Witam, 19 grudnia dotarł do mnie zamówiony przez internet telefon (plus.pl - przedłużenie umowy)
Model to : Huawei G620s
Problem polega na tym, że dziś na nim pojawił mi się żółty, cienki pasek na wyświetlaczu po lewej stronie. Jak sądzę, to jakiś feler i wyświetlacz musi zostać wymieniony. Na jasnym tle nie widać go tak bardzo, ale kiedy jest czarne strasznie rzuca się w oczy i przeszkadza. Może ktoś wie co może być tego powodem? Jak napisałam, telefon mam 4 dni w posiadaniu... Nie spadł mi na podłogę, czy cokolwiek innego, ani nie dusiłam mocno palcami po wyświetlaczu. Kreska powstała samoistnie w jednej chwili. Proszę o radę.
Żółty pasek
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 sie 2014, o 03:11
Re: Żółty pasek
Oddałam go do punktu Plusa na gwarancję. Z tego co wyczytałam na naprawę jest dwa tygodnie, około, więc zapewne doczekam się go dłuuuugo po nowym roku- co w ogóle mi się nie uśmiecha. Wyczytałam, że wielu klientów czekało na jakikolwiek znak od serwisanta ponad miesiąc i nic, po czym okazywało się, iż nawet na zgłoszony sprzęt jeszcze nie spojrzeli... Ponadto, czy to prawda, że mogę się domagać wymienienia telefonu na nowy? To naprawdę jest kpina... mieć telefon 4 dni, obchodzić się z nim jak z jajkiem i musieć odsyłać go do naprawy, bo coś zaczęło wyskakiwać na wyświetlaczu. Może po prostu konkretnie ten telefon miał wadę? A... i jeszcze jedno pytanie, czy jest jakiś numer telefonu do serwisu, bym mogła w czasie trwania napraw (o ile się w ogóle sami z siebie do tego wezmą) dowiedzieć się na jakim etapie jest progres? Jeśli ktoś zna telefon do producenta Huawei, czy serwisu, który się zajmuje naprawą tego modelu telefonu, będę wdzięczna za podanie.
Re: Żółty pasek
Albo to http://www.ccsonline.pl/ albo to http://www.regenersis.pl/sprawdz-stan-naprawy.html
i tu i tu po zaksięgowaniu możesz sprawdzać online wpisując IMEI telefonu.
i tu i tu po zaksięgowaniu możesz sprawdzać online wpisując IMEI telefonu.