wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Administrator
- Posty: 6165
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Witaj rook,
informacje o usługach znajdziesz w naszych FAQ:
VoLTE - rozmawiaj z prędkością technologii LTE
Wi-Fi Calling+
na stronach www:
https://www.plus.pl/wificalling
https://www.plus.pl/volte
oraz oczywiście we wcześniejszych postach.
informacje o usługach znajdziesz w naszych FAQ:
VoLTE - rozmawiaj z prędkością technologii LTE
Wi-Fi Calling+
na stronach www:
https://www.plus.pl/wificalling
https://www.plus.pl/volte
oraz oczywiście we wcześniejszych postach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Są dostępne. Sam korzystam.
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Czy w telefonie Realme 9 5G oraz Vivo Y72 5G będę miał możliwość korzystania z VoLTE?
Czy w przypadku Vivo Y72 5G będę mógł korzystać z 5G w Plusie na obecnie dostępnym paśmie 5G oraz tych w przyszłości?
Dodam, że chodzi mi o NIEBRANDOWANE telefony.
Dziękuję za odpowiedź.
Czy w przypadku Vivo Y72 5G będę mógł korzystać z 5G w Plusie na obecnie dostępnym paśmie 5G oraz tych w przyszłości?
Dodam, że chodzi mi o NIEBRANDOWANE telefony.
Dziękuję za odpowiedź.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Joanna_Plus dziękuję za odpowiedź. Nie wiem, czy llisty z Twoich linków są często aktualizowane, bo od roku jestem posiadaczem Realme Narzo 30 5G i zarówno VoLte jak i 5G działa świetnie. Może dlatego, że jest to model telefonu prawie identyczny co Realme 8 5G i uznawany przez sieć jako ten drugi.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 1 gru 2021, o 14:19
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Witam, jak w iphone 12 uruchomić vowifi ? Dzwoniłem na infolinie i sami nie wiedzą , jest aktywna ta usługa ? Na p 30 lite działało super , a tutaj nie można włączyć .
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Witaj kamilo2277,
jeśli posiadasz numer w usługach Plus Abonament, to możesz aktywować wersję aplikacyjną: https://www.plus.pl/wificalling
jeśli posiadasz numer w usługach Plus Abonament, to możesz aktywować wersję aplikacyjną: https://www.plus.pl/wificalling
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 1 gru 2021, o 14:19
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Nie posiadam , czy na kartę będzie włączona ta funkcja ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
kamilo2277,
nie posiadamy takich informacji.
nie posiadamy takich informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Witam
Od niedawna uruchomiłem VoWifi na swoim Galaxy s21 5g oraz żony Galaxy S9+.
Na obu telefonach zauważyliśmy, że niektórzy rozmówcy skarżą się na kiepską jakość rozmowy. Przerywanie i czasami całkiem nas nie słyszą. Sieć wifi w domu: 400MB/400MB 2.4ghz oraz 5ghz. Zasięg na max więc raczej nie jest to wina mojego WIFI. Rozmówcy którzy skarżą się na kiepską słyszalność są przeważnie w sieciach innych operatorów. Trochę słabo to wygląda. Wifi calling miialo poprawiać jakość połączeń a jest wręcz odwrotnie. W tej chwili wyłączyłem tę usługę... Jakieś pomysły?
Od niedawna uruchomiłem VoWifi na swoim Galaxy s21 5g oraz żony Galaxy S9+.
Na obu telefonach zauważyliśmy, że niektórzy rozmówcy skarżą się na kiepską jakość rozmowy. Przerywanie i czasami całkiem nas nie słyszą. Sieć wifi w domu: 400MB/400MB 2.4ghz oraz 5ghz. Zasięg na max więc raczej nie jest to wina mojego WIFI. Rozmówcy którzy skarżą się na kiepską słyszalność są przeważnie w sieciach innych operatorów. Trochę słabo to wygląda. Wifi calling miialo poprawiać jakość połączeń a jest wręcz odwrotnie. W tej chwili wyłączyłem tę usługę... Jakieś pomysły?
Re: Technologia VoLTE w Plusie.
Już się pogubiłem, przeniosłem numer do Plus na kartę, aktywowałem kodem Volte, jak wykręcam numer to "abonent czasowo niedostępny". O co chodzi? Mam Samsung S23. Dzięki
Ostatnio zmieniony 27 mar 2023, o 11:11 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o podobnej tematyce.
Powód: przeniesienie do wątku o podobnej tematyce.
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Witam. VoWiFi/VoLTE aktywuje się bez problemów.
Wiadomości działają prawidłowo mam natomiast problem z połączeniami. Przy próbie nawiązania połączenia komunikat "Wybrany numer jest niedostepny".
Ktoś ma lub miał podobny problem ?
Telefon: Huawei P30 Lite (bez brandu)
Wiadomości działają prawidłowo mam natomiast problem z połączeniami. Przy próbie nawiązania połączenia komunikat "Wybrany numer jest niedostepny".
Ktoś ma lub miał podobny problem ?
Telefon: Huawei P30 Lite (bez brandu)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
AdamR, witaj local,
prześlijcie proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz.
prześlijcie proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ