iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: bodek510 »

Ja stwierdziłem, że nie będę się kopał z koniem o głupi wykaz połączeń. Już minął miesiąc jak zgłosiłem wadliwe działanie sieci w okolicach m Susiec. Do dzisiaj nie mam odpowiedzi, a problem się co kilka dni powtarza( mnie nie ma tam teraz, ale mam doniesienia od rodziny).
Awatar użytkownika
krzysztofsas
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 14 sty 2014, o 18:49

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: krzysztofsas »

Moje bilingi widoczne tylko 7 dni do tyłu.
Ślepy jak kret
Awatar użytkownika
krzysztofsas
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 14 sty 2014, o 18:49

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: krzysztofsas »

Działa wam apka? Bo dziś nie mogę się zalogować "błąd serwera"
Ślepy jak kret
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

krzysztofsas,

jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
krzysztofsas
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 14 sty 2014, o 18:49

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: krzysztofsas »

Chyba znów jest coś nie tak, bo od kilku dni wyświetla się komunikat że błędne hasło, a z poziomu PCta niema problemu z zalogowaniem
Ślepy jak kret
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

krzysztofsas,

prześlij proszę przez ten formularz:
- numer telefonu,
- model posiadanego urządzenia,
- wersję systemu operacyjnego oraz zainstalowanej aplikacji,
- datę i godzinę wystąpienia utrudnień.
Na podstawie tych informacji nasi pracownicy przyjrzą się sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
krzysztofsas
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 14 sty 2014, o 18:49

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: krzysztofsas »

O widzę aktualkę iPLUS,muszę zobaczyć czy idzie jak powinna.,.
Ślepy jak kret
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sedzia20 »

krzysztofsas pisze: 22 lut 2024, o 23:44 O widzę aktualkę iPLUS,muszę zobaczyć czy idzie jak powinna.,.
W Plusie ostatnimi czasy nic nie idzie jak powinno xD
DLatego po wielu latach pojutrze znikam z tej sieci ;)
A co do apki - oczywiście masę błędów, które zgłosiłem do BOKu, jak choćby w poprzedniej wersji aplikacji mobilnej iplus widziałem swoje umowy ratalne po zalogowaniu się PlusKod5 - teraz tego nie ma, pomimo tożsamego sposobu logowania. Następnie nie wiem z jakiego powodu głównym numerem zrobił się ten przypisany do światłowodu, a nie usługi głosowej - trudno znaleźć miejsce gdzie można zmienić kolejność tego ustawienia. Następnie gdy się wejdzie w sekcję pomoc to już wrócić się nie da do poprzedniego ekranu (brak wstecz) u trzeba ubić apkę na iPhone aby od nowa ją odpalić - jakiś koszmar. Kto wymyślił takie byle co w 2024r.?
Od 28.02. będę potrzebował tylko do umów ratalnych, ale i tak na 2-3 miesiące góra, bo spłacam moje zobowiązania by jak najszybciej zapomnieć o tym dziadostwie :) No i czekam na decyzję Polkomtel w sprawie mojego sądowego nakazu zapłaty za iPhone'a na podstawie rozwiązanie umowy z winy operatora - coś koło 6k mam do zwrotu <3 Bye, Bye Plusie :mrgreen:
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: bodek510 »

Fajnie wygląda ta nowa wersja apki, ale niestety biling znowu dostępny na 15 dni. Żebym miał chociaż dużo połączeń to bym się nie dziwił, przez 15 dni 87 SMS, 23 połączenia i internet.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ron »

Wymieniłem kartę SIM, dlaczego w tej aplikacji nie widać od razu kosztów w abonamencie tylko dopiero na FV. Po co mi taki system?
Jaśnie Panicz
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 19 sty 2022, o 19:40

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Jaśnie Panicz »

Dzień dobry, mam taki problem, aplikacja iPlus na iOS zaktualizowała się do nowej wersji. Wymusiła utworzenie nowego konta, podanie numeru telefonu i do aktywacji wymaga teraz wpisania kodu z smsa, który został wysłany na mój numer. Problem w tym, że karta sim z tym numerem znajduje się w routerze, który steruje innymi urządzeniami zdalnie i jest ona oddalona ode mnie setki kilometrów. Dotychczas w aplikacji doładowywałem numer odpowiednią kwotą, wybierałem pakiet internetowy i mając internet w routerze sterowałem przez inne aplikacje moimi urządzeniami w oddalonej lokalizacji.
Jak obecnie mogę aktywować aplikację do zarządzenia jeśli nie mam fizycznego dostępu do karty sim?
Może jest opcja ściągnięcia starej wersji aplikacji, która działała?
Proszę o pomoc w tej sprawie bo zrobił się z nowej wersji aplikacji duży problem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Jaśnie Panicz,
Jaśnie Panicz pisze: 13 mar 2024, o 20:39 Jak obecnie mogę aktywować aplikację do zarządzenia jeśli nie mam fizycznego dostępu do karty sim?
Nic nie mogę obiecać, ale prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, przyśpieszymy udzielenie odpowiedzi.
Jaśnie Panicz pisze: 13 mar 2024, o 20:39 Może jest opcja ściągnięcia starej wersji aplikacji, która działała?
Niestety nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jaśnie Panicz
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 19 sty 2022, o 19:40

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Jaśnie Panicz »

Podaję numer zgłoszenia:

CASE/240318/1267

Jaśnie Panicz pisze: 13 mar 2024, o 20:39 Jak obecnie mogę aktywować aplikację do zarządzenia jeśli nie mam fizycznego dostępu do karty sim?
Nic nie mogę obiecać, ale prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, przyśpieszymy udzielenie odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Jaśnie Panicz,
Jaśnie Panicz pisze: 18 mar 2024, o 16:28 Podaję numer zgłoszenia:

CASE/240318/1267
Dziękuję - przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: bodek510 »

Czy znowu jest problem z aplikacją, czy tylko ja nie mam dostępu do bieżącego wykazu połączeń? Wchodzę w wykaz połączeń (obojętne czy to rozmowy, SMS cZy internet) i wszystko wyszarzone.
ODPOWIEDZ