Strona 2 z 2

Re: Problem z nadajnikiem.

: 24 lip 2023, o 12:44
autor: Marta_Plus
Witaj glicea2009,

od kiedy występuje opisana sytuacja? Jakie są parametry sygnału? Podaj proszę dokładniejszą lokalizację (ulica/skrzyżowanie ulic).

Uszkodzenie masztu BTS Opole

: 24 gru 2023, o 13:08
autor: PRZEMOM
Witam, mam pytanie parę dni temu podczas silnego wiatru w Opolu na ul. Niemodlińskiej zawalił się sporych rozmiarów maszt antenowy na którym znajdowały się anteny plus. Od tej pory możliwość dzwonienia będąc w budynku to tragedia, internet w telefonie nie działa praktycznie wcale. Jedyny internet jaki działa z Plusa to ten umieszczony w modemie na dachu. Prędkość spadła z 260 do 50. Zapewne łapie sygnał z innego BTS oddalonego od miejsca zamieszkania. Ta antena dostarczała sygnał dla kilkunastu-kilkudziesięciu tysięcy mieszkańców kilku dzielnic. Pytanie czy Plus będzie szukał rozwiązania i umiejscowi antenę w innym miejscu? Bo jeżeli ma tak pozostać to koszmar z zwłaszcza że dopiero co przedłużyłem umowy.

Pozdrawiam Przemek

Re: Problem z nadajnikiem.

: 27 gru 2023, o 14:19
autor: Marta_Plus
Witaj PRZEMOM,

znamy sytuację w tej lokalizacji i już trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności sieci. Najmocniej przepraszamy za niedogodności.

Re: Problem z nadajnikiem.

: 22 sty 2024, o 18:08
autor: PRZEMOM
Marta_Plus pisze: 27 gru 2023, o 14:19 Witaj PRZEMOM,

znamy sytuację w tej lokalizacji i już trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności sieci. Najmocniej przepraszamy za niedogodności.

Nie można korzystać od miesiąca w domu z internetu mobilnego na aż 3 urządzeniach z abonamentami, nie ma zasięgu wewnątrz budynku od kiedy padł maszt. Umowy zawarte, korzystać się nie da. Pytam szczerze ile miesięcy zajmie odbudowa waszego masztu? Mija prawie miesiąc nie można korzystać też z internetu do pół kilometra od domu.

Re: Problem z nadajnikiem.

: 22 sty 2024, o 18:55
autor: Marta_Plus
PRZEMOM,

prześlij proszę przez ten formularz opis sytuacji, podając numery telefonów, których zdarzenie dotyczy oraz dokładną lokalizację. Jeżeli podasz mi numer sprawy, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.