Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Maniutek23,
sprawdź pocztę.
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 16 sty 2019, o 00:25
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Nadal nic ehh że też się skusiłem na tego plusa .000000514266 nr.sprawy czekam do jutra i rozwiązuje umowę.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Maniutek23,
przekazałam interwencję w Twojej sprawie.
przekazałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 16 sty 2019, o 00:25
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
To zrobić żeby odzyskać ten numer?
Pani z infolinii twierdzi, że departament numerów odrzucił wniosek o przeniesienie numeru zajęło to Plusowi 7 dni po drodze mówiąc mi, że już niedługo numer zostanie przeniesiony tragedia, obym tylko odzyskał ten numer.
Pani z infolinii twierdzi, że departament numerów odrzucił wniosek o przeniesienie numeru zajęło to Plusowi 7 dni po drodze mówiąc mi, że już niedługo numer zostanie przeniesiony tragedia, obym tylko odzyskał ten numer.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2019, o 14:56 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Maniutek23,
z pozycji forum nie mam niestety wglądu na konto numeru i możliwości wyjaśnienia sprawy. Skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL).
z pozycji forum nie mam niestety wglądu na konto numeru i możliwości wyjaśnienia sprawy. Skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 8 lut 2019, o 11:41
Niedziałająca karta SIM
31.01 przenosiłam numer stacjonarny z Telestrady do Plusa powinien działać od 1.02.
Po tygodniu mimo ciągłych telefonów do działu obsługi numer nadal nie działa - pisze nieaktywna karta sim - cały czas powtarzana jest jedna formułka jutro będzie działać niestety wciąż nie działa, a dzięki temu, że mam nieaktywny numer czekają mnie konsekwencje w pracy.
Konsultanci absolutnie nie potrafią pomóc. To jakiś żart - nikt nie wie dlaczego numer jest nieaktywny.
Nie pomaga przełożenie karty sim do innego telefonu, ani wielokrotne włączanie i wyłączanie telefonu.
Po tygodniu mimo ciągłych telefonów do działu obsługi numer nadal nie działa - pisze nieaktywna karta sim - cały czas powtarzana jest jedna formułka jutro będzie działać niestety wciąż nie działa, a dzięki temu, że mam nieaktywny numer czekają mnie konsekwencje w pracy.
Konsultanci absolutnie nie potrafią pomóc. To jakiś żart - nikt nie wie dlaczego numer jest nieaktywny.
Nie pomaga przełożenie karty sim do innego telefonu, ani wielokrotne włączanie i wyłączanie telefonu.
Ostatnio zmieniony 8 lut 2019, o 14:01 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
kasia.kowal.28,
prześlij proszę numer przenoszonego telefonu pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w rozwiązaniu sprawy.
prześlij proszę numer przenoszonego telefonu pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w rozwiązaniu sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 kwie 2019, o 20:37
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Witam
Przeszedłem.dziś z Play do Plusa. Wszystko fajnie ale mam wspomniany wcześniej problem. Użytkownicy Play, którzy chcą się do mnie dodzwonić, ałyszą komunikat "wybrany nu.er nie istnieje"
Takie szkuczki są troche denerwujące.
Przeszedłem.dziś z Play do Plusa. Wszystko fajnie ale mam wspomniany wcześniej problem. Użytkownicy Play, którzy chcą się do mnie dodzwonić, ałyszą komunikat "wybrany nu.er nie istnieje"
Takie szkuczki są troche denerwujące.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Witaj aloha_proceente,
Jak obecnie wygląda sytuacja?aloha_proceente pisze:Użytkownicy Play, którzy chcą się do mnie dodzwonić, ałyszą komunikat "wybrany nu.er nie istnieje"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 kwie 2019, o 20:37
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Problem.zgloszony do BOK, wydaje się że już jest ok
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
aloha_proceente,
dziękuję za wiadomość.aloha_proceente pisze:wydaje się że już jest ok
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 95
- Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Witam,jestem stalym abonentem od kilku lat mam 4numery w abo,mam smart dom i dodatkowy numer mix juz poza kontraktem,na Waszej stronie jest promocja w abo za 50zl placilbym do przejscia z mix na abo 25zl,i problem polega na tym ze nie chca w sklepie przydzielic mi rabatu bo smartdom mi sie wykasuje po to aby miec tą znizke w abo o 50%,to jest chyba kpina co robicie,to dajecie promocje dla stalych klientow plusa polowe ceny ,a jal sie decyduje na abo aby miec ten rabat,konsultant mi mowi ze nie przyzna mi rabatu ,bo poleci mi smartdom.a co ma do tego smartdom,jak numer do smartdomu przypisany jest inny niz ten ktory chce przeniesc z karty na abo.
Kiedys nie bylo takich problemow.
Przepraszam ze jestem Waszym klientem.
Jeszcze jedno ,konsultant mowi ze nie da rabatu takiego po czym proponuje abonament za 60zl i daje rabat o 10zl mniej,
Dziekuje ale nie skozystam,jestem wlasnie w trybie przenoszenia numeru do orange.
Jeszcze 8miesiecy i przenosze inne numery,a ten smartdom to do kitu.dajecie raptem rabat 10zl,i juz innych nie mozecie dawac rabatow.Ale niech tak bedzie.
Kiedys nie bylo takich problemow.
Przepraszam ze jestem Waszym klientem.
Jeszcze jedno ,konsultant mowi ze nie da rabatu takiego po czym proponuje abonament za 60zl i daje rabat o 10zl mniej,
Dziekuje ale nie skozystam,jestem wlasnie w trybie przenoszenia numeru do orange.
Jeszcze 8miesiecy i przenosze inne numery,a ten smartdom to do kitu.dajecie raptem rabat 10zl,i juz innych nie mozecie dawac rabatow.Ale niech tak bedzie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Witaj DARIUSZ-WLAZEL,
prześlij proszę opis sprawy poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL).
Nasz pracownik mając wgląd na konto numeru, zweryfikuje kwestię zachowania rabatów w programie smartDOM. Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sprawy poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL).
Nasz pracownik mając wgląd na konto numeru, zweryfikuje kwestię zachowania rabatów w programie smartDOM. Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 95
- Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
[#747340] cos takiego przyszlo mi w odpowiedzi przy tytule jaki wpisalem poprzez Wasz formularz,to ten numer reklamacji?
EDYCJA:
Marta Plus.
Dostalem odpowiedz z plusa.
Dla mnie jest to bez sensu dajac oferte stalym klientom ktorzy i tak nie moga z tego skozystac bo maja rabat 10zl na smartdom.
Dziękuję Panu za podanie danych.
Chciałbym wyjaśnić, że aktualnie numer 66XXXXXXX (Plus MIX) jest umową uprawniającą do otrzymywanych rabatów z tytułu oferty smartDOM dla usługi TV (Cyfrowy Polsat), oraz numeru 78XXXXXXX.
W przypadku zawarcia umowy w ofercie abonamentowej, dla numeru 66XXXXXXX, rabat dla numeru
78XXXXXXX zostanie utracony.
W związku z faktem, iż na koncie, nie będzie Pan posiadał usługi uprawniającej do uczestnictwa w promocji smartDOM, rabat 50% po zawarciu umowy dla numeru 66XXXXXXX, z miesięcznym zobowiązaniem 50,00 zł nie zostanie przyznany.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
EDYCJA:
Marta Plus.
Dostalem odpowiedz z plusa.
Dla mnie jest to bez sensu dajac oferte stalym klientom ktorzy i tak nie moga z tego skozystac bo maja rabat 10zl na smartdom.
Dziękuję Panu za podanie danych.
Chciałbym wyjaśnić, że aktualnie numer 66XXXXXXX (Plus MIX) jest umową uprawniającą do otrzymywanych rabatów z tytułu oferty smartDOM dla usługi TV (Cyfrowy Polsat), oraz numeru 78XXXXXXX.
W przypadku zawarcia umowy w ofercie abonamentowej, dla numeru 66XXXXXXX, rabat dla numeru
78XXXXXXX zostanie utracony.
W związku z faktem, iż na koncie, nie będzie Pan posiadał usługi uprawniającej do uczestnictwa w promocji smartDOM, rabat 50% po zawarciu umowy dla numeru 66XXXXXXX, z miesięcznym zobowiązaniem 50,00 zł nie zostanie przyznany.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2019, o 10:10 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- post pod postem. Ukryłam numery telefonów.
Powód: Połączono posty- post pod postem. Ukryłam numery telefonów.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
DARIUSZ-WLAZEL,
Bardzo mi przykro, że oferta nie spełniła Twoich potrzeb.DARIUSZ-WLAZEL pisze:Dostalem odpowiedz z plusa.
Dla mnie jest to bez sensu dajac oferte stalym klientom ktorzy i tak nie moga z tego skozystac bo maja rabat 10zl na smartdom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ