Strona 3 z 39

Re: wysoki rachunek za internet

: 28 sie 2014, o 15:43
autor: Joanna_Plus
Michal500,
Michal500 pisze:Teraz otrzymałem odpowiedź, że incydent ma numer: 140827-002336
Przekazane.

Re: wysoki rachunek za internet

: 29 sie 2014, o 17:03
autor: Michal500
Muszę przyznać po dzisiejszym telefonie, że Plus stanął na wysokości zadania i zaproponował polubowne załatwienie sprawy. Jestem zadowolony z zaproponowanego rozwiązania; może nie są najtańsi, ale to jak został załatwiony mój temat , że firmie zależy na Klientach. Dziękuję również pracownikom z tego forum za względne przyspieszenie rozpatrzenia sprawy.

Re: wysoki rachunek za internet

: 3 wrz 2014, o 18:31
autor: martyna1987
WIatm. Wątki o dużym rachunku są zablokowane więc chyba trzeba stworzyć nowy. Dnia 6 sierpnia przedłużałam umowe w Plusie. Wszystko super ale 8 sierpnia zadwonił do mnie pan, że mam bardzo duży rachunek i zablokował mi telefon. Jak się poźniej okazało przez 40 minut korzystania z telefonu miała napite 292 MB i rachunek 1058 zł. Masakra to jest ogromna kwota.
Napisałam reklamacje a Plus odpisał że jest rozpatrzona negatywnie, a teraz okazuje się że rekalamcje powinnam napisać po wystawieniu faktury jej jeszcze nie było a już została ona negatywnie rozpatrzona??
Okazuje się, że 100 kb kosztuje 0,49 zł
1 MB (za granicą) kosztuje 1,02 zł
To jakbym była za granicą to bym mniej zapłaciła.
Strasze tak traktować klientów.
Ja mam telefon w Plusie od chyba już 9 lat, mąż tak samo, od 5 lat korzystamy z internetu.
Stali kliencji, nie moge nawet tego na raty rozlożyć tylko wpłacić zaliczke 1050 zł. Ogromna zaliczka.
Szkoda, tak sie traci klientów.

Re: wysoki rachunek za internet

: 3 wrz 2014, o 19:54
autor: rezmus
nie masz wykupionego pakietu do neta? sprawdz ile danych nowy smartfon/tablet przeslal od 6 sierpnia.

Re: wysoki rachunek za internet

: 3 wrz 2014, o 21:34
autor: martyna1987
Dokładnie 293 MB. Włączyli mi pakiet 3,3 G ale dopiero po 12 w nocy.

Re: wysoki rachunek za internet

: 4 wrz 2014, o 14:00
autor: Magda_Plus
Rozumiem martyna1987, że przed przedłużeniem umowy nie korzystałaś z żadnego pakietu internetowego?

Re: wysoki rachunek za internet

: 4 wrz 2014, o 15:46
autor: martyna1987
Nie miałam pakietu. ZZawsze korzystałam z WiFi w domu.

Re: wysoki rachunek za internet

: 8 wrz 2014, o 17:19
autor: Magda_Plus
martyna1987 wrzuć mi przez ten formularz swój numer telefon oraz imię i nazwisko.

Re: wysoki rachunek za internet

: 20 mar 2015, o 14:21
autor: Annabeta
Witam,

Posiadam telefon służbowy w sieci Plus, firma obciążyła mnie wysokim rachunkiem za internet na kwotę powyżej 3 tys. zł.
Sieć Plus negatywnie rozpatrzyła reklamacji, pomimo braku winy z mojej strony. Chciałabym jednakże zakończyć to sprawę.
Bardzo proszę o informację czy istnieje w najgorszym przypadku możliwość częściowego umorzenia kwoty 3 tys.zł????? :-(

Re: wysoki rachunek za internet

: 20 mar 2015, o 14:27
autor: Magda_Plus
Annabeta rozumiem, że reklamacja została złożona przez osoby, upoważnione ze strony firmy, w której pracujesz, do kontaktu z Plusem?

Re: wysoki rachunek za internet

: 20 mar 2015, o 14:44
autor: Annabeta
reklamacja została przesłana drogą mailową do przedstawiciela Plusa, który przesłał dalej.

Re: wysoki rachunek za internet

: 20 mar 2015, o 14:47
autor: Magda_Plus
Annabeta - czyli reklamacja została złożona do opiekuna firmy?

Re: wysoki rachunek za internet

: 20 mar 2015, o 14:50
autor: Annabeta
tak

Re: wysoki rachunek za internet

: 20 mar 2015, o 14:53
autor: Magda_Plus
Annabeta prześlij mi przez ten formularz mi numer, dla którego została złożona reklamacja.

Re: wysoki rachunek za internet

: 8 maja 2015, o 23:50
autor: krzysztof9890
Witam. Chciałbym prosić o pomoc w sprawie wysokiego rachunku na kwotę ponad 1200 zł. Jestem klientem plusa od bardzo dawna i nigdy wcześniej nie spotkała mnie tak przykra niespodzianka w postaci zablokowania połączeń i salda ujemnego na kwotę -1200 zł. Niedawno kupiłem telefon Nokie Lumie 535 i po fakcie dowiedziałem się że przyczyną tego nieszczęsnego debetu było włączenie aktualizacji.Nie miałem pojęcia że trzeba mieć tę funkcję wyłączoną i że pobiera takie kolosalne kwoty przez około tydzień bo w ubiegły czwartek go kupiłem. Złożyłem reklamacje do biura obsługi klienta i czekam na odpowiedź. Proszę o wskazówkę jak sieć rozwiązuje tego typu sprawy. Czy są spore szanse na polubowne załatwienie sprawy czy raczej mam się spodziewać koniecznej zapłaty ?