LTE bez limitu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
KamilPowerLte
Szalony PlusManiak
Posty: 492
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10

Re: LTE bez limitu

Post autor: KamilPowerLte »

FOX pisze:Uaktywnilem sobie limit nocny 100gb o 1.10 przełączyłem z lte na 3g
i od razu router automatycznie zrestartowaładnie połączenie pobierając nowy adres ip

o 6.00 patrze pakiet podstawowy zszedł prawie do zera
a z limitu nocnego ściągnęło tylko 2gb

dlaczego ściągnęło mi z pakietu podstawowego zamiast nocnego ?
To jest standardowa procedura w Plusie. Raz na kilka tygodni robią taki wałek z limitem nocnym. Było na forum wielokrotnie. Możesz pisać skargi i reklamacje, efekt będzie taki, że weryfikować je będą koło 30 dni, co za tym idzie cały pozostały okres z obecnego pakietu podstawowego PLUS "zaoszczędzi" masę transferu na wszystkich, którzy złapali się na "nieplanowaną i kompletnie nieprzewidywalną" awarię w naliczaniu. Jestem w Plusie od października 2014r. i widziałem już przynajmniej 5 takich "nieplanowanych" awarii. Tylko na jedną udało się uzyskać "zwrot" części pakietu. Osoby piszące reklamacje dostały po 4 GB danych ekstra, szkoda tylko, że większość na dzień lub dwa przed nowym okresem rozliczeniowym. Oczywiście dodatkowy pakiet nie przeszedł na kolejny okres ;-)
Pozostałe reklamacje kończyły się standardową regułką z definicją FUP z regulaminu. Jeśli zapytasz co ma FUP do limitu nocnego albo innych awarii (jak np uszkodzenie nadajnika) to według Plusa ma wszystko. Jest to słowo klucz "rozwiewające wszelkie wątpliwości" w procesie reklamacyjnym. Jeśli się nie zgadzasz to Plus przezornie zablokował instancję odwoławczą w procesie reklamacji pozostawiając nam klientom jedynie drogę sądową.
Oczywiście zawsze warto pisać reklamacje, może Ci się poszczęścić i nie zdążą odpisać w terminie 30 dni co otwiera Ci drogę do zerwania umowy bez kar umownych.
FOX
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 cze 2015, o 08:35

Re: LTE bez limitu

Post autor: FOX »

Złożyłem reklamacje przez bok online plus
na razie żaden sms na router nie przyszedł

poczekam jeszcze co mi napiszą tutaj pracownicy plusa
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: LTE bez limitu

Post autor: Joanna_Plus »

alchemik,

zasady działania systemu FUP, nie uległy zmianie.
alchemik pisze:To ja poproszę o wysłanie takiego samego zlecenia do działu technicznego dla miejscowości Ładna koło Tarnowa.
Tak jak pisałam powyżej:
Joanna_Plus pisze:
patryk7588 napisał(a):
Skoro te zmiany przynoszą taki świetny efekt jak widać na powyższych screenach WXusera, a po szybkości realizacji wygląda to na kilka kliknięć, może warto przeprowadzić je na wszystkich stacjach LTE?
Na podstawie analizy danego problemu, decyzje w zakresie zastosowania konkretnego rozwiązania, podejmują pracownicy Działu Technicznego.
FOX,

sprawa dotyczy numeru, który był kiedyś do nas wysyłany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
FOX
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 cze 2015, o 08:35

Re: LTE bez limitu

Post autor: FOX »

Tak jak by co mogę wysłać ten nr jeszcze raz
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: LTE bez limitu

Post autor: Joanna_Plus »

FOX,

numer właśnie był już do nas wysyłany. Upewniam się tylko czy to właśnie jego dotyczy powyższa sprawa ;-).

Przekazałam zgłoszenie do techników z prośbą o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
FOX
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 cze 2015, o 08:35

Re: LTE bez limitu

Post autor: FOX »

Dziękuję i czekam na odpowiedź
i mam nadzieje że transfer podstawowy zostanie mi przywrócony a obniżony nocny
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: LTE bez limitu

Post autor: Joanna_Plus »

FOX,
FOX pisze:Dziękuję i czekam na odpowiedź
Damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
alchemik
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 30 cze 2014, o 21:45

Re: LTE bez limitu

Post autor: alchemik »

Joanna_Plus pisze: Tak jak pisałam powyżej:
Dlatego proszę abyś zgłosiła również moją sprawę do techników, może akurat będą w stanie pomóc...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: LTE bez limitu

Post autor: Joanna_Plus »

alchemik,

prześlij mi proszę numer usługi Plus Internet oraz dokładną lokalizację. Tutaj formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
FOX
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 cze 2015, o 08:35

Re: LTE bez limitu

Post autor: FOX »

Joanna_Plus pisze: Damy znać.
Coś sprawdzali w moim temacie czy nie ?
Ostatnio zmieniony 21 lip 2015, o 15:27 przez FOX, łącznie zmieniany 1 raz.
mathias65
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 14 lis 2014, o 13:20

Re: LTE bez limitu

Post autor: mathias65 »

w ostatnim czasie zauważyłem że LTE działa gorzej, zmniejszyła się prędkość transferów, kiedyś miałem 32-37 Mb/s a teraz:
Obrazek

poza tym, może ktoś mi powie, bo zużycie limitu jest dość spore, dla przykładu obejrzenie filmu na vod.tvp to jest ok. 500 Mb a to nie jest jakaś tam świetna jakość.
LTE bez limitu - to wielka ściema, nie ma czegoś takiego, wszędzie są limity i ograniczenia.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE bez limitu

Post autor: Krzysiek_Plus »

mathias65 pisze:w ostatnim czasie zauważyłem że LTE działa gorzej, zmniejszyła się prędkość transferów, kiedyś miałem 32-37 Mb/s a teraz:
Prędkość jest zależna od wielu czynników: poziom sygnału w Twojej lokalizacji , odległość od stacji, ilość użytkowników na stacji, zasobów transmisji na stacji, zakłócenia, itp
mathias65 pisze:poza tym, może ktoś mi powie, bo zużycie limitu jest dość spore, dla przykładu obejrzenie filmu na vod.tvp to jest ok. 500 Mb a to nie jest jakaś tam świetna jakość.
To jest już zależne od wielkości pliku, sugeruje wysłać zapytanie do obsługi serwisu, my jako operatora nie ma my na to wpływu.
mathias65 pisze:LTE bez limitu - to wielka ściema, nie ma czegoś takiego, wszędzie są limity i ograniczenia.
Temat był już poruszany wielokrotnie, sugeruje zapoznać się z poprzednim postami w tym wątku lub skorzystania z opcji szukaj.

FOX, tak, rozliczenie zostało zrealizowane prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mathias65
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 14 lis 2014, o 13:20

Re: LTE bez limitu

Post autor: mathias65 »

Prędkość jest zależna od wielu czynników: poziom sygnału w Twojej lokalizacji , odległość od stacji, ilość użytkowników na stacji, zasobów transmisji na stacji, zakłócenia, itp

dziękuję za odpowiedź, którą odbieram jako pozbycie się tematu, ponieważ od początku użytkowania mobilnego internetu LTE lokalizacja się nie zmieniła, natomiast szybkość jego działania radykalnie się pogorszyła.
Pisząc tu, spodziewałem się tego, iż ktoś zainteresuje się tematem...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE bez limitu

Post autor: Krzysiek_Plus »

mathias65, ale wspominany przez Ciebie spadek prędkości występuje przez cały okres rozliczeniowy, niezależnie od godzinny? Czy tylko po wykorzystaniu pakietu podstawowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mathias65
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 14 lis 2014, o 13:20

Re: LTE bez limitu

Post autor: mathias65 »

Krzysiek_Plus pisze:mathias65, ale wspominany przez Ciebie spadek prędkości występuje przez cały okres rozliczeniowy, niezależnie od godzinny? Czy tylko po wykorzystaniu pakietu podstawowego?
z tego co zauważyłem, to z czasem się pogarsza, od dzisiaj akurat mam nowy okres rozliczeniowy, czyli powinienem mieć pełną prędkość.
ODPOWIEDZ