Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 lis 2020, o 14:23
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
iMessage się nie aktywuje Plus mówi ze to usługa Apple i ich problem, Apple mówi ze to błąd po stronie Plusa i ze nie jest to autoryzowana siec przez Apple. Czy Plus jest siecią która nie jest dla użytkowników iPhonow? W sobotę przeszedłem do Plusa jak tak dalej pójdzie miesiąc nie minie i uciekam :( A przyszedłem dla najszybszego 5G
Numer ticketu C00000001711580 - ponad 30 min trwało zakładanie ticketu który zamknęliście po 2 min
Numer ticketu C00000001711580 - ponad 30 min trwało zakładanie ticketu który zamknęliście po 2 min
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
etranger69,
próbowałeś poniższego rozwiązania? Wyłącz telefon Iphone, wyjmij kartę SIM z urządzenia, włącz ponownie telefon bez karty, następnie włóż kartę i sprawdź po tych czynnościach działanie opcji iMessage.
próbowałeś poniższego rozwiązania? Wyłącz telefon Iphone, wyjmij kartę SIM z urządzenia, włącz ponownie telefon bez karty, następnie włóż kartę i sprawdź po tych czynnościach działanie opcji iMessage.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Przeniosłam się do Plusa z Play-a. Przeniesienie nastąpiło w nocy z 30.11 na 01.12. Do dzisiaj nie mogę aktywować iMessage i FaceTime. Wyłączałam telefony kilkukrotnie, wyjmowałam karty i nadal bez powodzenia. Problem dotyczy telefonów: IPhone X i IPhone 12 Pro. Dzisiaj kilka razy otrzymałam powiadomienie: „wystąpił błąd; Twoje konto (tu numer telefonu) zostało wylogowane z iMessage. Oznacza to, że możesz nie odebrać nowych wiadomości. Aby temu zaradzić, przejdź do Ustawień.”
Wczoraj podczas rozmowy z biurem obsługi kazano mi odczekać 24 godziny od przeniesienia numeru. Jednak nadal te usługi mi nie działają...
Wczoraj podczas rozmowy z biurem obsługi kazano mi odczekać 24 godziny od przeniesienia numeru. Jednak nadal te usługi mi nie działają...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
radomex,
czy wiadomości SMS możesz normalnie odbierać? Transmisja danych z pozycji telefonów jest włączona?
czy wiadomości SMS możesz normalnie odbierać? Transmisja danych z pozycji telefonów jest włączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Smsy przechodzą , transmisja włączona
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
radomex,
jeśli dokonywałaś czynności opisanych w poniższym linku: https://support.apple.com/pl-pl/HT201422"target="_blank i komunikat o błędzie występuje nadal, prośba o kontakt ze wsparciem Apple.
jeśli dokonywałaś czynności opisanych w poniższym linku: https://support.apple.com/pl-pl/HT201422"target="_blank i komunikat o błędzie występuje nadal, prośba o kontakt ze wsparciem Apple.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Wykonywaliśmy wszystkie opisane czynności. Kontaktowaliśmy się również z supportem Apple. U nich jest wszystko ok. Twierdzą, że problemem są SMS-y aktywacyjne (międzynarodowe) które nie przechodzą prawidłowo przez sieć Plusa.
Z przykrością stwierdzam, że czuję się oszukana przez Waszego przedstawiciela u którego podpisywaliśmy umowę. Na pytanie dotyczące poprawności działania IPhonów w Waszej sieci stwierdził że bywają problemy po pojawieniu się nowych wersji iOS z wysyłaniem wiadomości mms. Plus tworzy wówczas własną łatkę na system i wszystko działa prawidłowo. Poza tą jedną niedogodnością wszystkie pozostałe usługi działają bez problemu. A w kwestii mms-ów dodał, że teraz i tak korzysta się z innych komunikatorów, więc brak możliwości wysyłania mms-ów nie jest uciążliwy.
Niestety, walcząc przez dwa dni z uruchomieniem iMessage i FaceTime, widzę, że nie jest to jednostkowy problem, a Wasi przedstawiciele ukrywają prawdę przed nieświadomymi klientami, aby tylko wyłudzić podpisanie umowy przez klienta...
Z przykrością stwierdzam, że czuję się oszukana przez Waszego przedstawiciela u którego podpisywaliśmy umowę. Na pytanie dotyczące poprawności działania IPhonów w Waszej sieci stwierdził że bywają problemy po pojawieniu się nowych wersji iOS z wysyłaniem wiadomości mms. Plus tworzy wówczas własną łatkę na system i wszystko działa prawidłowo. Poza tą jedną niedogodnością wszystkie pozostałe usługi działają bez problemu. A w kwestii mms-ów dodał, że teraz i tak korzysta się z innych komunikatorów, więc brak możliwości wysyłania mms-ów nie jest uciążliwy.
Niestety, walcząc przez dwa dni z uruchomieniem iMessage i FaceTime, widzę, że nie jest to jednostkowy problem, a Wasi przedstawiciele ukrywają prawdę przed nieświadomymi klientami, aby tylko wyłudzić podpisanie umowy przez klienta...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
radomex,
radomex pisze:Wykonywaliśmy wszystkie opisane czynności. Kontaktowaliśmy się również z supportem Apple. U nich jest wszystko ok. Twierdzą, że problemem są SMS-y aktywacyjne (międzynarodowe) które nie przechodzą prawidłowo przez sieć Plusa.
Najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności.radomex pisze:Z przykrością stwierdzam, że czuję się oszukana przez Waszego przedstawiciela u którego podpisywaliśmy umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
U mnie to samo. Niestety wszystkie sposoby z internetu nic nie dają. Pozostaje reset fabryczny telefonu, ale to ostateczność bo wylogowuje ze wszystkich aplikacji i usług, w tym maili, więc to robota na kilka godzin. Może komuś udało się poradzić sobie z tym problemem?
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Ktoś już pisał o tym wcześniej, plus jako jedyny operator w PL nie współpracuje z apple więc z iPhonami, iwatchami itd zawsze będą problemy czy to z imessage, facetime, wificalling, volte czy esim.
Jedynym sensownym rozwiązaniem jest zmiana operatora na dowolnego innego oprócz plusa i mvno na ich infrastrukturze.
Jedynym sensownym rozwiązaniem jest zmiana operatora na dowolnego innego oprócz plusa i mvno na ich infrastrukturze.
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
Pomogła rozmowa z infolinią Plusa i zgłoszenie problemu. Dziś na obu telefonach usługi ruszyły.
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
U mnie pomogło odczekanie 24 godzin (w trybie "czekam na aktywację") oraz zresetowanie ustawień sieciowych - po ponownym uruchomieniu telefonu imessage i facetime zaskoczyły. Chyba kluczem jest cierpliwość, a nie ciągłe ponawianie prób.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
radomex,
Super, dziękuję za informacje.radomex pisze:Pomogła rozmowa z infolinią Plusa i zgłoszenie problemu. Dziś na obu telefonach usługi ruszyły.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
w jaki sposob pomoglo? fajnie jakbys sie podzieli, bo ostatnio typ co mi sie trafil na linii to nieporozumienie. po powrocie z wakacji i wsadzeniu nowej karty (numer ten sam, stara karte zgubilem) nie moge uzywac hot spotu z telefonu i nie dziala mi ani imessage ani facetime. watpie ze to wina apple. pracownik zapytany dlaczego nie dziala mi hot spot, powiedzial ze numery na karte od dwoch lat nie moga robic hot spotow. jakis absurd, bo jeszcze 2 miesiace temu na starej karcie moglem to robic. dziekiradomex pisze:Pomogła rozmowa z infolinią Plusa i zgłoszenie problemu. Dziś na obu telefonach usługi ruszyły.
Re: Aktywacja iMessage i FaceTime iPhone
I przez takie kwiatki nigdy nie kupiłbym Iphone ;)