Strona 29 z 33

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 13 wrz 2022, o 10:50
autor: Joanna_Plus
plufor,

przekazane - dziękuję.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 13 wrz 2022, o 13:15
autor: wlo
plufor pisze: 13 wrz 2022, o 10:02
Zgodnie z Regulaminem "Środki z Gratisu schodzą przed środkami z salda głównego Abonenta".
Jednak w aplikacji (Usługi i Pakiety > Płatności > Pakiet kwotowy) jest sprzeczna z powyższym informacja (jak poniżej) mówiąca, że "Pakiet będzie wykorzystany po wyczerpaniu zgromadzonych środków na koncie", co może być przyczyną ostatnich zgłoszeń w tym wątku.
Hmmm... Zacytowałeś - jak polityk - jeden tylko punkt regulaminu ;-)
Jest wcześniejszy, który mówi:
W przypadku, gdy Abonent ma na koncie aktywne inne pakiety obejmujące usługi wychodzące lub transmisję danych, środki z Gratisu rozliczane są w ostatniej kolejności.

Mimo, że to stosunkowo nowy regulamin, zmiany są znaczące, nie da się odmówić - dość przewrotnie wprowadzane przez operatora. Dlaczego? Proste! Pierwotnie:
Przyznany Gratis będzie rozliczany po wykorzystaniu zgromadzonych środków oraz po innych aktywnych promocjach dostępnych dla danego konta.
Od maja 2021:
W przypadku, gdy Abonent ma na koncie aktywne inne pakiety obejmujące usługi wychodzące lub transmisję danych, środki z Gratisu rozliczane są w ostatniej kolejności.
Środki z Gratisu schodzą przed środkami z salda głównego Abonenta.

Biorąc pod uwagę jeszcze wcześniejsze zapisy - na co można pakiet wykorzystać, wydaje się, że w przypadku gdy ktoś ma jakiś bezlimit - jedynie na odnowienie tego bezlimitu, ew. na jakieś inne dodatkowe pakiety. Na pewno nie na bieżące usługi, w szczególności roaming czy połączenia/wiadomości międzynarodowe.

Mimo powyższego, komunikat na iPlus nie jest jednoznaczny rzeczywiście ;-)

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 13 wrz 2022, o 14:00
autor: plufor
wlo pisze: 13 wrz 2022, o 13:15
plufor pisze: 13 wrz 2022, o 10:02
Zgodnie z Regulaminem "Środki z Gratisu schodzą przed środkami z salda głównego Abonenta".
Jednak w aplikacji (Usługi i Pakiety > Płatności > Pakiet kwotowy) jest sprzeczna z powyższym informacja (jak poniżej) mówiąca, że "Pakiet będzie wykorzystany po wyczerpaniu zgromadzonych środków na koncie", co może być przyczyną ostatnich zgłoszeń w tym wątku.
Hmmm... Zacytowałeś - jak polityk - jeden tylko punkt regulaminu ;-)
Jest wcześniejszy, który mówi:
W przypadku, gdy Abonent ma na koncie aktywne inne pakiety obejmujące usługi wychodzące lub transmisję danych, środki z Gratisu rozliczane są w ostatniej kolejności.
Oczywiście nie wiem co operator ma na myśli pisząc o "innych pakietach".
Mam jakiś niepełny pakiet GB za sety i otrzymane 2 GB na 5 dni po doładowaniu za 5zł.
Jednak nie będę chciał korzystać ze środków z Gratisu z przeznaczenie na minuty czy Internet poza pakietami, ale będę chciał kupić pakiet GB za środki z Gratisu ( a nie z konta głównego).

Edit:
Analizując ponownie pokazany wcześniej zapis w aplikacji, wydaje mi się, że zapomniano(?) dopisać tu, iż pakiet kwotowy można wykorzystać do "uiszczania opłat za aktywację usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie" (jak piszą w Regulaminie) i stąd całe zamieszanie.
I to ewentualnie należałoby zmienić w aplikacji, a być może także w systemie (co sugerują wcześniejsze wpisy innych użytkowników w tym wątku).

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 14 wrz 2022, o 18:23
autor: Spy
Po doładowaniu po raz 4 kwotą 50zl otrzymałem sms "Dokonałeś 4 doładowania w ramach promocji '4 doładowania i gratis' Otrzymujesz 30zl itd...." Niestety żadnej kwoty nie otrzymałem i nadal mam tylko kwotę 50 zł którą doładowałem ??
Co w takiej sytuacji ?
Dziękuje

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 14 wrz 2022, o 21:58
autor: Ron
Spy pisze: 14 wrz 2022, o 18:23 Po doładowaniu po raz 4 kwotą 50zl otrzymałem sms "Dokonałeś 4 doładowania w ramach promocji '4 doładowania i gratis' Otrzymujesz 30zl itd...." Niestety żadnej kwoty nie otrzymałem i nadal mam tylko kwotę 50 zł którą doładowałem ??
Co w takiej sytuacji ?
Dziękuje
Sutacja jest bardzo prosta 🙂 Otrzymałeś 30 zł w formie bonusu, a nie srodków na konto główne. Dostępne środki w ramach Bonusu sprawdzisz wpisując kod *121# i połączenie.

4 doładowania i gratis - informacje o promocji.
Środki bonusowe możesz wykorzystać nie tylko na połączenia, SMS-y i MMS-y krajowe, ale również do zapłacenia za aktywacje usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 15 wrz 2022, o 17:47
autor: ursus83
Joanna_Plus pisze: 13 wrz 2022, o 10:00 ursus83,

prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
CASE/220913/1211

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 15 wrz 2022, o 17:55
autor: Basia_Plus
ursus83,
ursus83 pisze: 15 wrz 2022, o 17:47 CASE/220913/1211
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 15 wrz 2022, o 18:55
autor: ursus83
Kolejny pakiet włączyłem i znów identyczna sytuacja
Obrazek Obrazek Obrazek

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 16 wrz 2022, o 09:58
autor: Marta_Plus
ursus83,

prośba jak poniżej:
Joanna_Plus pisze: 13 wrz 2022, o 10:00 prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Przepraszam najmocniej za utrudnienia.

P.S. Prośba także o ukrycie numeru telefonu w przesłanym screenie.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 21 wrz 2022, o 20:20
autor: Johny
Proszę o weryfikację i przyspieszenie:
CASE/220921/1832 Usługi i pakiety
Czy ten problem zostanie wkrótce zażegnany?

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 22 wrz 2022, o 01:19
autor: misiu-182
Nie po to problem wprowadzono, żeby go teraz rozwiązywać. 16.09. synowi nie odnowił się pakiet ze środków promocyjnych. Pieniądze pobrało z konta głównego. Kopiuj/wklej i następna reklamacja poszła. To wygląda na celowe działanie. 80% przeciętnych użytkowników się nie zorientuje w problemie. Z tych co zalapią, połowa nie napisze reklamacji. I masz promocje na reklamie, żeby ściągać nowych klientów a koszty znacznie ograniczone. Od wiosny co miesiąc piszę co najmniej jedną reklamację. W sierpniu rekord - cztery. Czas na zmiany. Tu nic nie działa prawidłowo. Nie ma promocji na którą nie pisałem reklamacji. Kiedyś jedna na rok/dwa. Teraz kopiuje sobie teksty i zmieniam daty. Już nawet nie piszę "reklamacji na reklamację" tylko czekam długo i niecierpliwie na odpowiedź.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 22 wrz 2022, o 10:02
autor: Joanna_Plus
Johny,
Johny pisze: 21 wrz 2022, o 20:20 Proszę o weryfikację i przyspieszenie:
CASE/220921/1832
Prośba przekazana dalej.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 11 paź 2022, o 09:47
autor: misiu-182
Dzień dobry,
niestety zostałem zmuszony napisać "reklamację na reklamację" i prosić o pomoc na forum. W dniu 16.09. na numerze syna w Plush-u odnowił się pakiet "no limit + 10GB" za 25 zł. Pomimo posiadania na koncie promocyjnym kwoty 20 zł, całość opłaty za pakiet została pobrana z konta głównego a środki promocyjne pozostały do ich wygaśnięcia, początkiem października. Została złożona reklamacja CASE/220919/751 lecz do dnia wczorajszego syn nie otrzymał żadnej odpowiedzi, a przed chwilą sprawdzałem konto jego numeru i środki nie zostały mu zwrócone. Proszę o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi bo za 5 dni ma się ponownie odnowić pakiet.
Pozdrawiam.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 11 paź 2022, o 10:24
autor: Joanna_Plus
Witaj misiu-182,
misiu-182 pisze: 11 paź 2022, o 09:47 Została złożona reklamacja CASE/220919/751
misiu-182 pisze: 11 paź 2022, o 09:47 Proszę o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi
Prośba przekazana dalej.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

: 11 paź 2022, o 10:53
autor: misiu-182
Dziękuję bardzo za pomoc. Wcześniej przez ponad trzy tygodnie nic się nie wydarzyło. Po interwencji z forum, syn o 10.22 otrzymał odpowiedź i zwrot środków na konto.
Pozdrawiam.