Strona 4 z 5

Re: Wyłączenie pakietu

: 10 mar 2023, o 11:10
autor: Joanna_Plus
Witaj marek-20,
marek-20 pisze: 10 mar 2023, o 10:09 CASE/230310/150 Reklamacje
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.

Re: Wyłączenie pakietu

: 13 mar 2023, o 10:26
autor: marek-20
Joanna_Plus pisze: 10 mar 2023, o 11:10 Witaj marek-20,
marek-20 pisze: 10 mar 2023, o 10:09 CASE/230310/150 Reklamacje
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
dziękuję bardzo, odpowiedź na reklamację została udzielona ekspresowo. Reklamacja została rozdzielona i rozpatrzona częściowo. Część wymagała pilnego wyjaśnienia, niestety nie da sie odpisać na meila z odpowiedzia konsultanta plusa na reklamację - trzeba zlożyć ponownie reklamację. W związku z tym, że sprawa jest pilna bardzo proszę w miarę możliwości o przyspieszenie dwóch reklamacji o numerach: CASE/230313/161 Reklamacje oraz CASE/230313/190 Reklamacje.
Z góry dziękuję za pomoc.

prowadzący reklamacje: Axxxx Xxxxxxxx
Doradca Klienta
Polkomtel Sp. z o. o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa

Re: Wyłączenie pakietu

: 13 mar 2023, o 11:01
autor: Joanna_Plus
marek-20,
marek-20 pisze: 13 mar 2023, o 10:26 bardzo proszę w miarę możliwości o przyspieszenie dwóch reklamacji o numerach: CASE/230313/161 Reklamacje oraz CASE/230313/190 Reklamacj
Prośba przekazana dalej.

Re: Wyłączenie pakietu

: 13 mar 2023, o 15:41
autor: marek-20
Joanna_Plus pisze: 13 mar 2023, o 11:01 marek-20,
marek-20 pisze: 13 mar 2023, o 10:26 bardzo proszę w miarę możliwości o przyspieszenie dwóch reklamacji o numerach: CASE/230313/161 Reklamacje oraz CASE/230313/190 Reklamacj
Prośba przekazana dalej.
dziękuje bardzo za pomoc

Re: Wyłączenie pakietu

: 12 cze 2023, o 08:43
autor: marek-20
witam
w związku z tym, że sprawa jest pilna i dotyczy kontaktu z Ukrainą bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia dwóch moich reklamacji o numerach: CASE/230612/247 i CASE/230612/251

z góry dziękuję

Re: Wyłączenie pakietu

: 12 cze 2023, o 10:08
autor: Joanna_Plus
Witaj marek-20,
marek-20 pisze: 12 cze 2023, o 08:43 CASE/230612/247 i CASE/230612/251
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższych sprawach.

Re: Wyłączenie pakietu

: 13 cze 2023, o 07:53
autor: marek-20
Joanna_Plus pisze: 12 cze 2023, o 10:08 Witaj marek-20,
marek-20 pisze: 12 cze 2023, o 08:43 CASE/230612/247 i CASE/230612/251
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższych sprawach.
ponownie proszę o przyspieszenie reklamacji o numerze: CASE/230612/247 , ponieważ jedna z reklamacji została rozpatrzona wczoraj od razu, natomiast druga identyczna sprawa dla innego numeru nie została rozpatrzona. dziekuje

Re: Wyłączenie pakietu

: 13 cze 2023, o 10:02
autor: Joanna_Plus
marek-20,
marek-20 pisze: 13 cze 2023, o 07:53 ponownie proszę o przyspieszenie reklamacji o numerze: CASE/230612/247
Przypomniałam się ze sprawą.

Re: Wyłączenie pakietu

: 13 cze 2023, o 10:41
autor: marek-20
Joanna_Plus pisze: 13 cze 2023, o 10:02 marek-20,
marek-20 pisze: 13 cze 2023, o 07:53 ponownie proszę o przyspieszenie reklamacji o numerze: CASE/230612/247
Przypomniałam się ze sprawą.
dziekuje bardzo, sprawa załatwiona ekspresowo

Re: Wyłączenie pakietu

: 11 lip 2023, o 15:31
autor: konto343
Dzień dobry, bardzo proszę o przyspieszenie reklamacji numer CASE/230708/776 . Nie mogę włączyć pakietu POMOC dla UA na 90 dni, a wkrótce promocja będzie zamknięta.

Re: Wyłączenie pakietu

: 11 lip 2023, o 16:01
autor: Marta_Plus
Witaj konto343,
konto343 pisze: 11 lip 2023, o 15:31 bardzo proszę o przyspieszenie reklamacji numer CASE/230708/776 .
Przekazałam prośbę.

Re: Wyłączenie pakietu

: 11 lip 2023, o 17:53
autor: konto343
Bardzo dziękuje Marta_Plus, reklamacja rozpatrzona pozytywnie w godzinę :-)

Re: Wyłączenie pakietu

: 12 lip 2023, o 12:29
autor: Marta_Plus
konto343,

super. :-> :-D

Brak paczki GB z doladowania

: 9 lis 2023, o 20:04
autor: ursus83
Numer sprawy CASE/231109/1525 proszę o ponaglenie
Zasiliłem konto 50pln powinno mi dodać 25Gb z racji zasilania kąta jednak nie otrzymałem pakietu GB, po chwili włączył również pakiet za 40pln na 35GB i powinienem otrzymać dodatkowo paczkę 150GB z promocji 2000GB na lata której nie otrzymałem.
Załączam screeny z wykorzystania konta na których widać iż nie otrzymałem GB po doładowaniu. W sms jest informacja niby o otrzymanej paczce która niby została zużyta w 22 sekundy, w informacji o transferze jest brak info o Ruchu sieciowym.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: Brak paczki GB z doladowania

: 10 lis 2023, o 14:51
autor: Basia_Plus
ursus83,
ursus83 pisze: 9 lis 2023, o 20:04 Numer sprawy CASE/231109/1525 proszę o ponaglenie
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.