Wyłączenie pakietu

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
AndżelikaB
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 maja 2020, o 22:28

Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu

Post autor: AndżelikaB »

Taryfa którą mam to Simplus
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu

Post autor: Ron »

Wpisz w klawiaturze kod *147# i połączenie. Kod podany przez Ciebie działa w taryfie Plus Elastyczna na kartę.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu

Post autor: sl@w_es »

AndżelikaB pisze:Jaki jest kod żeby zrezygnować z pakietu "Nielimitowane rozmowy" 25zł/30dni? Wpisując kod z oficjalnej strony tj.: *136*00*08# otrzymuje sms'a z wiadomością "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK". Czy jest jakiś inny kod?
W prosty sposób wyłączysz ów pakiet poprzez aplikację mobilną lub stronę www.
Do aktywacji/dezaktywacji pakietów zawsze służy tylko jeden kod; nie ma możliwości włączenia/wyłączenia alternatywnym kodem.
AndżelikaB pisze:Taryfa którą mam to Simplus
Rzeczywiście sprawdzałaś z jakiej taryfy korzystasz? Mało to prawdopodobne, abyś posiadała tak archaiczną taryfę i twierdziła, że chcesz wyłączyć "Nielimitowane rozmowy" 25 zł/ 30 dni. Pakiet w takiej konfiguracji (nazwa, opłata) nie istnieje.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
AndżelikaB
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 maja 2020, o 22:28

Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu

Post autor: AndżelikaB »

No właśnie niestety taką taryfę posiadam, a dokładniej nie ja ale moja Babcia oddalona o 600km. Nie mam też możliwości skorzystania ze strony www bo widzę, że tam kolejne dane (eHasło, Plus Kod) których babcia nie ma są potrzebne. Chciałam to szybko załatwić dezaktywując pakiet no ale cóż spróbuję zmienić taryfę odpłatnie po prostu. Dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu

Post autor: sl@w_es »

E-hasło potrzebne jest w abonamencie, w PNK wystarczy kod PUK, a dokładnie jego cztery ostatnie cyfry.
Jeśli znasz dane rejestracyjne telefonu babci to kod PUK uzyskasz dzwoniąc do DOK - 601 102 601 (opłata zgodna z posiadaną taryfą; konsultant zada kilka pytań weryfikacyjnych).
Dzwoniąc do DOK możesz zlecić wyłączenie tego niechcianego pakietu jak również zmienić taryfę.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

AndżelikaB,

powyższa promocja zapewne pochodzi z jakiś kampanii indywidualnej, ponieważ w tej taryfie, standardowo taka usługa nie jest dostępna.
AndżelikaB pisze:cóż spróbuję zmienić taryfę odpłatnie po prostu
Nie wiem niestety, z której kampanii w tym przypadku skorzystano, ale mogła być ona dostępna dla różnych planów cenowych, tym samym zmiana taryfy, nie koniecznie może ten pakiet dezaktywować.
Jeżeli chcesz dokonać jego wyłączenia, to opisz proszę sprawę i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, dokonają wówczas jego wyłączenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pablo18n2007
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 12 paź 2022, o 15:18

Dezaktywacja pakietu

Post autor: Pablo18n2007 »

Doladowalem konto w plus mix za 80 zl. Po chwili dostalem sms zacytuje:
"Promocja Pakiet kompletny 80_kon zostala wylaczona lub uplynal jej okres waznosci. Data dezaktywacji: 2022-10-10..."
Waznosc konta wygasa 12.11.2022 r.
Prosze mi napisac.dlaczego majac miesiac do konca umowy zostal mi wylaczony pakiet w dodatku wtedy kiedy zostalo.przeze mnie doladowane konto.?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 paź 2022, o 15:30 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

Pablo18n2007,

a jakie teraz aktualnie promocje widnieją pod kodem *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pablo18n2007
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 12 paź 2022, o 15:18

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Pablo18n2007 »

Aktywne promocje: Preact 2, W Wielkiej Brytanii jak w domu.

Pierwszy raz sie spotykam z taka promocja. Raczej takiej nie mialem. Chyba ze dawno temu nie korzystalem z tego kodu.

A np wpisujac kod *121# wyskakuje mi
Aktywne pakiety: Bonus Internet 12 GB_kon (0 KBYTES) 12-11-2022 23:01
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

Pablo18n2007,

prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru zweryfikują sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pablo18n2007
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 12 paź 2022, o 15:18

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Pablo18n2007 »

Dziekuje, napisalem. Szkoda tylko ze na odpowiedz musze czekac do 14 dni a np z internetu i tel korzystam na codzien w pracy i w domu. Miejmy nadzieje ze odpowiedz otrzymam w jak najszybszym czasie :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

Pablo18n2007,
Pablo18n2007 pisze: 12 paź 2022, o 16:28 Dziekuje, napisalem.
Podaj proszę numer sprawy. Przekażę wówczas prośbę o przyśpieszenie jej rozpatrzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pablo18n2007
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 12 paź 2022, o 15:18

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Pablo18n2007 »

CASE/221012/1278 Zasilenia
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

Pablo18n2007,
Pablo18n2007 pisze: 12 paź 2022, o 16:57 CASE/221012/1278

Prośba przekazana dalej :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek-20
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 22 lut 2023, o 11:05

problem z pakietem w plush

Post autor: marek-20 »

witam

mam problem z włączeniem pakietu „Pakiet POMOC dla UA na 90 dni”

po rozmowie z BOK plusa i rozmową z konsultantem, który stwierdzil, iż sprawa jest dziwna bo spełniam wszystkie warunki promocji, ale nie mogl nic zrobic ze swojego poziomu w sprawie - kazał złożyć reklamację

w związku z tym, że sprawa jest pilna i dotyczy kontaktu z Ukrainą bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia mojej reklamacji - jej numer to: CASE/230310/150 Reklamacje
Ostatnio zmieniony 10 mar 2023, o 11:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
ODPOWIEDZ