Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Witaj Johny,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podane numery zgłoszeń.
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podane numery zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Dzień dobry,
w dniu dzisiejszym na koncie numeru syna pobrano opłatę z konta głównego, zamiast z promocyjnego (odnowienie pakietu). Dziwne bo do tej pory, na jego numerze, nie było takich problemów. W zeszłym miesiącu nie odnowił się pakiet pomimo wystarczających środków na koncie. Proszę o pomoc, nr reklamacji CASE/220618/321. Zaczynam kopiować teksty reklamacji do notatek w telefonie, bo przez ostatnie trzy miesiące cały czas składam reklamacje. Tekst zostanie a będę zmieniał tylko daty i numery telefonów, bo nieprawidłowe działanie systemów sieci Plus staje się obecnie normą.
Pozdrawiam.
w dniu dzisiejszym na koncie numeru syna pobrano opłatę z konta głównego, zamiast z promocyjnego (odnowienie pakietu). Dziwne bo do tej pory, na jego numerze, nie było takich problemów. W zeszłym miesiącu nie odnowił się pakiet pomimo wystarczających środków na koncie. Proszę o pomoc, nr reklamacji CASE/220618/321. Zaczynam kopiować teksty reklamacji do notatek w telefonie, bo przez ostatnie trzy miesiące cały czas składam reklamacje. Tekst zostanie a będę zmieniał tylko daty i numery telefonów, bo nieprawidłowe działanie systemów sieci Plus staje się obecnie normą.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Witaj misiu-182,
najmocniej przepraszam za tę sytuację .
najmocniej przepraszam za tę sytuację .
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.misiu-182 pisze:Proszę o pomoc, nr reklamacji CASE/220618/321.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Dzień dobry,
syn odzyskał już środki na koncie numeru. Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
syn odzyskał już środki na koncie numeru. Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Marta_Plus jeśli to możliwe proszę o weryfikację statusu. Późniejsze zgłoszenia zostały już wyjaśnione, moje wyglądają nadal na nietknięte.Marta_Plus pisze:Witaj Johny,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podane numery zgłoszeń.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Johny,
Już poprosiłam o przyśpieszenie weryfikacji Twojej sprawy.Johny pisze:Marta_Plus jeśli to możliwe proszę o weryfikację statusu. Późniejsze zgłoszenia zostały już wyjaśnione, moje wyglądają nadal na nietknięte.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Cześć,
kolejne, jednakowe zgłoszenie. Pakiet kwotowy 20 złotych został wykorzystany (takie przyszło powiadomienie), a dodatkowo z konta zamiast zniknąć 5 złotych za odnowienie pakietu znikła cała kwota 25 złotych.
Numer zgłoszenia CASE/220806/591
Proszę o weryfikację.
kolejne, jednakowe zgłoszenie. Pakiet kwotowy 20 złotych został wykorzystany (takie przyszło powiadomienie), a dodatkowo z konta zamiast zniknąć 5 złotych za odnowienie pakietu znikła cała kwota 25 złotych.
Numer zgłoszenia CASE/220806/591
Proszę o weryfikację.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Witaj Johny,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Cześć, dziękuję, sprawa została błyskawicznie naprawiona.
Niestety mam kolejne zgłoszenie, dotyczy ponownie tego samego numeru co w jednym z poprzednich postów.
CASE/220813/759
Czy jest szansa, aby naprawić pobieranie opłaty?
Pisanie reklamacji po każdym odnowieniu pakietu zaczyna być uciążliwe.
Będę wdzięczny za rozwiązanie tego problemu dla kolejnych odnowień.
Byłem przekonany, że zgłoszenie problemu na danym numerze niweluje występowanie problemu w przyszłości.
Z góry dziękuję!
Niestety mam kolejne zgłoszenie, dotyczy ponownie tego samego numeru co w jednym z poprzednich postów.
CASE/220813/759
Czy jest szansa, aby naprawić pobieranie opłaty?
Pisanie reklamacji po każdym odnowieniu pakietu zaczyna być uciążliwe.
Będę wdzięczny za rozwiązanie tego problemu dla kolejnych odnowień.
Byłem przekonany, że zgłoszenie problemu na danym numerze niweluje występowanie problemu w przyszłości.
Z góry dziękuję!
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Nie ma takiej opcji. Chcesz korzystać z usług sieci Plus to kopiuj sobie teksty reklamacji. Będą się przydawały często. Jeszcze trochę i trzeba będzie napisać reklamację żeby zadzwonić. U córki kolejny miesiąc nie odnowił się pakiet 100GB a dzisiaj nie można się zalogować do aplikacji (zdarza się to bardzo często). Bardzo ciężko korzysta się z usług Plus-a. Właściwie to już trzeba pisać reklamację na reklamację. Jak nie poprosisz o pomoc na forum to rozpatrzenie reklamacji trwa i trwa i trudno doczekać się na załatwienie sprawy.
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Niestety kolejne, jednakowe zgłoszenie: CASE/220814/87
Proszę o pomoc.
Proszę o pomoc.
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
U mnie i mojej dziewczyny, od kilku miesięcy to samo. W zasadzie co miesiąc pisanie reklamacji dotyczących błędów przy przedłużaniu pakietu oraz znikania pieniędzy za odebranie lub wysłanie MMS.misiu-182 pisze: ↑18 cze 2022, o 13:32 Dzień dobry,
w dniu dzisiejszym na koncie numeru syna pobrano opłatę z konta głównego, zamiast z promocyjnego (odnowienie pakietu). Dziwne bo do tej pory, na jego numerze, nie było takich problemów. W zeszłym miesiącu nie odnowił się pakiet pomimo wystarczających środków na koncie. Proszę o pomoc, nr reklamacji CASE/220618/321. Zaczynam kopiować teksty reklamacji do notatek w telefonie, bo przez ostatnie trzy miesiące cały czas składam reklamacje. Tekst zostanie a będę zmieniał tylko daty i numery telefonów, bo nieprawidłowe działanie systemów sieci Plus staje się obecnie normą.
Pozdrawiam.
Zamierzamy wkrótce zmienić tę śmieszną sieć na heyah
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Witam. Proszę o przyśpieszenie reklamacji CASE/220816/81
Korzystam z promocji 5 doładowanie gratis. Przy ostatnim przedłużeniu promocji pobrano mi kwotę z głównego konta a nie z promocji. Dodatkowo system wypisał mnie z promocji i ostatnie doładowanie z wczoraj nie zostało dopisane do ilości doładowań...Po wpisaniu kodu *121# mam informację, że kwota promocyjna przepadnie mi za 2 dni. Proszę to naprawić...
Pozdrawiam
Korzystam z promocji 5 doładowanie gratis. Przy ostatnim przedłużeniu promocji pobrano mi kwotę z głównego konta a nie z promocji. Dodatkowo system wypisał mnie z promocji i ostatnie doładowanie z wczoraj nie zostało dopisane do ilości doładowań...Po wpisaniu kodu *121# mam informację, że kwota promocyjna przepadnie mi za 2 dni. Proszę to naprawić...
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Witaj Johny, witaj Remislanc,
Poprosiłam o weryfikację i udzielenie odpowiedzi na powyższe wiadomości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis
Niestety mam kolejne zgłoszenie, tym razem z czatu.
Podano numer zgłoszenia 22460435.
Otrzymałem na czacie informacje, że pakiet 20 złotych nie został wykorzystany, ponieważ wartość odnawianego pakietu to 30 złotych, a musiałaby być niższa lub równa 20 złotych. Nie znajduję takiego zapisu w regulaminie.
Podano numer zgłoszenia 22460435.
Otrzymałem na czacie informacje, że pakiet 20 złotych nie został wykorzystany, ponieważ wartość odnawianego pakietu to 30 złotych, a musiałaby być niższa lub równa 20 złotych. Nie znajduję takiego zapisu w regulaminie.