Strona 43 z 48

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 8 sie 2022, o 00:29
autor: uzytkownik1344
Dzień dobry,
W dniu 30.07.2022 r. byłem w salonie złożyć wniosek o przeniesienie numeru z virgin mobile (karta) do plusa w trybie jednodniowym, i numer od tego czasu nadal jest w virgin mobile. Od złożenia wniosku nie dostałem żadnego sms-a od plusa dotyczącego przeniesienia, jak na stronie plusa wpiszę ten numer w zakładce ,,status przeniesienia numeru " to też żadna odpowiedź nie przychodzi. Moje dane na wniosku są na 100% poprawne. Konsultant na infolinii widzi tylko informację że numer oczekuje na datę przeniesienia. Bardzo proszę o pomoc, w jaki sposób mogę przenieść ten numer do plusa? Ile takie przeniesienie może jeszcze trwać i co jest powodem tego że ten numer jeszcze nie jest przeniesiony :-(

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 8 sie 2022, o 08:28
autor: Ron
Najważniejsze, to na wniosku zaznaczyć trzeba, że przeniesienie jest z Play, a nie Virgin.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 8 sie 2022, o 10:51
autor: Basia_Plus
Witaj uzytkownik1344,

prześlij proszę krótki opis sprawy poprzez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 8 sie 2022, o 11:36
autor: uzytkownik1344
Ron
W salonie system sam nawet wskazał virgin, jak tam zadzwonię to twierdzą że wniosek do nich wpłynął i mogą tylko zgłoszenie przyjąć.
Basia_Plus
Przesłałem, numer CASE/220808/525

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 8 sie 2022, o 11:44
autor: Ron
Prawdopodobnie dlatego nie przeszło przeniesienie.

Automatycznie zaznaczony Virgin, ale należy ręcznie przestawić na PLAY. Jestem pewny na 99%, że to powód. Zgłoszenie powinno pomóc 😏

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 8 sie 2022, o 11:53
autor: Basia_Plus
uzytkownik1344,
uzytkownik1344 pisze: 8 sie 2022, o 11:36 Przesłałem, numer CASE/220808/525
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 9 sie 2022, o 19:11
autor: uzytkownik1344
Bardzo dziękuje Basia_Plus za przyśpieszenie odpowiedzi, Ron dokładnie taką samą odpowiedź otrzymałem od plusa, miałeś rację na 100% :-). Niestety starego wniosku nie można poprawić, trzeba nowy w salonie złożyć.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 10 sie 2022, o 09:38
autor: wlo
Ron pisze: 8 sie 2022, o 11:44 Prawdopodobnie dlatego nie przeszło przeniesienie.

Automatycznie zaznaczony Virgin, ale należy ręcznie przestawić na PLAY. Jestem pewny na 99%, że to powód. Zgłoszenie powinno pomóc 😏
Ciekawe, że automat nie dostał cynku, że grubo od ponad miesiąca formalnie nie ma takiego operatora jak Virgin Mobile ;-)

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 10 sie 2022, o 21:53
autor: Ron
wlo pisze: 10 sie 2022, o 09:38 Ciekawe, że automat nie dostał cynku, że grubo od ponad miesiąca formalnie nie ma takiego operatora jak Virgin Mobile ;-)
Pewnie z czasem będzie aktualizowane... Ale najważniejsze, to edukować sprzedawców w salonach, bo już dawno powinna być możliwość przenoszenia numerów przez internet bez tych "ciężkich" wizyt. 🤦

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 12 sie 2022, o 14:16
autor: uzytkownik1344
Kolejny raz byłem w salonie spróbować przenieść numer do plusa z virgin i okazało się że się nie da zaznaczyć play jako dawcy, bo niby system wymusza virgin a zmiana we wniosku operatora kończy się jakimiś czerwonymi błędami. I tak oto salon plusa się poddał :-( . Znajdę gdzieś jakiś salon plusa który potrafi przenieść numer z virgin?
PS. W t-mobile to samo zjawisko występuje.
PS2. Dzisiaj t-mobile poprawił wniosek i przeniesienie potwierdzone, wniosek z tego taki że z virgin do plusa trzeba przenosić drogą okrężną :roll:

Przeniesienie nr do plusa

: 2 wrz 2022, o 01:12
autor: hazza
Witam dnia 31.08 byłem w salonie plusa żeby przenieść nr z Orange. Pani powiedziała mi że maksymalnie dzisiaj będę już mógł korzystać, że numery rejestruja się o północy jest 2 września a ja jestem w kropce bez niczego, nie moge nic robic. Chyba dosyć niepoważne zachowanie. Ogarnijcie to, telefon służy mi do pracy!

Re: Przeniesienie nr do plusa

: 2 wrz 2022, o 09:36
autor: mariusz9a
Chwila, chwila... :-) Może więcej szczegółów? Co masz wypisane na wniosku o przeniesienie - że kiedy ma być? Orange potwierdził Ci SMSem że wyraża zgodę na przeniesienie numeru? Plus wysłał Ci wiadomość SMS kiedy nastąpi przeniesienie numeru? Przeniesienie się nie odbyło? Może odbyło częściowo (numer w Orange wyłączony a w Plusie nie działa)?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 21 wrz 2022, o 09:38
autor: Ron
Hej, mogę prosić o przekazanie i prośbę o anulowanie procesów przeniesienia. 🙂

CASE/220921/285

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 21 wrz 2022, o 10:00
autor: Joanna_Plus
Witaj Ron,
Ron pisze: 21 wrz 2022, o 09:38CASE/220921/285

Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę wiadomość.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

: 21 wrz 2022, o 23:05
autor: Ron
Cześć ponownie,
@Joanna_Plus, bardzo Ci dziękuję. Odpowiedź błyskawiczna, ale ... 😔 Problem nie rozwiązany.

Niestety przeniosłem kolejny numer i mam caly czas z nim problemy przez nieudolność salonu.
W związku z tym zdecydowałem z powrotem przenieść numer do Or...ale wnioski są odrzucane przez Polkomtel. Odpowiedź na zgłoszenie CASE/220921/285 jest taka, że Polkomtel nie widzi wniosków o przeniesienie, a odrzuca 😏 Odpisalem na odpowiedź do w/w zgłoszenia, że odpowiedź Or... Jest taka, że to Polkomtel odrzuca.

Dodatkowo zrobiłem kolejne zgloszenie CASE/220921/2014
1. Brak dokumentów na maila o przeniesieniu, wnioski itp (podpisywane wszystko na tablecie).
2. Po przeniesieniu ważność konta ustawiła się na 14 dni, mimo że zawsze było to 97 dni tak jak promocja 100%rabatu na 3 miesiące. (Nowy Plush).
3. Nie można wyrazic zgód marketingowych
4. Brak przyznania 100GB w promocji 1500GB, być może z mojego błędu - do weryfikacji.
Najlepiej jakby ktoś wyczyścił wnioski MNP,

Dzięki 🙂

Edit:
Już odpisali 🙂