Odstąpienie od umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 18:44
Odstąpienie od umowy
Cześć,
chciałbym się dowiedzieć jak powinien wyglądać taki przykładowy wzór na odstąpienie od umowy i w jakim terminie powinienem go złożyć, by nie płacić kary? Wiem tylko, że powinien być złożony na 30 dni przed następnym rozliczeniem. No właśnie jak to wygląda, czyli kiedy? Moglibyście podać mi na jakiś przykładach, bo inaczej nie wiedziałbym co miałbym zrobić?
chciałbym się dowiedzieć jak powinien wyglądać taki przykładowy wzór na odstąpienie od umowy i w jakim terminie powinienem go złożyć, by nie płacić kary? Wiem tylko, że powinien być złożony na 30 dni przed następnym rozliczeniem. No właśnie jak to wygląda, czyli kiedy? Moglibyście podać mi na jakiś przykładach, bo inaczej nie wiedziałbym co miałbym zrobić?
Re: Odstąpienie od umowy
Witaj wicio211,
- pisaliśmy już o tym kilka razy, ale przypomnę jeszcze raz.
Wypowiedzenie umowy wymaga zachowania formy pisemnej. Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa bądź przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa.
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Nie ma jednego specjalnego wzoru takiego pisma. Ważne, jest jednak aby zawierało:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- czytelny podpis właściciela.
Co do okresu, w jakim można je złożyć aby nie płacić kary umownej - to jeśli do końca kontraktu zostało więcej niż 30 dni, to wystarczy, że we wniosku zaznaczysz, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym, albo że chodzi o rozwiązanie jej z datą końca kontraktu.
Jeżeli tego nie zaznaczysz, to wyłączenie numeru nastąpi zgodnie z okresem wypowiedzenia, czyli 30 dni licząc od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego.
- pisaliśmy już o tym kilka razy, ale przypomnę jeszcze raz.
Wypowiedzenie umowy wymaga zachowania formy pisemnej. Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa bądź przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa.
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Nie ma jednego specjalnego wzoru takiego pisma. Ważne, jest jednak aby zawierało:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- czytelny podpis właściciela.
Co do okresu, w jakim można je złożyć aby nie płacić kary umownej - to jeśli do końca kontraktu zostało więcej niż 30 dni, to wystarczy, że we wniosku zaznaczysz, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym, albo że chodzi o rozwiązanie jej z datą końca kontraktu.
Jeżeli tego nie zaznaczysz, to wyłączenie numeru nastąpi zgodnie z okresem wypowiedzenia, czyli 30 dni licząc od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
witam , moja umowa z Plusem z produktem Internet LTE została zawarta dnia 27.09.2013 r. na 24 miesiace , okres rozliczeniowy jest każdego 5 dnia początku miesiaca , chciałabym się dowiedziec czy moge juz zlozyc rezygnacje ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Odstąpienie od umowy
paula9383, tak, zasady opisane w wcześniejszym poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rozwiązanie umowy LTE.
Witam. Z dniem 6 listopada rzekomo zakończyła się moja 3 letnia umowa na Internet Plus LTE. Chciałbym wiedzieć, jakie kroki muszę teraz podjąć aby umowa została faktycznie rozwiązana?
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 18:22 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połaczenie wątkow ten sam temat.
Powód: połaczenie wątkow ten sam temat.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Odstąpienie od umowy
FunkyMonk, odpowiedź w poprzednich postach tego wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
czy w salonach Plusa jest wzór, czy należy przyjść z własnoręcznie napisanym pismem?Ewa_Plus pisze:Witaj wicio211,
Co do okresu, w jakim można je złożyć aby nie płacić kary umownej - to jeśli do końca kontraktu zostało więcej niż 30 dni, to wystarczy, że we wniosku zaznaczysz, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym, albo że chodzi o rozwiązanie jej z datą końca kontraktu.
Jeżeli tego nie zaznaczysz, to wyłączenie numeru nastąpi zgodnie z okresem wypowiedzenia, czyli 30 dni licząc od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego.
Re: Odstąpienie od umowy
Jak ja wypowiadałem umowę, to oni wzór mieli, drukowali to z komputera i wystarczyło się tylko podpisać.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Odstąpienie od umowy
guren, odpowiedzi były już udzielane, np tu:
Ewa_Plus pisze:Nie ma jednego specjalnego wzoru takiego pisma. Ważne, jest jednak aby zawierało:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wypowiedzenie umowy i wysyłka routera do PLUS
Odstąpiłem od umowy zawartej na odległość po 6 dniach od zawarcia i włączenia usługi na Internet.
Jak zawierałem umowę to konsultant podkreślał, że w przypadku odstąpienia wzywa się kuriera i on zabiera sprzęt, ale ani w umowie, ani w całym stosie papierów jaki dostałem nie ma takiego kontaktu do kuriera i całej procedury. Mogę wysłać na Łubinową w Warszawie pocztą, ale jaką mam gwarancję, że poczta dojdzie. Może macie Państwo namiary na taką procedurę zwrotu i waszego kuriera ?
Jak zawierałem umowę to konsultant podkreślał, że w przypadku odstąpienia wzywa się kuriera i on zabiera sprzęt, ale ani w umowie, ani w całym stosie papierów jaki dostałem nie ma takiego kontaktu do kuriera i całej procedury. Mogę wysłać na Łubinową w Warszawie pocztą, ale jaką mam gwarancję, że poczta dojdzie. Może macie Państwo namiary na taką procedurę zwrotu i waszego kuriera ?
Ostatnio zmieniony 9 gru 2019, o 13:20 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Odstąpienie od umowy
Witaj herman00,
- zwroty są realizowane poprzez logistykę z InterPhone:
· Zwroty możliwe wyłącznie przez firmę TNT Express Worldwide (Poland) Sp.z o.o (przesyłką ubezpieczoną na koszt sprzedawcy)
· Nr tel. do firmy kurierskiej - 801 31 00 00, lub (22) 771 71 71 lub
· Korzystając z formularza przewoźnika dostępnego pod adresem: https://zlecenia.tnt360.pl/Polkomtel
· Do nadania przesyłki wymagane jest podanie numeru Klienta: ACC 218069
· Adres zwrotu:
InterPhone Service Sp. z o.o Hala M4
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa
Ps. opisana procedura dotyczy wyłącznie umów zawartych w promocjach z opcją "Testuj", przykładowy regulamin- § 6 i na końcu jeszcze załącznik A.
- zwroty są realizowane poprzez logistykę z InterPhone:
· Zwroty możliwe wyłącznie przez firmę TNT Express Worldwide (Poland) Sp.z o.o (przesyłką ubezpieczoną na koszt sprzedawcy)
· Nr tel. do firmy kurierskiej - 801 31 00 00, lub (22) 771 71 71 lub
· Korzystając z formularza przewoźnika dostępnego pod adresem: https://zlecenia.tnt360.pl/Polkomtel
· Do nadania przesyłki wymagane jest podanie numeru Klienta: ACC 218069
· Adres zwrotu:
InterPhone Service Sp. z o.o Hala M4
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa
Ps. opisana procedura dotyczy wyłącznie umów zawartych w promocjach z opcją "Testuj", przykładowy regulamin- § 6 i na końcu jeszcze załącznik A.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Witam,
No i stało się. Przyszła faktura za usługi, których PLUS nie świadczył, bo odstąpiłem od umowy. Odstąpiłem od Umowy 10 grudnia 2019 i tego dnia odesłałem router na Łubinową - kurierem TNT, a Plus przysłał fakturę za usługi od 17 grudnia 2019 do 16 stycznia 2020. Chyba jakieś nieporozumienie - zgłosiłem do ebok Plus [#1260479] - 29 stycznia i na razie cisza.
No i stało się. Przyszła faktura za usługi, których PLUS nie świadczył, bo odstąpiłem od umowy. Odstąpiłem od Umowy 10 grudnia 2019 i tego dnia odesłałem router na Łubinową - kurierem TNT, a Plus przysłał fakturę za usługi od 17 grudnia 2019 do 16 stycznia 2020. Chyba jakieś nieporozumienie - zgłosiłem do ebok Plus [#1260479] - 29 stycznia i na razie cisza.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Odstąpienie od umowy
herman00, jeśli zgłosiłeś reklamację to na pewno otrzymasz odpowiedz jak tylko sprawa zostanie zbadana. Prosimy o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Ja tylko tak "nieśmiało" - co tu badać ?
Re: Odstąpienie od umowy
herman00
- poprosiłam Dep. Reklamacji o przyśpieszenie Twojej sprawy.
Niebawem powinieneś mieć już odpowiedź.
- poprosiłam Dep. Reklamacji o przyśpieszenie Twojej sprawy.
Niebawem powinieneś mieć już odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ