Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 sie 2014, o 13:43
Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Witam,
08.07.2014r. wyłączyli mi numer w t-mobile, ale nie aktywowali go do tej pory w plusie.
Pani w punkcie plusa próbowała go ręcznie przenieść, ale nie mogła bo w systemie niby już numer jest przeniesiony.
04.08.2014r. Złożyłem reklamacje, ale nadal nie mam odpowiedzi.
Musze używać tymczasowego numeru, nie mogę robić przelewów, znajomi, urzędy, instytucje oraz klienci nie mogą się zemną skontaktować. Nie dostaje powiadomień z centrali OSP.
nr. sprawy 001-266276232301
Proszę o interwencje.
08.07.2014r. wyłączyli mi numer w t-mobile, ale nie aktywowali go do tej pory w plusie.
Pani w punkcie plusa próbowała go ręcznie przenieść, ale nie mogła bo w systemie niby już numer jest przeniesiony.
04.08.2014r. Złożyłem reklamacje, ale nadal nie mam odpowiedzi.
Musze używać tymczasowego numeru, nie mogę robić przelewów, znajomi, urzędy, instytucje oraz klienci nie mogą się zemną skontaktować. Nie dostaje powiadomień z centrali OSP.
nr. sprawy 001-266276232301
Proszę o interwencje.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
karolkufel, przekazałem sprawę dalej, dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 sie 2014, o 13:43
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Przepraszam, ale już tracę cierpliwość. T- mobile miał zwolnić numer 16 maja, potem dowiedziałem się, że 22 lipca w końcu wyłączył numer 8 lipca. A ja nadal mam tymczasowy.
Do tego właśnie przyszła faktura z powyżej kwotą powyżej 70 zł. W abonamencie za 59zł (600 min/na 600 smsów/ 3GB). Wykorzystałem równowartość 150 minut. kwota powyżej 59 zł. to opłaty za połączenie z biurem obsługi. Od maja zapłaciłem już ok 50 złotych za połączenia z numerem 482601.
Dzwoniłem do bok'u w sprawie: zamówienia ze sklepu internetowego, przeniesienia numeru, pluskodu5, ehasła, znów przeniesienia numeru, reklamacji.
Nie dzwoniłem tam na pogaduszki, ale w sprawach koniecznych (pluskod5, ehasło) - nie można było tego załatwić drogą elektroniczną, a do punktu plusa mam 12km. Na zamówienie czekałem dwa tygodnie, w punkcie plusa kazali dzwonić do biura obsługi. Tam też nie wiele wiedzieli , tylko tyle, że trzeba czekać. W sprawie przeniesienia numeru znów w placówce plusa kazali dzwonić do boku , tam powiedzieli, że trzeba czekać i sprawa jest komuś przekazana. W sprawie reklamacji to samo.
Rozumiem, że mogą być naliczane opłaty za połączenia z bok'iem, ale dlaczego, gdy:
- potrzeba uzyskania ehasła, pluskodu5
- trzeba wysłuchiwać kilku reklam podczas poruszania się po menu
- czas oczekiwania na konsultanta wynosił (od 15 do 50 minut). Za ten czas, w którym nie można pracować lub wypoczywać to plus powinien płacić.
Na telefony do boku wydałem 50 zł, do których zostałem zmuszony ze strony plusa. A nadal nie został rozwiązany mój problem.
Do tego właśnie przyszła faktura z powyżej kwotą powyżej 70 zł. W abonamencie za 59zł (600 min/na 600 smsów/ 3GB). Wykorzystałem równowartość 150 minut. kwota powyżej 59 zł. to opłaty za połączenie z biurem obsługi. Od maja zapłaciłem już ok 50 złotych za połączenia z numerem 482601.
Dzwoniłem do bok'u w sprawie: zamówienia ze sklepu internetowego, przeniesienia numeru, pluskodu5, ehasła, znów przeniesienia numeru, reklamacji.
Nie dzwoniłem tam na pogaduszki, ale w sprawach koniecznych (pluskod5, ehasło) - nie można było tego załatwić drogą elektroniczną, a do punktu plusa mam 12km. Na zamówienie czekałem dwa tygodnie, w punkcie plusa kazali dzwonić do biura obsługi. Tam też nie wiele wiedzieli , tylko tyle, że trzeba czekać. W sprawie przeniesienia numeru znów w placówce plusa kazali dzwonić do boku , tam powiedzieli, że trzeba czekać i sprawa jest komuś przekazana. W sprawie reklamacji to samo.
Rozumiem, że mogą być naliczane opłaty za połączenia z bok'iem, ale dlaczego, gdy:
- potrzeba uzyskania ehasła, pluskodu5
- trzeba wysłuchiwać kilku reklam podczas poruszania się po menu
- czas oczekiwania na konsultanta wynosił (od 15 do 50 minut). Za ten czas, w którym nie można pracować lub wypoczywać to plus powinien płacić.
Na telefony do boku wydałem 50 zł, do których zostałem zmuszony ze strony plusa. A nadal nie został rozwiązany mój problem.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 sie 2014, o 13:43
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Chciałem zmienić operatora zachowując numer. A nowy Plus mnie zmusza do dwukrotnej zmiany numeru.
Znajomi i Rodzina ciągle się mnie pytają czy to mój nowy numer? Jak słyszą moją odpowiedź, że to tylko tymczasowy a stary aktualny to myślą, że nie chce z nimi kontaktu utrzymywać bo od kilku miesięcy dzwonie do nich z tymczasowego. Klienci postrzegają mnie jako osobę niepoważną, ponieważ na wizytówkach i ulotkach, plakatach, stronie internetowej widnieje mój przenoszony numer. Wszędzie podaje mój przenoszony numer np. na kursie nurkowania, w szkole nauki jazdy ( kategoria c) w WORD, w starostwie. Instruktor czterokrotnie nie mógł poinformować mnie o odwołanych zajęciach na które pojechałem 15 km. Nie mogę robić zakupów w Internecie ani płacić normalnie rachunków. Opuściłem już kilka spotkań oraz szkoleń OSP.
Rozumiem, że mógł system zawinić. Ale prawie miesiąc temu poinformowałem PLUSa, że mój numer jest nadal tymczasowym. Poinformowałem Plusa o problemie różnymi kanałami:
- w punkcie
- mailowo
- przez plusonline
- telefonicznie
- przez forum
A mój problem nadal nie zostaje rozwiązany. Dopiero jak w piątek 21.08 zgłosiłem problem na forum, to dostałem odpowiedź na maila na zapytanie z dnia16.08 odnośni reklamacji 4.08.:
"Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Chciałabym wyjaśnić, że reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź, którą otrzyma Pan w możliwie najkrótszym terminie.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu. "
Na ustosunkowanie się mają 30 dni. Ale kiedy odzyskam numer nie wiem.
OCZEKUJE do godziny 18.00 dnia 26.08.2014r.:
- Odpowiedzi kiedy mój numer zostanie przeniesiony
- Kontaktu z osobą, która jest kompetentna w sprawie udzielenia rekompensaty.
Jeżeli podane warunki nie zostaną spełnione:
- Oficjalnie zmieniam numer na tymczasowy. (Odwiedzam bank, urzędy, dzwonie do znajomych, zamawiam nowe wizytówki, ulotki plakaty). Jeśli numer w końcu zostanie przeniesiony operację powtórzę, a kosztami opciąże PLUS.
- powiadamiam UOKiK
- kontaktuję się z prawnikiem w sprawie pozwu cywilnego o odszkodowanie.
Chciałbym to załatwić naprawdę polubownie. Ale, proszenie o cierpliwość nieporozumieniem po 1,5 miesięcznym oczekiwaniu, codziennym sprawdzaniu czy w końcu przenieśli mój numer, stresie związanym z niepewnością czy jakaś osoba, instytucja, klient nie może się do mnie dodzwonić.
Znajomi i Rodzina ciągle się mnie pytają czy to mój nowy numer? Jak słyszą moją odpowiedź, że to tylko tymczasowy a stary aktualny to myślą, że nie chce z nimi kontaktu utrzymywać bo od kilku miesięcy dzwonie do nich z tymczasowego. Klienci postrzegają mnie jako osobę niepoważną, ponieważ na wizytówkach i ulotkach, plakatach, stronie internetowej widnieje mój przenoszony numer. Wszędzie podaje mój przenoszony numer np. na kursie nurkowania, w szkole nauki jazdy ( kategoria c) w WORD, w starostwie. Instruktor czterokrotnie nie mógł poinformować mnie o odwołanych zajęciach na które pojechałem 15 km. Nie mogę robić zakupów w Internecie ani płacić normalnie rachunków. Opuściłem już kilka spotkań oraz szkoleń OSP.
Rozumiem, że mógł system zawinić. Ale prawie miesiąc temu poinformowałem PLUSa, że mój numer jest nadal tymczasowym. Poinformowałem Plusa o problemie różnymi kanałami:
- w punkcie
- mailowo
- przez plusonline
- telefonicznie
- przez forum
A mój problem nadal nie zostaje rozwiązany. Dopiero jak w piątek 21.08 zgłosiłem problem na forum, to dostałem odpowiedź na maila na zapytanie z dnia16.08 odnośni reklamacji 4.08.:
"Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Chciałabym wyjaśnić, że reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona.
Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź, którą otrzyma Pan w możliwie najkrótszym terminie.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu. "
Na ustosunkowanie się mają 30 dni. Ale kiedy odzyskam numer nie wiem.
OCZEKUJE do godziny 18.00 dnia 26.08.2014r.:
- Odpowiedzi kiedy mój numer zostanie przeniesiony
- Kontaktu z osobą, która jest kompetentna w sprawie udzielenia rekompensaty.
Jeżeli podane warunki nie zostaną spełnione:
- Oficjalnie zmieniam numer na tymczasowy. (Odwiedzam bank, urzędy, dzwonie do znajomych, zamawiam nowe wizytówki, ulotki plakaty). Jeśli numer w końcu zostanie przeniesiony operację powtórzę, a kosztami opciąże PLUS.
- powiadamiam UOKiK
- kontaktuję się z prawnikiem w sprawie pozwu cywilnego o odszkodowanie.
Chciałbym to załatwić naprawdę polubownie. Ale, proszenie o cierpliwość nieporozumieniem po 1,5 miesięcznym oczekiwaniu, codziennym sprawdzaniu czy w końcu przenieśli mój numer, stresie związanym z niepewnością czy jakaś osoba, instytucja, klient nie może się do mnie dodzwonić.
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
karolkufel - po północy powinien być już numer przeniesiony. Przeloguj wówczas telefon (wył./wł.) i sprawdź, czy wszystko działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 sie 2014, o 13:43
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Dziękuje, przeniosło.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
karolkufel, super przepraszam, że tak długo to trwało :(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Mam ten sam problem związany z przeniesieniem numeru do plusa. Od dzisiaj miało wszystko działać a tu...lipa. Do tej pory nie miałem problemów z przenosinami ,zawsze było płynnie. Teraz dramat-numer firmowy. Pomocy! #402646
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Plotka,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.Plotka pisze: Pomocy! #402646
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Dziękuję. Odpowiedź została mi przesłana, tylko zastanawiam się czy to żart:
" z przyczyn technicznych zmiana na numer przenoszony ..... nie doszła do skutku w wyznaczonym terminie.
Technicy pracują nad rozwiązaniem problemu, ale obecnie nie jesteśmy w stanie dokładnie określić, kiedy zmiana na numer przenoszony nastąpi (najprawdopodobniej będzie to w przeciągu 2 – 3 dni)"
Zmieniałem kilka razy sieć i nigdy nie było problemu. Tutaj Plus miał ponad miesiąc na przygotowanie. Numer firmowy i aż się boję konsekwencji..
" z przyczyn technicznych zmiana na numer przenoszony ..... nie doszła do skutku w wyznaczonym terminie.
Technicy pracują nad rozwiązaniem problemu, ale obecnie nie jesteśmy w stanie dokładnie określić, kiedy zmiana na numer przenoszony nastąpi (najprawdopodobniej będzie to w przeciągu 2 – 3 dni)"
Zmieniałem kilka razy sieć i nigdy nie było problemu. Tutaj Plus miał ponad miesiąc na przygotowanie. Numer firmowy i aż się boję konsekwencji..
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Basia_Plus: Dziękuję ;) jednak dało się szybciej.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Plotka,
to dobra wiadomość. Dziękuję za informację zwrotną.Plotka pisze:jednak dało się szybciej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13
Niezrealizowane przeniesienie numeru
Dzień dobry,
Pisze i imieniu mojej mamy, która już 48 godzin czeka na odpowiedź czy i kiedy jej numer zostanie przeniesiony do PLUSA.
Miało się to dokonać 18 grudnia a do dzisiaj nr nie jest przeniesiony. Proszę o pchniecie tej sprawy. Nr pytania na iBoku: #427208
Pozdrawiam
Pisze i imieniu mojej mamy, która już 48 godzin czeka na odpowiedź czy i kiedy jej numer zostanie przeniesiony do PLUSA.
Miało się to dokonać 18 grudnia a do dzisiaj nr nie jest przeniesiony. Proszę o pchniecie tej sprawy. Nr pytania na iBoku: #427208
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 gru 2018, o 14:36 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Witaj clavicula71,
Już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia. Pozdrawiam.clavicula71 pisze:Nr pytania na iBoku: #427208
Pozdrawiam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 lis 2018, o 11:13
Re: Problemy z przeniesieniem numeru do plusa.
Dzień dobryMarta_Plus pisze:Witaj clavicula71,Już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia. Pozdrawiam.clavicula71 pisze:Nr pytania na iBoku: #427208
Pozdrawiam
Po interwencji bardzo szybko uzyskałem odpowiedź, że kolejny termin przeniesienia numeru to 24.12.2018. Tego dnia stary operator wyłączył usługi dla przenoszonego numeru. Niestety do dzisiaj telefon z nową kartą od PLUSa nie może zalogować się do sieci. Proszę o interwencję, sprawa #427208 nadal aktualna.
Pozdrawiam