Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- volin2013
- PlusManiak
- Posty: 53
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 paź 2013, o 16:40
Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
Witam mam taki problem.Zużył mi się limit 29 stycznia, mój cykl rozliczeniowy to 1 dzień każdego miesiąca. Dziś jest 2 lutego a limit nie został ponownie wznowiony rachunki opłacone żadnych zaległości. Proszę o jakąś pomoc.
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
FUP wskoczylo na wyzszy poziom, teraz w nowym cyklu masz nawet lejek bo plus uwaza ze za duzo korzystasz z internetu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
volin2013, 1 to na pewno twój cykl? Sprawdź okres rozliczeniowy na fakturze lub podaj termin płatności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
Nie no co ty wszystko jest zawsze ładnie. Ale nie wiem czm nie mam nowego limitu. Przecież nie będe 50 zł za lejek płacił.
Plus: Nowa faktura nr 1501160358052. Kwota 69.33 zl. Termin platnosci 04/02/2015. Nr konta 33102010262883000018763691. Pozdrawiamy.
Plus: Nowa faktura nr 1501160358052. Kwota 69.33 zl. Termin platnosci 04/02/2015. Nr konta 33102010262883000018763691. Pozdrawiamy.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
volin2013, w takim wypadku Twój cykl rozpoczyna się 17 każdego miesiąca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
Czyli 17 będę miał dopiero wznowiony limit ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
volin2013, tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
Aha nie wiem jak mogę się zalogować do plus online czy jakoś tak bo nie mam żadnego hasła. Czy da rade to jakoś zrobić bez dzwonienia do PLUSa ?
Mam włączony limit nocny 50 GB w pełni nie wykorzystany. Czy w godzinach nocnych transfer będzie normalny czy lejek ?
Mam włączony limit nocny 50 GB w pełni nie wykorzystany. Czy w godzinach nocnych transfer będzie normalny czy lejek ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
volin2013, uzyskanie hasła:
Plus Kod 5
E-hasło
Plus Kod 5
E-hasło
Również ograniczony.volin2013 pisze:Mam włączony limit nocny 50 GB w pełni nie wykorzystany. Czy w godzinach nocnych transfer będzie normalny czy lejek ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
Witam ponownie dziś jest 17 marca 2015 i jeszcze nie wznowili mi limitu 15GB. Krzysiek_Plus tak jak napisałeś mi 2 lutego 2015 cytuje: volin2013, w takim wypadku Twój cykl rozpoczyna się 17 każdego miesiąca. Dziś jest 17 a nowego limitu brak ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
volin2013, a obecnie masz lejek (ograniczenie do 32kbps) czy nie możesz w ogóle zestawić połączenia?
Czy opłaciłeś tę fakturę?volin2013 pisze:Plus: Nowa faktura nr 1501160358052. Kwota 69.33 zl. Termin platnosci 04/02/2015. Nr konta 33102010262883000018763691. Pozdrawiamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
Tak opłaciłem :D
Wszystko na bieżąco :D
Wszystko na bieżąco :D
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
Proszę o odpowiedź.
Krzysiek_Plus pisze:volin2013, a obecnie masz lejek (ograniczenie do 32kbps) czy nie możesz w ogóle zestawić połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
Tak mam lejek :(
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak reaktywacji limitu LTE 15GB
volin2013, w takim wypadku proszę zaloguj się na www.online.plus.pl i sprawdź zakładkę pakiety.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ