, jak to wyłączyć i (co najistotniejsze) skąd się to w ogóle samo aktywowało?
pozdrawiam
Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.
Usługa włączana jest standardowo po przedłużeniu umowy. Wyłączenie: SMS "dezaktywacja" na numer 80333.
Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.
Dzięki za odpowiedź, a czy ten sms z dezaktywacją to płatny jest?
Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.
Darmowy
Zobacz, najlepiej na EBOK-u co jeszcze masz włączone.
Zobacz, najlepiej na EBOK-u co jeszcze masz włączone.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.
Bezpłatna.gohan263 pisze:Dzięki za odpowiedź, a czy ten sms z dezaktywacją to płatny jest?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.
Darmowy, ale w samrtfonie wyskakuje mi informacja o tym czy jestem gotowy ponieść dodatkowe koszty O_o
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.
gohan263, dezaktywacja usługi jest bezpłatna, numer również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.
Smartfony tak mają. Ostrzegają przed wysłaniem na inne niż 9 cyfrowe numery, z info ze to numer premium i może być płatny.gohan263 pisze:Darmowy, ale w samrtfonie wyskakuje mi informacja o tym czy jestem gotowy ponieść dodatkowe koszty O_o
Nie rozróżnia czy faktycznie będziesz płacił czy nie.
Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.
Ja u siebie w EBOK nie widzę zakładki Czasoumilacz oraz pakietu IPLA - tak by można było to wyłączyć. Można przez sms ale ja chce przez www.richat pisze:Darmowy
Zobacz, najlepiej na EBOK-u co jeszcze masz włączone.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.
tomko,
wyłączenie usługi Czasoumilacz zgodnie z regulaminem dostępnym na: http://www.plus.pl/documents/16/dd913f1 ... 33775c6820, odbywa się poprzez wysłanie SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na bezpłatny numer 80333.
Pakiet IPLA możesz wyłączyć:
wyłączenie usługi Czasoumilacz zgodnie z regulaminem dostępnym na: http://www.plus.pl/documents/16/dd913f1 ... 33775c6820, odbywa się poprzez wysłanie SMS-a o treści DEZAKTYWACJA na bezpłatny numer 80333.
Pakiet IPLA możesz wyłączyć:
c. poprzez wysłanie wiadomości SMS z numeru telefonu (MSISDN), objętego Promocją, na numer 2601 o treści:
a) DEAKT IPLA1 - w przypadku posiadania Promocyjnego Planu cenowego JA+ 49,99, JA+ 59,99+, JA+ 69,99,
b) DEAKT IPLA3 - w przypadku posiadania Promocyjnego Planu cenowego JA+ 79,99, JA+ 89,99+, JA+ 119,99+
d. dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer +48 601102601 (z dowolnego telefonu) .
z numeru na którym usługa jest aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.
EBOK nie pokazuje wszystkich włączonych usług i nie pozwala na ich wyłączenie/włączenie.
Po co stworzono PlusOnline na stronę www gdzie nie można sprawdzić czy usługa Czasoumilacz jest aktywna czy też nie.
Po co stworzono PlusOnline na stronę www gdzie nie można wyłączyć usługi IPLA.
Wiem że można przez sms ale nie o to przecież chodzi.
Po co mam dzwonić na BOK skoro takie połączenie kosztuje.
Wszystkie te usługi a są one PŁATNE powinny mieć możliwość zarządzania przez stronę www.
Po co stworzono PlusOnline na stronę www gdzie nie można sprawdzić czy usługa Czasoumilacz jest aktywna czy też nie.
Po co stworzono PlusOnline na stronę www gdzie nie można wyłączyć usługi IPLA.
Wiem że można przez sms ale nie o to przecież chodzi.
Po co mam dzwonić na BOK skoro takie połączenie kosztuje.
Wszystkie te usługi a są one PŁATNE powinny mieć możliwość zarządzania przez stronę www.
Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.
No właśnie nie ma na EBOKu. Też uważam że powinny.
Nie widzę jednak co stoi na przeszkodzie aby to zrobić SMS-em. Zawsze można sprawdzić (tak było przynajmniej) co masz jeszcze aktywne. Wysyłamy LISTA na bezpłatny numer 8888.
A do BOK dzwonimy jak masz darmowe choćby tylko do Plusa, na numer 601 102 601 i kasa zostaje w kieszeni.
Nie widzę jednak co stoi na przeszkodzie aby to zrobić SMS-em. Zawsze można sprawdzić (tak było przynajmniej) co masz jeszcze aktywne. Wysyłamy LISTA na bezpłatny numer 8888.
A do BOK dzwonimy jak masz darmowe choćby tylko do Plusa, na numer 601 102 601 i kasa zostaje w kieszeni.
Re: Czasoumilacz którego nie kupowałem.
tomko,
- dziękuję za przesłane sugestie. Przekazałam dalej.
- dziękuję za przesłane sugestie. Przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ