Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
volin2013
PlusManiak
Posty: 53
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40

Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: volin2013 »

Witam mam taki problem.Zużył mi się limit 29 stycznia, mój cykl rozliczeniowy to 1 dzień każdego miesiąca. Dziś jest 2 lutego a limit nie został ponownie wznowiony rachunki opłacone żadnych zaległości. Proszę o jakąś pomoc.
Awatar użytkownika
justy
Prawie PlusManiak
Posty: 48
Rejestracja: 18 sty 2013, o 20:29

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: justy »

FUP wskoczylo na wyzszy poziom, teraz w nowym cyklu masz nawet lejek bo plus uwaza ze za duzo korzystasz z internetu.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: Krzysiek_Plus »

volin2013, 1 to na pewno twój cykl? Sprawdź okres rozliczeniowy na fakturze lub podaj termin płatności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
volin2013
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: volin2013 »

Nie no co ty wszystko jest zawsze ładnie. Ale nie wiem czm nie mam nowego limitu. Przecież nie będe 50 zł za lejek płacił.

Plus: Nowa faktura nr 1501160358052. Kwota 69.33 zl. Termin platnosci 04/02/2015. Nr konta 33102010262883000018763691. Pozdrawiamy.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: Krzysiek_Plus »

volin2013, w takim wypadku Twój cykl rozpoczyna się 17 każdego miesiąca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
volin2013
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: volin2013 »

Czyli 17 będę miał dopiero wznowiony limit ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: Krzysiek_Plus »

volin2013, tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
volin2013
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: volin2013 »

Aha nie wiem jak mogę się zalogować do plus online czy jakoś tak bo nie mam żadnego hasła. Czy da rade to jakoś zrobić bez dzwonienia do PLUSa ?

Mam włączony limit nocny 50 GB w pełni nie wykorzystany. Czy w godzinach nocnych transfer będzie normalny czy lejek ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: Krzysiek_Plus »

volin2013, uzyskanie hasła:
Plus Kod 5
E-hasło
volin2013 pisze:Mam włączony limit nocny 50 GB w pełni nie wykorzystany. Czy w godzinach nocnych transfer będzie normalny czy lejek ?
Również ograniczony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
volin2013
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: volin2013 »

Witam ponownie dziś jest 17 marca 2015 i jeszcze nie wznowili mi limitu 15GB. Krzysiek_Plus tak jak napisałeś mi 2 lutego 2015 cytuje: volin2013, w takim wypadku Twój cykl rozpoczyna się 17 każdego miesiąca. Dziś jest 17 a nowego limitu brak ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: Krzysiek_Plus »

volin2013, a obecnie masz lejek (ograniczenie do 32kbps) czy nie możesz w ogóle zestawić połączenia?
volin2013 pisze:Plus: Nowa faktura nr 1501160358052. Kwota 69.33 zl. Termin platnosci 04/02/2015. Nr konta 33102010262883000018763691. Pozdrawiamy.
Czy opłaciłeś tę fakturę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
volin2013
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: volin2013 »

Tak opłaciłem :D
Wszystko na bieżąco :D
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: Krzysiek_Plus »

Proszę o odpowiedź.
Krzysiek_Plus pisze:volin2013, a obecnie masz lejek (ograniczenie do 32kbps) czy nie możesz w ogóle zestawić połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
volin2013
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: volin2013 »

Tak mam lejek :(
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB

Post autor: Krzysiek_Plus »

volin2013, w takim wypadku proszę zaloguj się na www.online.plus.pl i sprawdź zakładkę pakiety.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ