Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 83
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 paź 2014, o 20:59
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Nadal, to jest w przypadku iOS 9 beta.
Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Dra,
Krzysiek_Plus pisze:Sprawdzimy, ale może być taka możliwość gdyż jest to beta.m-a-t pisze:Witam, w najnowszej becie systemu iOS 9 aplikacja plus online nie działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Plus musi po prostu zaaktualizować aplikacje pod ios9.
Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
Aplikacja Plus Online Android - brak wizualizacji pakietu in
Witam wszystkich.
Jak w temacie. Jestem w taryfie Ja+. Przedtem w taryfie Więcej Smsów i Internetu elegancko pokazywało mi pakiet internetowy - jego wielkość i ile MB jeszcze pozostało. Po przejściu na Ja+ nie ma po tym śladu. Pisałem już do Plus w tej sprawie i albo byłem proszony o jakieś dodatkowe informacje imo zupełnie nie związane z problemem, albo zwyczajnie lakoniczne stwierdzono, że w mojej taryfie tego nie ma i nie ma planów wyprowadzenia.
No błagam was, śmiech na sali. To jest strategia rozwoju takie kroki wstecz? Taki problem zaimplementować w nowej usłudze rozwiązania z poprzedniej taryfy? Nie dość, że pakiety internetowe są małe i drogie w porównaniu do konkurencji, to jeszcze takiej podstawowej usługi się odmawia, odsyłając do korzystania z kodów USSD z 20 wieku. :/
Serio przez takie podejście myślę o przeniesieniu numeru do innej sieci. To nie jest poważne podejście do klienta związanego z siecią od tyłu lat...
Jak w temacie. Jestem w taryfie Ja+. Przedtem w taryfie Więcej Smsów i Internetu elegancko pokazywało mi pakiet internetowy - jego wielkość i ile MB jeszcze pozostało. Po przejściu na Ja+ nie ma po tym śladu. Pisałem już do Plus w tej sprawie i albo byłem proszony o jakieś dodatkowe informacje imo zupełnie nie związane z problemem, albo zwyczajnie lakoniczne stwierdzono, że w mojej taryfie tego nie ma i nie ma planów wyprowadzenia.
No błagam was, śmiech na sali. To jest strategia rozwoju takie kroki wstecz? Taki problem zaimplementować w nowej usłudze rozwiązania z poprzedniej taryfy? Nie dość, że pakiety internetowe są małe i drogie w porównaniu do konkurencji, to jeszcze takiej podstawowej usługi się odmawia, odsyłając do korzystania z kodów USSD z 20 wieku. :/
Serio przez takie podejście myślę o przeniesieniu numeru do innej sieci. To nie jest poważne podejście do klienta związanego z siecią od tyłu lat...
Ostatnio zmieniony 18 sie 2015, o 11:23 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj franq23pl,
czy korzystasz z jednego z tych pakietów: http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... e-na-karte?
czy korzystasz z jednego z tych pakietów: http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... e-na-karte?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
gstk,
tak dzieje się tylko na iOS czy na innych systemach również? Jest możliwość weryfikacji tego?
tak dzieje się tylko na iOS czy na innych systemach również? Jest możliwość weryfikacji tego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Blad juz nie wyskakuje ale od pewnego czasu widze, ze wyswietlaja sie bledne informacje o zuzyciu pakietow - znow aplikacja ios - tym razem zarowno iphone jak i ipad. W ofercie plus na karte bez limitu i 1 gb danych wyswietla mi sie od kilku dni 0.65 gb dostepne a korzystalem wiele razy z nawigacji wiec cos jest nie tak. W ofercie us firma bez limitu aktywowalem dodatkowy pakiet 200 minut w ue i caly czas wyswietla mi sie tam dostepne 38 minut mimo ze wyrozmawialem max kilka.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
gstk,
Taka sama wielkość pakietu pojawia się po przerwaniu sesji i wyłączeniu w telefonie transmisji danych, pod kodem *136# i w webowej wersji aplikacji?gstk pisze:W ofercie plus na karte bez limitu i 1 gb danych wyswietla mi sie od kilku dni 0.65 gb dostepne a korzystalem wiele razy z nawigacji wiec cos jest nie tak.
Pakiet został dodany w trakcie trwania cyklu rozliczeniowego?gstk pisze:W ofercie us firma bez limitu aktywowalem dodatkowy pakiet 200 minut w ue i caly czas wyswietla mi sie tam dostepne 38 minut mimo ze wyrozmawialem max kilka.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
pakiet z smsa: 676176.0 MB / 1GBJoanna_Plus pisze: Taka sama wielkość pakietu pojawia się po przerwaniu sesji i wyłączeniu w telefonie transmisji danych, pod kodem *136# i w webowej wersji aplikacji?
pakiet z aplikacji: 0.65 GB
Nie wiem co ile się odświeża wartość z smsa, włączyłem teraz LTE na kilka minut i sprawdziłem sms ponownie i nic się nie zmieniło.
Tak. Od razu po aktywacji wyświetlało się 200 minut dostępnych. Po wyjeździe zagranicę, rozmowie kilkuminutowej zmieniło się na 38 minut dostępnych i cały czas tyle jest.Joanna_Plus pisze: Pakiet został dodany w trakcie trwania cyklu rozliczeniowego?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
gstk,
Aktualizacja pakietu następuje kilka minut po rozłączeniu transmisji danych w telefonie (zakończeniu sesji).gstk pisze:Nie wiem co ile się odświeża wartość z smsa, włączyłem teraz LTE na kilka minut i sprawdziłem sms ponownie i nic się nie zmieniło.
Czy sprawa dotyczy numeru, który był kiedyś do mnie wysyłany?gstk pisze:pakiet z smsa: 676176.0 MB / 1GB
pakiet z aplikacji: 0.65 GB
Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.gstk pisze:Tak. Od razu po aktywacji wyświetlało się 200 minut dostępnych. Po wyjeździe zagranicę, rozmowie kilkuminutowej zmieniło się na 38 minut dostępnych i cały czas tyle jest.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Tak, tego samego. Ilość MB z pakietu nie zmieniła się od wczoraj, więc coś tu jest na pewno nie tak…Joanna_Plus pisze: Czy sprawa dotyczy numeru, który był kiedyś do mnie wysyłany?
_ _ _
Numer na firmę zaraz wyślę przez formularz. Teraz zmieniło się na 25 minut. Nie bardzo rozumiem jak to działa, bo to jest Pakiet 200 minut w UE czyli tak jakby tylko na połączenia głosowe a na pulpicie głównym w aplikacji wyświetla się "Pakiet wymienny" czyli tak jakby minuty były wymienne na smsy.
Co ciekawe, 38 minut pojawiło się po kilku minutach od wyjścia z samolotu, więc nie dało się nawet fizycznie przerozmawiać tego pakietu :D
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
gstk,
jeżeli pakiet został dodany w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, to minuty zostaną przyznane proporcjonalnie do liczby dni pozostających do końca cyklu.
Pakiet działa na na połączenia głosowe w roamingu.
jeżeli pakiet został dodany w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, to minuty zostaną przyznane proporcjonalnie do liczby dni pozostających do końca cyklu.
Pakiet działa na na połączenia głosowe w roamingu.
Taka sama ilość minut widnieje również na tej stronie: https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/l ... d=Postpaid?gstk pisze:Teraz zmieniło się na 25 minut.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
No to wszystko jasne, pakiet aktywowany jest w trakcie trwania okresu rozliczeniowego. Trochę szkoda, że tak to wygląda, bo dziś kończy się okres rozliczeniowy z tego co pamiętam i skończy się pakiet minut tak?Joanna_Plus pisze:
jeżeli pakiet został dodany w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, to minuty zostaną przyznane proporcjonalnie do liczby dni pozostających do końca cyklu.
Pakiet działa na na połączenia głosowe w roamingu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
gstk,
Jeżeli pakiet nie został dezaktywowany, to z nowym okresem rozliczeniowym, zostanie dodane pełne 200 minut.gstk pisze:Trochę szkoda, że tak to wygląda, bo dziś kończy się okres rozliczeniowy z tego co pamiętam i skończy się pakiet minut tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ