Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Dra
PlusManiak
Posty: 83
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 paź 2014, o 20:59

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Dra »

Nadal, to jest w przypadku iOS 9 beta.


Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Dra,
Krzysiek_Plus pisze:
m-a-t pisze:Witam, w najnowszej becie systemu iOS 9 aplikacja plus online nie działa.
Sprawdzimy, ale może być taka możliwość gdyż jest to beta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dra
PlusManiak
Posty: 83
Rejestracja: 20 paź 2014, o 20:59

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Dra »

Plus musi po prostu zaaktualizować aplikacje pod ios9.


Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
franq23pl
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 18 sie 2015, o 10:09

Aplikacja Plus Online Android - brak wizualizacji pakietu in

Post autor: franq23pl »

Witam wszystkich.

Jak w temacie. Jestem w taryfie Ja+. Przedtem w taryfie Więcej Smsów i Internetu elegancko pokazywało mi pakiet internetowy - jego wielkość i ile MB jeszcze pozostało. Po przejściu na Ja+ nie ma po tym śladu. Pisałem już do Plus w tej sprawie i albo byłem proszony o jakieś dodatkowe informacje imo zupełnie nie związane z problemem, albo zwyczajnie lakoniczne stwierdzono, że w mojej taryfie tego nie ma i nie ma planów wyprowadzenia.
No błagam was, śmiech na sali. To jest strategia rozwoju takie kroki wstecz? Taki problem zaimplementować w nowej usłudze rozwiązania z poprzedniej taryfy? Nie dość, że pakiety internetowe są małe i drogie w porównaniu do konkurencji, to jeszcze takiej podstawowej usługi się odmawia, odsyłając do korzystania z kodów USSD z 20 wieku. :/

Serio przez takie podejście myślę o przeniesieniu numeru do innej sieci. To nie jest poważne podejście do klienta związanego z siecią od tyłu lat...
Ostatnio zmieniony 18 sie 2015, o 11:23 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj franq23pl,

czy korzystasz z jednego z tych pakietów: http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... e-na-karte?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gstk
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: gstk »

Prosze, screen zrobiony przed chwila
Załączniki
image.jpg
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

gstk,

tak dzieje się tylko na iOS czy na innych systemach również? Jest możliwość weryfikacji tego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gstk
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: gstk »

Blad juz nie wyskakuje ale od pewnego czasu widze, ze wyswietlaja sie bledne informacje o zuzyciu pakietow - znow aplikacja ios - tym razem zarowno iphone jak i ipad. W ofercie plus na karte bez limitu i 1 gb danych wyswietla mi sie od kilku dni 0.65 gb dostepne a korzystalem wiele razy z nawigacji wiec cos jest nie tak. W ofercie us firma bez limitu aktywowalem dodatkowy pakiet 200 minut w ue i caly czas wyswietla mi sie tam dostepne 38 minut mimo ze wyrozmawialem max kilka.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

gstk,
gstk pisze:W ofercie plus na karte bez limitu i 1 gb danych wyswietla mi sie od kilku dni 0.65 gb dostepne a korzystalem wiele razy z nawigacji wiec cos jest nie tak.
Taka sama wielkość pakietu pojawia się po przerwaniu sesji i wyłączeniu w telefonie transmisji danych, pod kodem *136# i w webowej wersji aplikacji?
gstk pisze:W ofercie us firma bez limitu aktywowalem dodatkowy pakiet 200 minut w ue i caly czas wyswietla mi sie tam dostepne 38 minut mimo ze wyrozmawialem max kilka.
Pakiet został dodany w trakcie trwania cyklu rozliczeniowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gstk
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: gstk »

Joanna_Plus pisze: Taka sama wielkość pakietu pojawia się po przerwaniu sesji i wyłączeniu w telefonie transmisji danych, pod kodem *136# i w webowej wersji aplikacji?
pakiet z smsa: 676176.0 MB / 1GB
pakiet z aplikacji: 0.65 GB
Nie wiem co ile się odświeża wartość z smsa, włączyłem teraz LTE na kilka minut i sprawdziłem sms ponownie i nic się nie zmieniło.
Joanna_Plus pisze: Pakiet został dodany w trakcie trwania cyklu rozliczeniowego?
Tak. Od razu po aktywacji wyświetlało się 200 minut dostępnych. Po wyjeździe zagranicę, rozmowie kilkuminutowej zmieniło się na 38 minut dostępnych i cały czas tyle jest.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

gstk,
gstk pisze:Nie wiem co ile się odświeża wartość z smsa, włączyłem teraz LTE na kilka minut i sprawdziłem sms ponownie i nic się nie zmieniło.
Aktualizacja pakietu następuje kilka minut po rozłączeniu transmisji danych w telefonie (zakończeniu sesji).
gstk pisze:pakiet z smsa: 676176.0 MB / 1GB
pakiet z aplikacji: 0.65 GB
Czy sprawa dotyczy numeru, który był kiedyś do mnie wysyłany?
gstk pisze:Tak. Od razu po aktywacji wyświetlało się 200 minut dostępnych. Po wyjeździe zagranicę, rozmowie kilkuminutowej zmieniło się na 38 minut dostępnych i cały czas tyle jest.
Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gstk
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: gstk »

Joanna_Plus pisze: Czy sprawa dotyczy numeru, który był kiedyś do mnie wysyłany?
Tak, tego samego. Ilość MB z pakietu nie zmieniła się od wczoraj, więc coś tu jest na pewno nie tak…

_ _ _

Numer na firmę zaraz wyślę przez formularz. Teraz zmieniło się na 25 minut. Nie bardzo rozumiem jak to działa, bo to jest Pakiet 200 minut w UE czyli tak jakby tylko na połączenia głosowe a na pulpicie głównym w aplikacji wyświetla się "Pakiet wymienny" czyli tak jakby minuty były wymienne na smsy.

Co ciekawe, 38 minut pojawiło się po kilku minutach od wyjścia z samolotu, więc nie dało się nawet fizycznie przerozmawiać tego pakietu :D
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

gstk,

jeżeli pakiet został dodany w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, to minuty zostaną przyznane proporcjonalnie do liczby dni pozostających do końca cyklu.
Pakiet działa na na połączenia głosowe w roamingu.
gstk pisze:Teraz zmieniło się na 25 minut.
Taka sama ilość minut widnieje również na tej stronie: https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/l ... d=Postpaid?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gstk
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: gstk »

Joanna_Plus pisze:
jeżeli pakiet został dodany w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, to minuty zostaną przyznane proporcjonalnie do liczby dni pozostających do końca cyklu.
Pakiet działa na na połączenia głosowe w roamingu.
No to wszystko jasne, pakiet aktywowany jest w trakcie trwania okresu rozliczeniowego. Trochę szkoda, że tak to wygląda, bo dziś kończy się okres rozliczeniowy z tego co pamiętam i skończy się pakiet minut tak?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

gstk,
gstk pisze:Trochę szkoda, że tak to wygląda, bo dziś kończy się okres rozliczeniowy z tego co pamiętam i skończy się pakiet minut tak?
Jeżeli pakiet nie został dezaktywowany, to z nowym okresem rozliczeniowym, zostanie dodane pełne 200 minut.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ