Wyłączenie pakietu

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj marek-20,
marek-20 pisze: 10 mar 2023, o 10:09 CASE/230310/150 Reklamacje
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek-20
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2023, o 11:05

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: marek-20 »

Joanna_Plus pisze: 10 mar 2023, o 11:10 Witaj marek-20,
marek-20 pisze: 10 mar 2023, o 10:09 CASE/230310/150 Reklamacje
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
dziękuję bardzo, odpowiedź na reklamację została udzielona ekspresowo. Reklamacja została rozdzielona i rozpatrzona częściowo. Część wymagała pilnego wyjaśnienia, niestety nie da sie odpisać na meila z odpowiedzia konsultanta plusa na reklamację - trzeba zlożyć ponownie reklamację. W związku z tym, że sprawa jest pilna bardzo proszę w miarę możliwości o przyspieszenie dwóch reklamacji o numerach: CASE/230313/161 Reklamacje oraz CASE/230313/190 Reklamacje.
Z góry dziękuję za pomoc.

prowadzący reklamacje: Axxxx Xxxxxxxx
Doradca Klienta
Polkomtel Sp. z o. o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
Ostatnio zmieniony 13 mar 2023, o 10:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie danych osobowych.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

marek-20,
marek-20 pisze: 13 mar 2023, o 10:26 bardzo proszę w miarę możliwości o przyspieszenie dwóch reklamacji o numerach: CASE/230313/161 Reklamacje oraz CASE/230313/190 Reklamacj
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek-20
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2023, o 11:05

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: marek-20 »

Joanna_Plus pisze: 13 mar 2023, o 11:01 marek-20,
marek-20 pisze: 13 mar 2023, o 10:26 bardzo proszę w miarę możliwości o przyspieszenie dwóch reklamacji o numerach: CASE/230313/161 Reklamacje oraz CASE/230313/190 Reklamacj
Prośba przekazana dalej.
dziękuje bardzo za pomoc
marek-20
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2023, o 11:05

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: marek-20 »

witam
w związku z tym, że sprawa jest pilna i dotyczy kontaktu z Ukrainą bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia dwóch moich reklamacji o numerach: CASE/230612/247 i CASE/230612/251

z góry dziękuję
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj marek-20,
marek-20 pisze: 12 cze 2023, o 08:43 CASE/230612/247 i CASE/230612/251
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższych sprawach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek-20
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2023, o 11:05

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: marek-20 »

Joanna_Plus pisze: 12 cze 2023, o 10:08 Witaj marek-20,
marek-20 pisze: 12 cze 2023, o 08:43 CASE/230612/247 i CASE/230612/251
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższych sprawach.
ponownie proszę o przyspieszenie reklamacji o numerze: CASE/230612/247 , ponieważ jedna z reklamacji została rozpatrzona wczoraj od razu, natomiast druga identyczna sprawa dla innego numeru nie została rozpatrzona. dziekuje
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

marek-20,
marek-20 pisze: 13 cze 2023, o 07:53 ponownie proszę o przyspieszenie reklamacji o numerze: CASE/230612/247
Przypomniałam się ze sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek-20
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2023, o 11:05

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: marek-20 »

Joanna_Plus pisze: 13 cze 2023, o 10:02 marek-20,
marek-20 pisze: 13 cze 2023, o 07:53 ponownie proszę o przyspieszenie reklamacji o numerze: CASE/230612/247
Przypomniałam się ze sprawą.
dziekuje bardzo, sprawa załatwiona ekspresowo
konto343
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 cze 2020, o 14:01

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: konto343 »

Dzień dobry, bardzo proszę o przyspieszenie reklamacji numer CASE/230708/776 . Nie mogę włączyć pakietu POMOC dla UA na 90 dni, a wkrótce promocja będzie zamknięta.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Marta_Plus »

Witaj konto343,
konto343 pisze: 11 lip 2023, o 15:31 bardzo proszę o przyspieszenie reklamacji numer CASE/230708/776 .
Przekazałam prośbę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
konto343
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 cze 2020, o 14:01

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: konto343 »

Bardzo dziękuje Marta_Plus, reklamacja rozpatrzona pozytywnie w godzinę :-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Marta_Plus »

konto343,

super. :-> :-D
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ursus83
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 10 cze 2014, o 11:56

Brak paczki GB z doladowania

Post autor: ursus83 »

Numer sprawy CASE/231109/1525 proszę o ponaglenie
Zasiliłem konto 50pln powinno mi dodać 25Gb z racji zasilania kąta jednak nie otrzymałem pakietu GB, po chwili włączył również pakiet za 40pln na 35GB i powinienem otrzymać dodatkowo paczkę 150GB z promocji 2000GB na lata której nie otrzymałem.
Załączam screeny z wykorzystania konta na których widać iż nie otrzymałem GB po doładowaniu. W sms jest informacja niby o otrzymanej paczce która niby została zużyta w 22 sekundy, w informacji o transferze jest brak info o Ruchu sieciowym.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 10 lis 2023, o 14:57 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak paczki GB z doladowania

Post autor: Basia_Plus »

ursus83,
ursus83 pisze: 9 lis 2023, o 20:04 Numer sprawy CASE/231109/1525 proszę o ponaglenie
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ