Strona 79 z 81

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 24 maja 2021, o 16:04
autor: Marta_Plus
Witaj Waldi64,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasz pracownik zweryfikuje sytuację na numerze. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 24 maja 2021, o 17:39
autor: Waldi64
Marta_Plus pisze:Witaj Waldi64,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasz pracownik zweryfikuje sytuację na numerze. Jeśli podasz tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Witam, zgłoszenie numer #2227483

Pozdrawiam!

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 24 maja 2021, o 17:49
autor: Marta_Plus
Waldi64,
Waldi64 pisze:Witam, zgłoszenie numer #2227483
Dziękuję - już przekazałam sprawę dalej. Pozdrawiam również.

Problem ze stroną internetową Plusa/Oferta

: 20 cze 2021, o 17:55
autor: sql
Na stronie
https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/ ... et="_blank

Jak wybiorę abonament za 50 zł netto bez telefonu to "kręci się kółko".
Proszę o naprawienie problemu.
Problem występuje zarówno w przeglądarce internetowej (sprawdzałem Google Chrome, Opera) jak i na smartfonie.
EDYCJA:

Mam dodatkowo pytanie jakby wyglądała sytuacja dla osoby która nie jest abonentem sieci Plus obecnie:

Jeśli bym wybrał taryfę na firmę za 50 zł netto bez telefonu na 24 miesiące obejmującą:
-Nielimitowane rozmowy, SMSy, MMSy do wszystkich w Polsce oraz w roamingu w UE
-Internet 40 GB / mies. Po zużyciu pakietu prędkość 1 Mb/s
-Połączenia z Polski do UE 240 minut

https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/ ... et="_blank

To czy kwota abonamentu obowiązuje także po przejściu na czas nieokreślony ?

Kolejne pytanie.

Jeśli bym dodał do konta abonenckiego z wyżej wymienioną taryfą dodatkowo kartę internetową w ramach cesji:
Promocja: Ja+ POWER LTE 2.0 - tylko SIM na czas nieokreślony taniej dla Stałych Klientów. Wersja z dnia 10.09.2015.
Plan taryfowy Ja+ POWER LTE 20 GB. Abonament 9.99 zł.

LUB
cesja pakiet telewizji Cyfrowego Polsatu (telewizja satelitarna za 0 zł w wersji abonentowej, pakiet Darmowy HD)

to czy obowiązują jakieś zniżki np. SmartFirma?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 21 cze 2021, o 10:35
autor: Marta_Plus
sql,
sql pisze:Na stronie
https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/ ... et="_blank"

Jak wybiorę abonament za 50 zł netto bez telefonu to "kręci się kółko".
czy udało Ci się przejść do kolejnej zakładki? U mnie wskazana strona otwiera się.
sql pisze: https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/ ... et="_blank"

To czy kwota abonamentu obowiązuje także po przejściu na czas nieokreślony ?
Tak.

Aby otrzymać rabat na usługi w programie smartFIRMA (konieczne wyrażenie zgody), umowa musi być zawarta w ramach jednej z promocji zawartych w aktualnym załączniku regulaminu smartFIRMA. Możesz zostawić swoje dane kontaktowe na stronie, wcześniej klikając w baner w moim podpisie. Konsultant wówczas zadzwoni do Ciebie, zweryfikuje posiadane usługi, zaproponuje oferty, tak abyś mógł uzyskać ewentualną zniżkę z tytułu programu smartFIRMA.

Wysokie rachunki po przeniesieniu numerów do Plusa

: 11 wrz 2021, o 22:55
autor: Ashes
Dobry wieczór, przeniosłem ostatnio 3 numery do Plusa, 2 zostały przeniesione a trzeci czeka na przeniesienie. Otrzymałem od Plusa 3 karty, których nie używałem, po wyłączeniu starych sieci włożyłem 2 nowe karty do telefonu, trzecia dalej czeka aż trzeci numer zostanie przeniesiony do powyższej sieci. Za 3 numery miałem placic 115zl, przyszły juz 3 faktury, gdzie 2 numery są aktywne od 8 września i na dwóch pierwszych fakturach mam do zapłaty 2x45zl a na trzeciej fakturze jest kwota 70zł gdzie jeszcze numer jest w trakcie przenoszenia. Dlaczego są takie kwoty, szczególnie jeśli chodzi o fakturę o kwocie 70zl? Jest to zapłata z wyprzedzeniem jeśli chodzi o dwie pierwsze faktury? Powinno się chyba placic za dany miesiąc użytkowania a nie za miesiąc naprzód. Proszę o wyjaśnienie.

Re: Wysokie rachunki po przeniesieniu numerów do Plusa

: 11 wrz 2021, o 23:44
autor: Ron
Bardzo trudno się odnieść do problemu, bo opis nie jest precyzyjny. Więcej informacji, kiedy było zrobione przeniesienie (umowa, wniosek MNP)? Jaka taryfa ? Rodzinna czy zwykłe? Najlepiej wrzucić screeny FV (UWAGA: zakryte dane wrażliwe, osobowe i nr telefonów), bo tak ciężko pomóc.

Tak, każdy operator pobiera za miesiąc z góry. W przypadku pierwszych FV jest to: niepełny okres rozliczeniowy+pełny=kwota FV. Szczegóły TUTAJ.

Re: Wysokie rachunki po przeniesieniu numerów do Plusa

: 12 wrz 2021, o 21:39
autor: pszprega
Ja myślę też tak że numer po prostu ma jakiś wyznaczony termin do przeniesienia no i po prostu jeszcze na to może czekać a kolejną sprawą pewnie jest to że płacisz i tak za trzeci numer ponieważ mimo braku przeniesienia i tak jest włączony puki co numer tymczasowy.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 13 wrz 2021, o 10:59
autor: Ashes
Oto kopia faktury, na niej jest nr tymczasowy, cena z VAT 70zl, dlaczego?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 13 wrz 2021, o 12:37
autor: Basia_Plus
Witaj Ashes,

jeśli aktywacja numeru nastąpi w trakcie okresu rozliczeniowego, to opłata abonamentowa jest naliczana proporcjonalnie od dnia aktywacji wspomnianego numeru, do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za następny okres rozliczeniowy - płatny z góry.
Z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji.
Prześlij proszę zgłoszenie, wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) na bok@plus.pl"target="_blank.
Jeżeli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 14 wrz 2021, o 08:45
autor: Ashes
Basia_Plus pisze:Witaj Ashes,

jeśli aktywacja numeru nastąpi w trakcie okresu rozliczeniowego, to opłata abonamentowa jest naliczana proporcjonalnie od dnia aktywacji wspomnianego numeru, do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za następny okres rozliczeniowy - płatny z góry.
Z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji.
Prześlij proszę zgłoszenie, wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) na bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank.
Jeżeli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Oto numer zgłoszenia #2426432

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 14 wrz 2021, o 10:00
autor: Marta_Plus
Ashes,
Ashes pisze:Oto numer zgłoszenia #2426432

Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 14 wrz 2021, o 10:38
autor: Ashes
Dziękuję, czekam na odpowiedź.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 27 wrz 2021, o 10:51
autor: wlo
Czy jest możliwość podania zgłoszenia osoby trzeciej - w celu rzeczowego rozpatrzenia problemu przeniesienia numeru do Plusa?
Numer tymczasowy stał się numerem "stałym", podczas gdy stary numer - nie wiadomo z jakiego powodu - został przydzielony komuś innemu... Nie wiadomo jednak w której sieci - dawcy czy biorcy ;-)

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 27 wrz 2021, o 12:34
autor: Basia_Plus
wlo,

jeżeli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.