Joanna_Plus pisze: ↑19 lut 2024, o 15:18
Witaj lukassof,
w tym przypadku należy wybrać AERO2. W razie ewentualnych problemów, pracownik powinien kontaktować się z Działem Wsparcia.
Dziękuję za odpowiedź. Wczoraj raz jeszcze byłem w salonie i Pani ponownie złożyła wniosek, wybierając Aero2. Otrzymałem potwierdzenie SMS, że numer będzie przeniesiony dzisiaj po północy jednak karta z a2mobile dalej działa. Teraz zastanawiam się, czy pracownik nie powinien wydać nowej karty, ponieważ została zachowana stara (z poprzedniego odrzuconego wniosku).
Mógłbym poprosić o zerknięcie na CASE/240220/90?
Wydaje mi się, że w sprawach, podczas których konsultant nie ma prowizji jest średnio przeszkolony...
Witam,
złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Plusha na kartę i od czasu złożenia wniosku w Plusie nic się nie dzieje. Numer nadal jest w innej sieci. CASE/240402/671
Niestety nie pomogli, tym bardziej że odpowiedź nadeszła już po przeniesieniu. Kiedyś była taka sytuacja i nie było problemu ze zmianą.
Ok, tragedii nie ma, bo okazało się, że przeniesienie do Nowy Plush, data ważności ustawiła się na ponad 3 miesiące jak w Elastycznej w procesie MNP kolega przenosił 2 numery...