Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lip 2014, o 20:17
Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
Witam,
Postanowiłem opisać swoją historię na tym forum, mając nadzieję, że znajdzie się tu jakiś przedstawiciel plusa, który zna znaczenie słowa "customer service" i pomoże rozwiązać problem w należyty sposób. Niestety godziny spędzone na telefonie z BOK i rozmowy z ekstremalnie niedouczonymi konsultantami ( z wyjątkiem jednego z rozmowy z piątku 04.07, bardzo miły i uprzejmy Pan) nie dały żadnych rezultatów. Na wstępie chce zaznaczyć, iż bardzo chętnie podam wszystkie niezbędne dane (nr tel. nr-y zgłoszeń, nr umowy itd. ) do zweryfikowania moich słów przedstawicielowi Plusa, który przejawi zainteresowanie opisanym problemem. Ale od początku....
Przed podpisaniem umowy bardzo szczegółowo prześledziłem wypowiedzi użytkowników tego forum jak i starałem się dobrze wypytać telefonicznie konsultantów o usługę Power LTE . Żaden konsultant telefoniczny ( a było ich 3, różnych) nie był w stanie udzielić mi odpowiedzi na zadane pytania lub za każdym razem udzielał błędnych informacji dotyczących samej usługi. Dopiero inteligenty i bardzo profesjonalny pracownik salonu plus w Katowicach był w stanie wyjaśnić wszystkie szczegóły dotyczące usług Power LTE. Mimo wielu obaw w szczególności co do pkt 8 b regulaminu oraz bardzo słabej jakości obsługi już na samym początku relacji z PLUSEM, skusiłem się na podpisanie umowy w momencie kiedy 3.07 pojawiła się opcja 12 miesięcy.
I tak od piątku 04.07 posiadam Power LTE w opcji na 12 miesięcy w pakiecie za 89,90 zł.
Wszystko zaczęło się bardzo dobrze, po odpaleniu zestawu (HUAWEI B593s LTE ) osiągnąłem stabilną prędkość w okolicach 60-65 Mb/s co w pełni mnie zadowalało. Po wstępnych testach i ściągniętych 5GB odłączyłem router od zasilania w celu przetestowania anten zewnętrznych. Operacja trwała 40s a kolejne podłączenie za skutkowało zmniejszeniem prędkości do 35 Mb/s. Odkręciłem anteny i kolejne podłączenie spowodowało narzucenie lejka 32kb/s.
Zadzwoniłem w piątek do BOK , wyjaśniłem problem, po instrukcjach konsultanta i resecie routera, przestawiania go na 3G następnie powrót do LTE prędkość wróciła ale już z lejkiem do 10 Mb/s. Problem został przyjęty i do dziś nie rozwiązany. Przełożyłem kartę do swojego starego modemu HUAWEI E3276 , ten sam problem, poszedłem dzisiaj pod nadajnik który znajduje się 350 m od domu, ten sam problem. To co wygadują konsultanci w BOK jest poniżej krytyki. Dwóch całkowicie nie zapoznało się nawet jeszcze z nowym regulaminem, jeden chyba postanowił uciec bo po kilku konkretniejszych pytaniach przełączył mnie na 15 min muzyczki i tyle było po nim słychać (naprawdę jeżeli interesuje kogoś z PLUSA poziom obsługi klienta i wiedza waszych kolegów, to proszę przesłuchajcie sobie te wszystkie rozmowy, zaczynając od tych z przed podpisania umowy).
Podsumowując, jest to mój 4 z 6 dni niby testów(bo co tu testować jak nic nie działa jak należy), wielu godzin i nerwów straconych na telefonie z BOK, które nic nie rozwiązały oraz poczuciu wielkiego rozczarowania całą sytuacją, a jeszcze nawet nie doszedłem do momentu pełnego lejka grubo opisywanego w temacie na 64 strony "LTE bez limitu pytanie", który może mi być nałożony w ewentualnej przyszłości.
Proszę więc któregoś z przedstawicieli Plusa o próbę rozwiązania wszystkich opisanych problemów, gdyż zostały mi tylko 2 dni na podjęcie decyzji co do pozostania z Wami na rok lub powrotu do konkurencji.
Postanowiłem opisać swoją historię na tym forum, mając nadzieję, że znajdzie się tu jakiś przedstawiciel plusa, który zna znaczenie słowa "customer service" i pomoże rozwiązać problem w należyty sposób. Niestety godziny spędzone na telefonie z BOK i rozmowy z ekstremalnie niedouczonymi konsultantami ( z wyjątkiem jednego z rozmowy z piątku 04.07, bardzo miły i uprzejmy Pan) nie dały żadnych rezultatów. Na wstępie chce zaznaczyć, iż bardzo chętnie podam wszystkie niezbędne dane (nr tel. nr-y zgłoszeń, nr umowy itd. ) do zweryfikowania moich słów przedstawicielowi Plusa, który przejawi zainteresowanie opisanym problemem. Ale od początku....
Przed podpisaniem umowy bardzo szczegółowo prześledziłem wypowiedzi użytkowników tego forum jak i starałem się dobrze wypytać telefonicznie konsultantów o usługę Power LTE . Żaden konsultant telefoniczny ( a było ich 3, różnych) nie był w stanie udzielić mi odpowiedzi na zadane pytania lub za każdym razem udzielał błędnych informacji dotyczących samej usługi. Dopiero inteligenty i bardzo profesjonalny pracownik salonu plus w Katowicach był w stanie wyjaśnić wszystkie szczegóły dotyczące usług Power LTE. Mimo wielu obaw w szczególności co do pkt 8 b regulaminu oraz bardzo słabej jakości obsługi już na samym początku relacji z PLUSEM, skusiłem się na podpisanie umowy w momencie kiedy 3.07 pojawiła się opcja 12 miesięcy.
I tak od piątku 04.07 posiadam Power LTE w opcji na 12 miesięcy w pakiecie za 89,90 zł.
Wszystko zaczęło się bardzo dobrze, po odpaleniu zestawu (HUAWEI B593s LTE ) osiągnąłem stabilną prędkość w okolicach 60-65 Mb/s co w pełni mnie zadowalało. Po wstępnych testach i ściągniętych 5GB odłączyłem router od zasilania w celu przetestowania anten zewnętrznych. Operacja trwała 40s a kolejne podłączenie za skutkowało zmniejszeniem prędkości do 35 Mb/s. Odkręciłem anteny i kolejne podłączenie spowodowało narzucenie lejka 32kb/s.
Zadzwoniłem w piątek do BOK , wyjaśniłem problem, po instrukcjach konsultanta i resecie routera, przestawiania go na 3G następnie powrót do LTE prędkość wróciła ale już z lejkiem do 10 Mb/s. Problem został przyjęty i do dziś nie rozwiązany. Przełożyłem kartę do swojego starego modemu HUAWEI E3276 , ten sam problem, poszedłem dzisiaj pod nadajnik który znajduje się 350 m od domu, ten sam problem. To co wygadują konsultanci w BOK jest poniżej krytyki. Dwóch całkowicie nie zapoznało się nawet jeszcze z nowym regulaminem, jeden chyba postanowił uciec bo po kilku konkretniejszych pytaniach przełączył mnie na 15 min muzyczki i tyle było po nim słychać (naprawdę jeżeli interesuje kogoś z PLUSA poziom obsługi klienta i wiedza waszych kolegów, to proszę przesłuchajcie sobie te wszystkie rozmowy, zaczynając od tych z przed podpisania umowy).
Podsumowując, jest to mój 4 z 6 dni niby testów(bo co tu testować jak nic nie działa jak należy), wielu godzin i nerwów straconych na telefonie z BOK, które nic nie rozwiązały oraz poczuciu wielkiego rozczarowania całą sytuacją, a jeszcze nawet nie doszedłem do momentu pełnego lejka grubo opisywanego w temacie na 64 strony "LTE bez limitu pytanie", który może mi być nałożony w ewentualnej przyszłości.
Proszę więc któregoś z przedstawicieli Plusa o próbę rozwiązania wszystkich opisanych problemów, gdyż zostały mi tylko 2 dni na podjęcie decyzji co do pozostania z Wami na rok lub powrotu do konkurencji.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
A możesz podać numer zgłoszenia?Arczer pisze: Problem został przyjęty i do dziś nie rozwiązany
Ewentualnie wyślij numer przypisany do usługi Plus Internet przez ten formularz., postaram się przyspieszyć rozwiązanie problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
oczywiście, wszystkie niezbędne dane wysłałem na priv
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
szybki update sytuacyjny, zamiast się polepszyć to się pogorszyło i od 3 h lejek się zacisnął do stałych 2 Mb/s
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
Mam identyczna sytuację, ten sam abonament. Tylko u mnie od początku był lejek na 10 Mbit. A od dzisiaj rana 2 Mbit.
@Krzysiek_Plus
Jeśli to coś pomoże to tutaj podaję numer kolejnego zgłoszenia w BOK: 1001908
@Krzysiek_Plus
Jeśli to coś pomoże to tutaj podaję numer kolejnego zgłoszenia w BOK: 1001908
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
Było by milo gdyby pracownicy plusa poza stwierdzeniem że problem został rozwiązany dopisali co było przyczyną tego limitu. Może "kopiowaliscie internet" powodując przeciążenia przez swoje "nadużycia" wykraczające poza "zdrowy rozsadek" ? ;)
ps. Post napisany na podstawie informacji dot. limitów z tego forum oraz infolinii i niektórych punktów sprzedaży.
ps. Post napisany na podstawie informacji dot. limitów z tego forum oraz infolinii i niektórych punktów sprzedaży.
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
ja mogę tylko napisać, że mój lejek w postaci 10 Mb/s został nałożony godzinę po aktywacji usługi i ściągniętych 5GB danych ( wszystko oczywiście w LTE). Ciężko to nazwać kopiowaniem internetu.....
i tylko dla przypomnienia, od wczoraj tak jak i Tommy45 nadal mam lejek 2 Mb/s
i tylko dla przypomnienia, od wczoraj tak jak i Tommy45 nadal mam lejek 2 Mb/s
Ostatnio zmieniony 8 lip 2014, o 16:23 przez Arczer, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
Arczer, Tommy45, problem jest jeszcze analizowany, dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
U mnie dzisiaj wszystko zaczęło działać i jak na razie jestem zadowolony. Dziękuję Pani Krzysztofie za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie, chcę zrobić Backup jednego komputera w chmurze. Czy jeżeli zostawię go włączonego na noc żeby zrobił backup w czasie najmniejszego obciążenia sieci to mogę podpaść pod "kopiowanie internetu" ?
Jeszcze jedno jeśli to Pana interesuje, wczoraj konsultanci na infolinii byli przekonani, że mam najniższy abonament. W poniedziałek tam samo Pani z działu technicznego nie była świadoma nowej oferty, musiałem jej udowadniać że taka istnieje. Opierali się tylko na limicie danych w abonamencie.
Jeszcze jedno jeśli to Pana interesuje, wczoraj konsultanci na infolinii byli przekonani, że mam najniższy abonament. W poniedziałek tam samo Pani z działu technicznego nie była świadoma nowej oferty, musiałem jej udowadniać że taka istnieje. Opierali się tylko na limicie danych w abonamencie.
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
przepraszam a co ze mną ? U mnie problem nie ustąpił
.... ale bardziej mnie interesuje problem mojego LTE, kiedy coś zostanie zrobione w tej kwestii
dokładnie tak jak pisałem w pierwszym poście, ostatnio jak dzwoniłem do BOK spędziłem 15 min na walce z konsultantem o swoją racje co do nowych opcji podpisania umowy i przypisanym im limitom. 15 min rozmowy o czymś co powinno być dla nich oczywiste....Jeszcze jedno jeśli to Pana interesuje, wczoraj konsultanci na infolinii byli przekonani, że mam najniższy abonament. W poniedziałek tam samo Pani z działu technicznego nie była świadoma nowej oferty, musiałem jej udowadniać że taka istnieje. Opierali się tylko na limicie danych w abonamencie.
.... ale bardziej mnie interesuje problem mojego LTE, kiedy coś zostanie zrobione w tej kwestii
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
Tommy45, nie otrzymałem jeszcze potwierdzenia o rozwiązaniu problem u, ale super że już działa prawidłowo. Nie powinno być problemu, ale oczywiście zgłaszaj wszelkie uwagi na PW/@.
Arczer, sprawa jeszcze w toku, dalej ograniczenie do 2 Mb/s, czy tak jak w pierwszym poście do 10Mb/s ?
Arczer, sprawa jeszcze w toku, dalej ograniczenie do 2 Mb/s, czy tak jak w pierwszym poście do 10Mb/s ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
jedyna zmiana dzisiaj u mnie to ograniczenie z powrotem do 10Mb/s
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
ok, sprawdziłem statystki nocne, internet wskoczył ok godziny 0:15 na prędkość 45Mb/s, o 01:48 wrócił do prędkości 10Mb/s . Dostałem również 3 ciekawe sms-y na numer przypisany do usługi:
1. Wykorzystano 80% limitu w ramach pakietu podstawowego. nr 119119
2. Wykorzystano 100% limitu w ramach pakietu podstawowego. nr 119119
3. Uwaga, predkosc transmisji zostala obnizona. Zwieksz predkosc, zamow dodatkowe MB. nr 3300
Proszę Krzysztofa o przekazanie tej informacji do działu technicznego. Czy naprawdę jest tak ciężko od piątku poprawnie przestawić pasmo jakie powinno być przypisane do mojej usługi ? No chyba, że nie chcecie zrobić tego świadomie, to reszta ma odpowiedź dot. wszystkich pytań w temacie lejków i prawdziwego znaczenia oferty "LTE bez limitu"
1. Wykorzystano 80% limitu w ramach pakietu podstawowego. nr 119119
2. Wykorzystano 100% limitu w ramach pakietu podstawowego. nr 119119
3. Uwaga, predkosc transmisji zostala obnizona. Zwieksz predkosc, zamow dodatkowe MB. nr 3300
Proszę Krzysztofa o przekazanie tej informacji do działu technicznego. Czy naprawdę jest tak ciężko od piątku poprawnie przestawić pasmo jakie powinno być przypisane do mojej usługi ? No chyba, że nie chcecie zrobić tego świadomie, to reszta ma odpowiedź dot. wszystkich pytań w temacie lejków i prawdziwego znaczenia oferty "LTE bez limitu"
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
Arczer, czekam jeszcze na informacje w tej sprawie , dam znać jak tylko otrzyma odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Power LTE bez limitu z ciągłym limitem prędkości
Witam,
Posiadam podobny problem.
Od dnia 24.06.2014r jestem użytkownikiem LTE Power bez limitu w wersji najwyzszej w której po przekroczeniu 30GB internet nie powinien zwalniać.
Posiadam router ZTE MF28D który ma ustawione połaczenie na sztywno tylko Lte.Siła sygnału -51dBm.
Mój problem polega na ograniczeniu predkości do 20MB/s po ok 12-18 godzinach połaczenia.
Na powyzszy problem pomaga zalogowanie sie do routera oraz rozłaczenie i połaczenie sesji lub wyłaczenie i włączenie routera.
Po powyzszych czynnosciach internet osiąga predkość 50-90MB/s. Po 12-18 godzinach następuje powtórna blokada predkości do 20MB/s.
Pozdrawiam,
Arek
PS.
Czy mogę prosić Pana @Krzysiek_Plus o pomoc?
Posiadam podobny problem.
Od dnia 24.06.2014r jestem użytkownikiem LTE Power bez limitu w wersji najwyzszej w której po przekroczeniu 30GB internet nie powinien zwalniać.
Posiadam router ZTE MF28D który ma ustawione połaczenie na sztywno tylko Lte.Siła sygnału -51dBm.
Mój problem polega na ograniczeniu predkości do 20MB/s po ok 12-18 godzinach połaczenia.
Na powyzszy problem pomaga zalogowanie sie do routera oraz rozłaczenie i połaczenie sesji lub wyłaczenie i włączenie routera.
Po powyzszych czynnosciach internet osiąga predkość 50-90MB/s. Po 12-18 godzinach następuje powtórna blokada predkości do 20MB/s.
Pozdrawiam,
Arek
PS.
Czy mogę prosić Pana @Krzysiek_Plus o pomoc?