Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Wyłączenie pakietu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
Witaj marek-20,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu
dziękuję bardzo, odpowiedź na reklamację została udzielona ekspresowo. Reklamacja została rozdzielona i rozpatrzona częściowo. Część wymagała pilnego wyjaśnienia, niestety nie da sie odpisać na meila z odpowiedzia konsultanta plusa na reklamację - trzeba zlożyć ponownie reklamację. W związku z tym, że sprawa jest pilna bardzo proszę w miarę możliwości o przyspieszenie dwóch reklamacji o numerach: CASE/230313/161 Reklamacje oraz CASE/230313/190 Reklamacje.Joanna_Plus pisze: ↑10 mar 2023, o 11:10 Witaj marek-20,Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Z góry dziękuję za pomoc.
prowadzący reklamacje: Axxxx Xxxxxxxx
Doradca Klienta
Polkomtel Sp. z o. o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
Ostatnio zmieniony 13 mar 2023, o 10:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie danych osobowych.
Powód: Ukrycie danych osobowych.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
marek-20,
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu
dziękuje bardzo za pomoc
Re: Wyłączenie pakietu
witam
w związku z tym, że sprawa jest pilna i dotyczy kontaktu z Ukrainą bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia dwóch moich reklamacji o numerach: CASE/230612/247 i CASE/230612/251
z góry dziękuję
w związku z tym, że sprawa jest pilna i dotyczy kontaktu z Ukrainą bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia dwóch moich reklamacji o numerach: CASE/230612/247 i CASE/230612/251
z góry dziękuję
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
Witaj marek-20,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższych sprawach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu
ponownie proszę o przyspieszenie reklamacji o numerze: CASE/230612/247 , ponieważ jedna z reklamacji została rozpatrzona wczoraj od razu, natomiast druga identyczna sprawa dla innego numeru nie została rozpatrzona. dziekujeJoanna_Plus pisze: ↑12 cze 2023, o 10:08 Witaj marek-20,Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższych sprawach.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
marek-20,
Przypomniałam się ze sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu
dziekuje bardzo, sprawa załatwiona ekspresowo
Re: Wyłączenie pakietu
Dzień dobry, bardzo proszę o przyspieszenie reklamacji numer CASE/230708/776 . Nie mogę włączyć pakietu POMOC dla UA na 90 dni, a wkrótce promocja będzie zamknięta.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wyłączenie pakietu
Witaj konto343,
Przekazałam prośbę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu
Bardzo dziękuje Marta_Plus, reklamacja rozpatrzona pozytywnie w godzinę
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wyłączenie pakietu
konto343,
super.
super.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak paczki GB z doladowania
Numer sprawy CASE/231109/1525 proszę o ponaglenie
Zasiliłem konto 50pln powinno mi dodać 25Gb z racji zasilania kąta jednak nie otrzymałem pakietu GB, po chwili włączył również pakiet za 40pln na 35GB i powinienem otrzymać dodatkowo paczkę 150GB z promocji 2000GB na lata której nie otrzymałem.
Załączam screeny z wykorzystania konta na których widać iż nie otrzymałem GB po doładowaniu. W sms jest informacja niby o otrzymanej paczce która niby została zużyta w 22 sekundy, w informacji o transferze jest brak info o Ruchu sieciowym.
Zasiliłem konto 50pln powinno mi dodać 25Gb z racji zasilania kąta jednak nie otrzymałem pakietu GB, po chwili włączył również pakiet za 40pln na 35GB i powinienem otrzymać dodatkowo paczkę 150GB z promocji 2000GB na lata której nie otrzymałem.
Załączam screeny z wykorzystania konta na których widać iż nie otrzymałem GB po doładowaniu. W sms jest informacja niby o otrzymanej paczce która niby została zużyta w 22 sekundy, w informacji o transferze jest brak info o Ruchu sieciowym.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2023, o 14:57 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5178
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak paczki GB z doladowania
ursus83,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ