Strona 51 z 52

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 11 wrz 2023, o 17:44
autor: bodek510
Ja stwierdziłem, że nie będę się kopał z koniem o głupi wykaz połączeń. Już minął miesiąc jak zgłosiłem wadliwe działanie sieci w okolicach m Susiec. Do dzisiaj nie mam odpowiedzi, a problem się co kilka dni powtarza( mnie nie ma tam teraz, ale mam doniesienia od rodziny).

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 23 wrz 2023, o 13:33
autor: krzysztofsas
Moje bilingi widoczne tylko 7 dni do tyłu.

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 12 paź 2023, o 14:57
autor: krzysztofsas
Działa wam apka? Bo dziś nie mogę się zalogować "błąd serwera"

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 12 paź 2023, o 17:53
autor: Basia_Plus
krzysztofsas,

jak aktualnie wygląda sytuacja?

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 29 lis 2023, o 14:15
autor: krzysztofsas
Chyba znów jest coś nie tak, bo od kilku dni wyświetla się komunikat że błędne hasło, a z poziomu PCta niema problemu z zalogowaniem

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 29 lis 2023, o 15:24
autor: Joanna_Plus
krzysztofsas,

prześlij proszę przez ten formularz:
- numer telefonu,
- model posiadanego urządzenia,
- wersję systemu operacyjnego oraz zainstalowanej aplikacji,
- datę i godzinę wystąpienia utrudnień.
Na podstawie tych informacji nasi pracownicy przyjrzą się sprawie.

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 22 lut 2024, o 23:44
autor: krzysztofsas
O widzę aktualkę iPLUS,muszę zobaczyć czy idzie jak powinna.,.

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 26 lut 2024, o 22:22
autor: sedzia20
krzysztofsas pisze: 22 lut 2024, o 23:44 O widzę aktualkę iPLUS,muszę zobaczyć czy idzie jak powinna.,.
W Plusie ostatnimi czasy nic nie idzie jak powinno xD
DLatego po wielu latach pojutrze znikam z tej sieci ;)
A co do apki - oczywiście masę błędów, które zgłosiłem do BOKu, jak choćby w poprzedniej wersji aplikacji mobilnej iplus widziałem swoje umowy ratalne po zalogowaniu się PlusKod5 - teraz tego nie ma, pomimo tożsamego sposobu logowania. Następnie nie wiem z jakiego powodu głównym numerem zrobił się ten przypisany do światłowodu, a nie usługi głosowej - trudno znaleźć miejsce gdzie można zmienić kolejność tego ustawienia. Następnie gdy się wejdzie w sekcję pomoc to już wrócić się nie da do poprzedniego ekranu (brak wstecz) u trzeba ubić apkę na iPhone aby od nowa ją odpalić - jakiś koszmar. Kto wymyślił takie byle co w 2024r.?
Od 28.02. będę potrzebował tylko do umów ratalnych, ale i tak na 2-3 miesiące góra, bo spłacam moje zobowiązania by jak najszybciej zapomnieć o tym dziadostwie :) No i czekam na decyzję Polkomtel w sprawie mojego sądowego nakazu zapłaty za iPhone'a na podstawie rozwiązanie umowy z winy operatora - coś koło 6k mam do zwrotu <3 Bye, Bye Plusie :mrgreen:

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 27 lut 2024, o 20:28
autor: bodek510
Fajnie wygląda ta nowa wersja apki, ale niestety biling znowu dostępny na 15 dni. Żebym miał chociaż dużo połączeń to bym się nie dziwił, przez 15 dni 87 SMS, 23 połączenia i internet.

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 11 mar 2024, o 22:34
autor: Ron
Wymieniłem kartę SIM, dlaczego w tej aplikacji nie widać od razu kosztów w abonamencie tylko dopiero na FV. Po co mi taki system?

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 13 mar 2024, o 20:39
autor: Jaśnie Panicz
Dzień dobry, mam taki problem, aplikacja iPlus na iOS zaktualizowała się do nowej wersji. Wymusiła utworzenie nowego konta, podanie numeru telefonu i do aktywacji wymaga teraz wpisania kodu z smsa, który został wysłany na mój numer. Problem w tym, że karta sim z tym numerem znajduje się w routerze, który steruje innymi urządzeniami zdalnie i jest ona oddalona ode mnie setki kilometrów. Dotychczas w aplikacji doładowywałem numer odpowiednią kwotą, wybierałem pakiet internetowy i mając internet w routerze sterowałem przez inne aplikacje moimi urządzeniami w oddalonej lokalizacji.
Jak obecnie mogę aktywować aplikację do zarządzenia jeśli nie mam fizycznego dostępu do karty sim?
Może jest opcja ściągnięcia starej wersji aplikacji, która działała?
Proszę o pomoc w tej sprawie bo zrobił się z nowej wersji aplikacji duży problem.

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 18 mar 2024, o 14:10
autor: Marta_Plus
Witaj Jaśnie Panicz,
Jaśnie Panicz pisze: 13 mar 2024, o 20:39 Jak obecnie mogę aktywować aplikację do zarządzenia jeśli nie mam fizycznego dostępu do karty sim?
Nic nie mogę obiecać, ale prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, przyśpieszymy udzielenie odpowiedzi.
Jaśnie Panicz pisze: 13 mar 2024, o 20:39 Może jest opcja ściągnięcia starej wersji aplikacji, która działała?
Niestety nie.

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 18 mar 2024, o 16:28
autor: Jaśnie Panicz
Podaję numer zgłoszenia:

CASE/240318/1267

Jaśnie Panicz pisze: 13 mar 2024, o 20:39 Jak obecnie mogę aktywować aplikację do zarządzenia jeśli nie mam fizycznego dostępu do karty sim?
Nic nie mogę obiecać, ale prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, przyśpieszymy udzielenie odpowiedzi.

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 18 mar 2024, o 18:47
autor: Marta_Plus
Jaśnie Panicz,
Jaśnie Panicz pisze: 18 mar 2024, o 16:28 Podaję numer zgłoszenia:

CASE/240318/1267
Dziękuję - przekazałam dalej.

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

: 18 mar 2024, o 21:18
autor: bodek510
Czy znowu jest problem z aplikacją, czy tylko ja nie mam dostępu do bieżącego wykazu połączeń? Wchodzę w wykaz połączeń (obojętne czy to rozmowy, SMS cZy internet) i wszystko wyszarzone.