Strona 1 z 1

Wymiana karty SIM

: 26 sty 2015, o 20:38
autor: Avans
Witam.
Dziś przeszedłem z mixa na abonament z nowym telefonem który wymagał karty Nano SIM mniejszej niż zwykła duża i teraz moje pytanie: dostanę jakiegoś smsa na tą nową kartę, że już działa, bo trzeba czekać chyba do 24h?

Re: Wymiana karty SIM

: 31 sty 2015, o 12:41
autor: Pachoń
Witam,
stara duża karta powinna przestać działać - straci sieć, wtedy nowa automatycznie zyska funkcje sieciowe do połączeń i smsów. Wystarczy czasem wyłączyć i uruchomić tel ponownie już z nową kartą w środku.

Powodzenia.

Re: Wymiana karty SIM

: 28 mar 2015, o 16:21
autor: kasiadrogosz
Witam!!! Ja też mam problem z kartą tylko dużo bardziej poważny. 6 marca zadzwoniła do mnie pani Katarzyna Z.....Autoryzowany Przedstawiciel handlowy Plus ze znakomitą ofertą konwersji nr z karty na abonament z telefonem lumia 535. po 40 minutach rozmowy zgodziłam się na tą konwersję przy abonamencie 59,99 (miał być pomniejszony z związku z posiadaniem Polsatu cyfrowego tzn. na moje pytanie czy to jest już pomniejszona kwota w ramach Smart dom pani powiedziała, że oczywiście i bede mogła po 10 dniach wziąć 3 usługę za złotówkę(i dlatego za tylko 9 złoty mogę mieć ten telefon) +e-faktura.)Po otrzymaniu telefonu 10 marca i podpisaniu umowy u kuriera zaczęły się schody. Karta sim, mała dostarczona z telefonem nieaktywna. odczekałam NIESTETY 13dni i zadzwoniłam do BOK i po godzinie słuchania muzyczki, która mi pani włączała uzyskałam inf, ze karta nie została zarejestrowana w systemi i ze ona juz to zrobiła i max dwie godziny tel zacznie działać. odczekałam dwie godziny i nic. poszłam spać, rano nic, wróciłam z pracy i niespodzianka nadal nic. kolejny telefon do BOK i niestety zeby aktywować kartę musze isc do oddziału Plus. no nic dobrze ze piątek popołudnie wolne idę do punktu i tu... rewelacja. karta może być wymieniona bezpłatnie w przeciągu 7 dni a teraz jak chę skorzystać z telefonu to muszę zapłacić za wymianę. Karta przysłana przez panią to LTE OCP 01, która raczej nie do tego służy. Co więcej na moje pytanie czy mogę zmienić ten niekorzystny dla mnie abonament (miały być nielimitowane rozmowy i sms do wszystkich, a jest tylko 200 min wymiennych) okazało się , ze nie mam takiej możliwośći. Tu winię siebie bo nie przeczytałam dokładnie przed podpisaniem. w związku z powyższym mam pytanie dlaczego to ja /klient posiadający 4 nr w plus + cyfrowy polsat 94 złote mam ponosić konsekwencje niekompetentnej pracownicy plus, która świadomie wprowadziła mnie w błąd przez co czuję się głeboko oszukana i zawiedziona i całkowicie straciłam zaufanie do plus. Za 3 doładowania kończą nam się mix i raczej nie odnowimy znajomości z PLUS

Re: Wymiana karty SIM

: 28 mar 2015, o 16:33
autor: lodyga
Tylko reklamacja ale zaczekaj do poniedziałku, pojawią się tu konsultanci i Ci pomogą.