Strona 2 z 3

Re: Kaucja

: 9 cze 2016, o 15:41
autor: DzieX
Magda_Plus pisze:sta131 przyczyny naliczenia kaucji Krzysiek_Plus zmieścił w poście powyżej.
A jeśli ktoś chciałby dokładną informację, o przyczynie zastosowania kaucji? Punktów na tej liście jest wiele. Dzwoniąc do sklepu internetowego dowiedziałem się, że nic mi nie mogą powiedzieć i nie ma nikogo kto mógłby.. Podpisując z Wami umowę na 100zł/msc miałem dostać 50% zniżki na kolejny produkt, z której nie mogę skorzystać!

Re: Kaucja

: 9 cze 2016, o 17:16
autor: Basia_Plus
DzieX,
DzieX pisze:A jeśli ktoś chciałby dokładną informację, o przyczynie zastosowania kaucji?
niestety nie ma takiej możliwości. Departament Aktywacji nie ma obowiązku podawania przyczyny wyznaczenia kaucji.

Re: Kaucja

: 13 cze 2016, o 02:04
autor: DzieX
Ciekawe czy UOKiK podzieli Wasze zdanie.

Szkoda tylko, że jeszcze trzy miesiące temu tak pięknie wciskaliście kit, jak przenosiłem do Was trzy numery o zniżkach na kolejne usługi, a tymczasem nie można z nich skorzystać. Cóż, na siłę nie będę próbował Wam wcisnąć moich pieniędzy - przedłużę umowę z obecnym operatorem :lol:

#januszebiznesu

Zwrot kaucji

: 2 lip 2019, o 21:40
autor: Adada6
Witam serdecznie.

Właśnie opłaciłem 6 faktur i proszę mi powiedzieć jak wygląda zwrot kaucji... mam zaznaczone na konto bankowe, ale pisali mi, że mam wysłać jakiś wniosek. Nic nie napisali co musi być tam zawarte i co napisać.

Proszę o pomoc.

Re: Kaucja

: 4 lip 2019, o 14:30
autor: Basia_Plus
Witaj Adada6,
DzieX pisze: jak wygląda zwrot kaucji
kaucja zwracana jest na podstawie pisemnej dyspozycji zwrotu kaucji określonej przez Ciebie w "Oświadczeniu przyjęcia i zwrotu kaucji". Więcej info tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ery=kaucja.

Re: Kaucja

: 5 lip 2019, o 07:58
autor: Adada6
Nie można gdzieś znaleźć wzoru na to oświadczenie zwrotu kaucji ? Jak to musi wyglądać? Jakie dane muszę być zawarte

Na jaki adres wysłać list z oświadczeniem?

Re: Kaucja

: 5 lip 2019, o 12:02
autor: Ewa_Plus
Adada6,
- czy takie oświadczenie nie było sporządzane podczas wpłacania przez Ciebie kaucji?

Kaucja z działu aktywacji

: 5 cze 2020, o 23:39
autor: Maniak7000
Witam,
Nie mam co prawda pojęcia jaki powód nałożenia kaucji na moją ofertę. Może kwestia aktywnych kredytów. Mniejsza. Tak czy siak jak wygląda procedura. Wplacam w salonie 1500 zł w formie fizycznej i po jakim czasie i zasadach otrzymuje zwrot tej kaucji?
Pozdrawiam

Szukałem, ale nie znalazłem pewnej informacji, a na maila nikt nie odpisuje.

EDIT:
sobota, 6 czerwca 2020, 09:56

Dodatkowo, czy oferta w punkcie będzie taka sama jak na infolinii bądź w sklepie online?

Re: Kaucja

: 8 cze 2020, o 10:09
autor: Marta_Plus
Witaj Maniak7000,
Maniak7000 pisze:Nie mam co prawda pojęcia jaki powód nałożenia kaucji na moją ofertę. Może kwestia aktywnych kredytów. Mniejsza. Tak czy siak jak wygląda procedura. Wplacam w salonie 1500 zł w formie fizycznej i po jakim czasie i zasadach otrzymuje zwrot tej kaucji?
Realizowałeś zamówienie poprzez sklep internetowy? Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Maniak7000 pisze:Szukałem, ale nie znalazłem pewnej informacji, a na maila nikt nie odpisuje.
Podaj mi proszę numer zgłoszenia, wówczas poproszę o przyśpieszenie odpowiedzi.
Maniak7000 pisze:Dodatkowo, czy oferta w punkcie będzie taka sama jak na infolinii bądź w sklepie online?
Oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży.

Dostałem kaucje nwm za co

: 23 lut 2022, o 09:15
autor: kamilklucznik
Kaucja
Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon.
Za powstałe trudności przepraszamy.
To moj pierwszy zakup w plusie

EDYCJA:
wybrałem płatność za pobraniem

Re: Kaucja

: 23 lut 2022, o 11:00
autor: Basia_Plus
kamilklucznik,
kamilklucznik pisze:Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Tutaj więcej informacji.
kamilklucznik pisze:zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.

Kaucja plus problem

: 29 kwie 2022, o 20:58
autor: Helrek12
Witam dziś otrzymalem takiego email od plusa

Kaucja Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji. Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy. Zapraszamy do punktów Plusa: Znajdź salon. Za powstałe trudności przepraszamy.

Niestety nie rozumiem co mam teraz zrobic iść do sklepu plusa i tam zapłacić to 200zl? (200zl to kwota ktora byla wymagana na start podczas brania telefonu na raty)
tydzień temu złożyłem dokładnie taki sam wniosek i wszystko bylo okej mialem dosłać dokumenty (fakturę) lecz nie moglem jej wyslac bo jej jeszcze nie mialem czekalem na nowa pisalem do plusa czy jest mozliwosc poczekania itp.. niestety zamowienie zostalo anulowane wiec wczoraj gdy mialem juz fakture złożyłem dokladnie takie samo zamowienie a teraz dostalem email ze "Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji." jest mozliwosc zebym mógł dosłać dokumenty itp wszystko jak wcześniej ? pozdrawiam

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

: 2 maja 2022, o 10:00
autor: Joanna_Plus
Witaj Helrek12,

przyczyny nałożenia kaucji mogą być różne: począwszy od zaległości w płatnościach, po niezgodność danych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.
Helrek12 pisze:jest mozliwosc zebym mógł dosłać dokumenty itp wszystko jak wcześniej
W tej kwestii skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego.

Re: Kaucja

: 22 sty 2024, o 16:11
autor: Iplata400
Otóż złożyłam zamówienie w plusie na laptopa przysłali mi maila że zamówienie wstrzymane z powodu kaucji. Dziś dzwoniła konsultantka i mówiła że dzwoni żeby tej kaucji nie było podałam dane one zostały przekazane do działu aktywacji. Czy to oznacza że już na 100% otrzymam zamówiony laptop bez kaucji?

Re: Kaucja

: 22 sty 2024, o 17:08
autor: Marta_Plus
Iplata400,
Iplata400 pisze: 22 sty 2024, o 16:11 Dziś dzwoniła konsultantka i mówiła że dzwoni żeby tej kaucji nie było podałam dane one zostały przekazane do działu aktywacji. Czy to oznacza że już na 100% otrzymam zamówiony laptop bez kaucji?
Decyzję w tej kwestii podejmuje Dział Aktywacji. O kolejnym statusie zamówienia zostaniesz poinformowana w oddzielnej wiadomości e-mail.