Wyłączenie pakietu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 maja 2020, o 22:28
Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu
Taryfa którą mam to Simplus
Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu
Wpisz w klawiaturze kod *147# i połączenie. Kod podany przez Ciebie działa w taryfie Plus Elastyczna na kartę.
Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu
W prosty sposób wyłączysz ów pakiet poprzez aplikację mobilną lub stronę www.AndżelikaB pisze:Jaki jest kod żeby zrezygnować z pakietu "Nielimitowane rozmowy" 25zł/30dni? Wpisując kod z oficjalnej strony tj.: *136*00*08# otrzymuje sms'a z wiadomością "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK". Czy jest jakiś inny kod?
Do aktywacji/dezaktywacji pakietów zawsze służy tylko jeden kod; nie ma możliwości włączenia/wyłączenia alternatywnym kodem.
Rzeczywiście sprawdzałaś z jakiej taryfy korzystasz? Mało to prawdopodobne, abyś posiadała tak archaiczną taryfę i twierdziła, że chcesz wyłączyć "Nielimitowane rozmowy" 25 zł/ 30 dni. Pakiet w takiej konfiguracji (nazwa, opłata) nie istnieje.AndżelikaB pisze:Taryfa którą mam to Simplus
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 maja 2020, o 22:28
Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu
No właśnie niestety taką taryfę posiadam, a dokładniej nie ja ale moja Babcia oddalona o 600km. Nie mam też możliwości skorzystania ze strony www bo widzę, że tam kolejne dane (eHasło, Plus Kod) których babcia nie ma są potrzebne. Chciałam to szybko załatwić dezaktywując pakiet no ale cóż spróbuję zmienić taryfę odpłatnie po prostu. Dziękuję za pomoc.
Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu
E-hasło potrzebne jest w abonamencie, w PNK wystarczy kod PUK, a dokładnie jego cztery ostatnie cyfry.
Jeśli znasz dane rejestracyjne telefonu babci to kod PUK uzyskasz dzwoniąc do DOK - 601 102 601 (opłata zgodna z posiadaną taryfą; konsultant zada kilka pytań weryfikacyjnych).
Dzwoniąc do DOK możesz zlecić wyłączenie tego niechcianego pakietu jak również zmienić taryfę.
Jeśli znasz dane rejestracyjne telefonu babci to kod PUK uzyskasz dzwoniąc do DOK - 601 102 601 (opłata zgodna z posiadaną taryfą; konsultant zada kilka pytań weryfikacyjnych).
Dzwoniąc do DOK możesz zlecić wyłączenie tego niechcianego pakietu jak również zmienić taryfę.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
AndżelikaB,
powyższa promocja zapewne pochodzi z jakiś kampanii indywidualnej, ponieważ w tej taryfie, standardowo taka usługa nie jest dostępna.
Jeżeli chcesz dokonać jego wyłączenia, to opisz proszę sprawę i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, dokonają wówczas jego wyłączenia.
powyższa promocja zapewne pochodzi z jakiś kampanii indywidualnej, ponieważ w tej taryfie, standardowo taka usługa nie jest dostępna.
Nie wiem niestety, z której kampanii w tym przypadku skorzystano, ale mogła być ona dostępna dla różnych planów cenowych, tym samym zmiana taryfy, nie koniecznie może ten pakiet dezaktywować.AndżelikaB pisze:cóż spróbuję zmienić taryfę odpłatnie po prostu
Jeżeli chcesz dokonać jego wyłączenia, to opisz proszę sprawę i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, dokonają wówczas jego wyłączenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 paź 2022, o 15:18
Dezaktywacja pakietu
Doladowalem konto w plus mix za 80 zl. Po chwili dostalem sms zacytuje:
"Promocja Pakiet kompletny 80_kon zostala wylaczona lub uplynal jej okres waznosci. Data dezaktywacji: 2022-10-10..."
Waznosc konta wygasa 12.11.2022 r.
Prosze mi napisac.dlaczego majac miesiac do konca umowy zostal mi wylaczony pakiet w dodatku wtedy kiedy zostalo.przeze mnie doladowane konto.?
Pozdrawiam
"Promocja Pakiet kompletny 80_kon zostala wylaczona lub uplynal jej okres waznosci. Data dezaktywacji: 2022-10-10..."
Waznosc konta wygasa 12.11.2022 r.
Prosze mi napisac.dlaczego majac miesiac do konca umowy zostal mi wylaczony pakiet w dodatku wtedy kiedy zostalo.przeze mnie doladowane konto.?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 paź 2022, o 15:30 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
Pablo18n2007,
a jakie teraz aktualnie promocje widnieją pod kodem *136#?
a jakie teraz aktualnie promocje widnieją pod kodem *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 paź 2022, o 15:18
Re: Wyłączenie pakietu
Aktywne promocje: Preact 2, W Wielkiej Brytanii jak w domu.
Pierwszy raz sie spotykam z taka promocja. Raczej takiej nie mialem. Chyba ze dawno temu nie korzystalem z tego kodu.
A np wpisujac kod *121# wyskakuje mi
Aktywne pakiety: Bonus Internet 12 GB_kon (0 KBYTES) 12-11-2022 23:01
Pierwszy raz sie spotykam z taka promocja. Raczej takiej nie mialem. Chyba ze dawno temu nie korzystalem z tego kodu.
A np wpisujac kod *121# wyskakuje mi
Aktywne pakiety: Bonus Internet 12 GB_kon (0 KBYTES) 12-11-2022 23:01
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
Pablo18n2007,
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru zweryfikują sytuację.
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru zweryfikują sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 paź 2022, o 15:18
Re: Wyłączenie pakietu
Dziekuje, napisalem. Szkoda tylko ze na odpowiedz musze czekac do 14 dni a np z internetu i tel korzystam na codzien w pracy i w domu. Miejmy nadzieje ze odpowiedz otrzymam w jak najszybszym czasie :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
Pablo18n2007,
Podaj proszę numer sprawy. Przekażę wówczas prośbę o przyśpieszenie jej rozpatrzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 paź 2022, o 15:18
Re: Wyłączenie pakietu
CASE/221012/1278 Zasilenia
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu
Pablo18n2007,
Prośba przekazana dalej .
Prośba przekazana dalej .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
problem z pakietem w plush
witam
mam problem z włączeniem pakietu „Pakiet POMOC dla UA na 90 dni”
po rozmowie z BOK plusa i rozmową z konsultantem, który stwierdzil, iż sprawa jest dziwna bo spełniam wszystkie warunki promocji, ale nie mogl nic zrobic ze swojego poziomu w sprawie - kazał złożyć reklamację
w związku z tym, że sprawa jest pilna i dotyczy kontaktu z Ukrainą bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia mojej reklamacji - jej numer to: CASE/230310/150 Reklamacje
mam problem z włączeniem pakietu „Pakiet POMOC dla UA na 90 dni”
po rozmowie z BOK plusa i rozmową z konsultantem, który stwierdzil, iż sprawa jest dziwna bo spełniam wszystkie warunki promocji, ale nie mogl nic zrobic ze swojego poziomu w sprawie - kazał złożyć reklamację
w związku z tym, że sprawa jest pilna i dotyczy kontaktu z Ukrainą bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia mojej reklamacji - jej numer to: CASE/230310/150 Reklamacje
Ostatnio zmieniony 10 mar 2023, o 11:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.