Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Joanna_Plus »

plufor,

przekazane - dziękuję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: wlo »

plufor pisze: 13 wrz 2022, o 10:02
Zgodnie z Regulaminem "Środki z Gratisu schodzą przed środkami z salda głównego Abonenta".
Jednak w aplikacji (Usługi i Pakiety > Płatności > Pakiet kwotowy) jest sprzeczna z powyższym informacja (jak poniżej) mówiąca, że "Pakiet będzie wykorzystany po wyczerpaniu zgromadzonych środków na koncie", co może być przyczyną ostatnich zgłoszeń w tym wątku.
Hmmm... Zacytowałeś - jak polityk - jeden tylko punkt regulaminu ;-)
Jest wcześniejszy, który mówi:
W przypadku, gdy Abonent ma na koncie aktywne inne pakiety obejmujące usługi wychodzące lub transmisję danych, środki z Gratisu rozliczane są w ostatniej kolejności.

Mimo, że to stosunkowo nowy regulamin, zmiany są znaczące, nie da się odmówić - dość przewrotnie wprowadzane przez operatora. Dlaczego? Proste! Pierwotnie:
Przyznany Gratis będzie rozliczany po wykorzystaniu zgromadzonych środków oraz po innych aktywnych promocjach dostępnych dla danego konta.
Od maja 2021:
W przypadku, gdy Abonent ma na koncie aktywne inne pakiety obejmujące usługi wychodzące lub transmisję danych, środki z Gratisu rozliczane są w ostatniej kolejności.
Środki z Gratisu schodzą przed środkami z salda głównego Abonenta.

Biorąc pod uwagę jeszcze wcześniejsze zapisy - na co można pakiet wykorzystać, wydaje się, że w przypadku gdy ktoś ma jakiś bezlimit - jedynie na odnowienie tego bezlimitu, ew. na jakieś inne dodatkowe pakiety. Na pewno nie na bieżące usługi, w szczególności roaming czy połączenia/wiadomości międzynarodowe.

Mimo powyższego, komunikat na iPlus nie jest jednoznaczny rzeczywiście ;-)
plufor
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:17

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: plufor »

wlo pisze: 13 wrz 2022, o 13:15
plufor pisze: 13 wrz 2022, o 10:02
Zgodnie z Regulaminem "Środki z Gratisu schodzą przed środkami z salda głównego Abonenta".
Jednak w aplikacji (Usługi i Pakiety > Płatności > Pakiet kwotowy) jest sprzeczna z powyższym informacja (jak poniżej) mówiąca, że "Pakiet będzie wykorzystany po wyczerpaniu zgromadzonych środków na koncie", co może być przyczyną ostatnich zgłoszeń w tym wątku.
Hmmm... Zacytowałeś - jak polityk - jeden tylko punkt regulaminu ;-)
Jest wcześniejszy, który mówi:
W przypadku, gdy Abonent ma na koncie aktywne inne pakiety obejmujące usługi wychodzące lub transmisję danych, środki z Gratisu rozliczane są w ostatniej kolejności.
Oczywiście nie wiem co operator ma na myśli pisząc o "innych pakietach".
Mam jakiś niepełny pakiet GB za sety i otrzymane 2 GB na 5 dni po doładowaniu za 5zł.
Jednak nie będę chciał korzystać ze środków z Gratisu z przeznaczenie na minuty czy Internet poza pakietami, ale będę chciał kupić pakiet GB za środki z Gratisu ( a nie z konta głównego).

Edit:
Analizując ponownie pokazany wcześniej zapis w aplikacji, wydaje mi się, że zapomniano(?) dopisać tu, iż pakiet kwotowy można wykorzystać do "uiszczania opłat za aktywację usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie" (jak piszą w Regulaminie) i stąd całe zamieszanie.
I to ewentualnie należałoby zmienić w aplikacji, a być może także w systemie (co sugerują wcześniejsze wpisy innych użytkowników w tym wątku).
Spy
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2021, o 20:44

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Spy »

Po doładowaniu po raz 4 kwotą 50zl otrzymałem sms "Dokonałeś 4 doładowania w ramach promocji '4 doładowania i gratis' Otrzymujesz 30zl itd...." Niestety żadnej kwoty nie otrzymałem i nadal mam tylko kwotę 50 zł którą doładowałem ??
Co w takiej sytuacji ?
Dziękuje
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Ron »

Spy pisze: 14 wrz 2022, o 18:23 Po doładowaniu po raz 4 kwotą 50zl otrzymałem sms "Dokonałeś 4 doładowania w ramach promocji '4 doładowania i gratis' Otrzymujesz 30zl itd...." Niestety żadnej kwoty nie otrzymałem i nadal mam tylko kwotę 50 zł którą doładowałem ??
Co w takiej sytuacji ?
Dziękuje
Sutacja jest bardzo prosta 🙂 Otrzymałeś 30 zł w formie bonusu, a nie srodków na konto główne. Dostępne środki w ramach Bonusu sprawdzisz wpisując kod *121# i połączenie.

4 doładowania i gratis - informacje o promocji.
Środki bonusowe możesz wykorzystać nie tylko na połączenia, SMS-y i MMS-y krajowe, ale również do zapłacenia za aktywacje usług, promocji i pakietów oraz opłat cyklicznych za ich odnowienie.
ursus83
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 10 cze 2014, o 11:56

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: ursus83 »

Joanna_Plus pisze: 13 wrz 2022, o 10:00 ursus83,

prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
CASE/220913/1211
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Basia_Plus »

ursus83,
ursus83 pisze: 15 wrz 2022, o 17:47 CASE/220913/1211
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ursus83
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 10 cze 2014, o 11:56

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: ursus83 »

Kolejny pakiet włączyłem i znów identyczna sytuacja
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Marta_Plus »

ursus83,

prośba jak poniżej:
Joanna_Plus pisze: 13 wrz 2022, o 10:00 prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Przepraszam najmocniej za utrudnienia.

P.S. Prośba także o ukrycie numeru telefonu w przesłanym screenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Johny
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 14 paź 2010, o 13:46

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Johny »

Proszę o weryfikację i przyspieszenie:
CASE/220921/1832 Usługi i pakiety
Czy ten problem zostanie wkrótce zażegnany?
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: misiu-182 »

Nie po to problem wprowadzono, żeby go teraz rozwiązywać. 16.09. synowi nie odnowił się pakiet ze środków promocyjnych. Pieniądze pobrało z konta głównego. Kopiuj/wklej i następna reklamacja poszła. To wygląda na celowe działanie. 80% przeciętnych użytkowników się nie zorientuje w problemie. Z tych co zalapią, połowa nie napisze reklamacji. I masz promocje na reklamie, żeby ściągać nowych klientów a koszty znacznie ograniczone. Od wiosny co miesiąc piszę co najmniej jedną reklamację. W sierpniu rekord - cztery. Czas na zmiany. Tu nic nie działa prawidłowo. Nie ma promocji na którą nie pisałem reklamacji. Kiedyś jedna na rok/dwa. Teraz kopiuje sobie teksty i zmieniam daty. Już nawet nie piszę "reklamacji na reklamację" tylko czekam długo i niecierpliwie na odpowiedź.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Joanna_Plus »

Johny,
Johny pisze: 21 wrz 2022, o 20:20 Proszę o weryfikację i przyspieszenie:
CASE/220921/1832
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: misiu-182 »

Dzień dobry,
niestety zostałem zmuszony napisać "reklamację na reklamację" i prosić o pomoc na forum. W dniu 16.09. na numerze syna w Plush-u odnowił się pakiet "no limit + 10GB" za 25 zł. Pomimo posiadania na koncie promocyjnym kwoty 20 zł, całość opłaty za pakiet została pobrana z konta głównego a środki promocyjne pozostały do ich wygaśnięcia, początkiem października. Została złożona reklamacja CASE/220919/751 lecz do dnia wczorajszego syn nie otrzymał żadnej odpowiedzi, a przed chwilą sprawdzałem konto jego numeru i środki nie zostały mu zwrócone. Proszę o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi bo za 5 dni ma się ponownie odnowić pakiet.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj misiu-182,
misiu-182 pisze: 11 paź 2022, o 09:47 Została złożona reklamacja CASE/220919/751
misiu-182 pisze: 11 paź 2022, o 09:47 Proszę o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: misiu-182 »

Dziękuję bardzo za pomoc. Wcześniej przez ponad trzy tygodnie nic się nie wydarzyło. Po interwencji z forum, syn o 10.22 otrzymał odpowiedź i zwrot środków na konto.
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ