Nowy starter
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- pepcia2
- Szalony PlusManiak
- Posty: 2903
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
- Lokalizacja: małopolska
Re: Nowy numer problem z ważnością konta
4zł były w pakiecie kwotowym, który wykorzystałeś.
Pod kodem *100# jaką masz ważność?
Pod kodem *100# jaką masz ważność?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowy starter
Witaj Cr4zy_W0Lf,
kiedy było wykonane pierwsze połączenie/wysłany SMS z tego numeru?
kiedy było wykonane pierwsze połączenie/wysłany SMS z tego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:57
Re: Nowy starter
Up 1 pepcia2 : Jak mogłem wykorzystać owe 4zł skoro ja z tego numeru nawet nie dzwoniłem, nie wysyłałem smsa, ani nie łączyłem się internetem ?
Up 2 Joanna_Plus : W dzień który kupiłem starter (wtorek 17.01) tylko "pusciłem sygnał" na inny numer nie prowadziłem rozmowy.
P.S-Screen aktualnie zrobiony z kodu *100#.
Up 2 Joanna_Plus : W dzień który kupiłem starter (wtorek 17.01) tylko "pusciłem sygnał" na inny numer nie prowadziłem rozmowy.
P.S-Screen aktualnie zrobiony z kodu *100#.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowy starter
Cr4zy_W0Lf,
pełne włączenie numeru do sieci obywa się przez wykonanie połączenia/wysłanie SMS-a. Wówczas po takiej aktywacji, pojawi się prawidłowa data ważności konta.
pełne włączenie numeru do sieci obywa się przez wykonanie połączenia/wysłanie SMS-a. Wówczas po takiej aktywacji, pojawi się prawidłowa data ważności konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:57
Re: Nowy starter
Faktycznie po wysłaniu smsa działa tak jak powinno, czyli gapa ze mnie :) Hm możesz w jakiś sposób anulować moje zgłoszenie pomocy ? Wysyłałem takowe w wiadomości na "bok.plusgsm.pl" i przez moją niecierpliwość dzwoniłem też do obsługi i dostałem smsa że zgłoszenie przyjęte, chciałbym je teraz anulować :) Można Ci wysłać wiadomość PW z numerem ?Joanna_Plus pisze:Cr4zy_W0Lf,
pełne włączenie numeru do sieci obywa się przez wykonanie połączenia/wysłanie SMS-a. Wówczas po takiej aktywacji, pojawi się prawidłowa data ważności konta.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowy starter
Cr4zy_W0Lf,
Po wysłaniu tego pytania, na Twoją skrzynkę dotarł e-mail z numerem zagadnienia. Odpowiedź proszę na niego, że sprawa jest już nieaktualna.Cr4zy_W0Lf pisze:Wysyłałem takowe w wiadomości na "bok.plusgsm.pl"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:57
Re: Nowy starter
Tak też zrobię a jeszcze ostatnie pytanie na szybko, doładowałem właśnie owy numer kwotą 10zł i powinno to przedłużyć ważność konta o 10dni, a przedużyło bodaj że o 2dni tak chyba nie powinno być ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowy starter
Cr4zy_W0Lf,
jeżeli chodzi o numery w usługach Plus na Kartę, to tam terminy ważności nie sumują się.
jeżeli chodzi o numery w usługach Plus na Kartę, to tam terminy ważności nie sumują się.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:57
Re: Nowy starter
To nie powinno być gdzieś o tym napisane ? Myślałem że gdy mam te 15dni ze startera dodam te 10zł i będę miał 25dni. Czyli lipa.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowy starter
Cr4zy_W0Lf,
informacja w cenniku: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... KARTE_.pdf:
informacja w cenniku: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... KARTE_.pdf:
Okresy ważności dla usług wychodzących i dla usług przychodzących nie sumują się. Obowiązuje okres ważności dla usług wychodzących i dla usług przychodzących wynikający z najwyższego ostatniego nominału zasilenia.
Okres ważności konta dla usług wychodzących i przychodzących określany jest z dokładnością co do minuty od momentu wykonania zasilenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:57
Re: Nowy starter
No więc wszystko jasne.
P.S- Jak rozumiem w Plushu nie będzie możliwości Kupienia roku ważności konta za 10zł ? Bo jak dobrze wiem ta bonusowa ważność nie działa na Plushu ?
P.S- Jak rozumiem w Plushu nie będzie możliwości Kupienia roku ważności konta za 10zł ? Bo jak dobrze wiem ta bonusowa ważność nie działa na Plushu ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowy starter
Cr4zy_W0Lf,
Nie, w przypadku tych taryf ta usługa jest niedostępna (w wersji płatnej jak i w promocji za rejestrację numeru). Rok Ważności Konta działa w następujących taryfach:Cr4zy_W0Lf pisze:Jak rozumiem w Plushu nie będzie możliwości Kupienia roku ważności konta za 10zł
Nowy Plus Internet na Kartę, Plus na Kartę, Plus na Kartę Rok Ważności Konta, Plus na Kartę bez limitu, Ja + na Kartę
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowy starter
Witam mam pytanie Kupiłem starter za 5zł do drugiego aparatu. Zarejestrowałem wszystko gra, ale dzwonią do mnie z prowidenta z windykacji. Dostałem chyba numer "PO KIMS". Czy jest możliwość wymiany tego numery na inny?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowy starter
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowy starter
Powiedzcie mi jak to jest z ważnością środków na starterze Plusa.
Kupiłem w grudniu Ja+Na kartę za 5zł i otrzymałem 1 zł na głównym koncie oraz 4 zł na tym dodatkowym.
Aby aktywować kartę wykonałem połączenie i zostało mi 1 zł oraz 3,81 zł.
Włączyłem bonusy za rejestrację tj. RWK, 50GB, 500 zł.
W połowie okresu ważnościu bonusu (od 20 grudnia do 20 stycznia) sprawdzałem kodem ważność pakietów i dostałem informację, że posiadam "Aktywne pakiety: Bonus 500 zl (490.16 PLN) 20-01-2017 10:43, 30 bezplatnych wizytowek (30 SMS), Pakiet kwotowy 4 zl - starter (3.81 PLN)". co jednoznacznie moim zdaniem wskazuje, że kolejność schodzenia kwot jest nastepująca - bonus za rejestrację, pakiet 4 zł, pakiet 1 zł.
Kartę używałem w modemie, lub leżała na półce, poza tym nie używałem jej przez kilka dni przed i kilka dni po terminie ważności bonusu za rejestrację.
Już po 20 stycznia wysłałem kilka sms, dostałem smsa od Plusa z informacją, że zostało mi 36 groszy na głównym koncie.
Konsultanci uparcie twierdzą, że musiałem wykorzystać 4 zł przed uruchomieniem bonusu (skąd zatem komunikat o tym, że mam zarówno 490zł jak i 3,81zł).
W Plus Online jedyne informacje bilingowe dotyczące płatnych połączeń są to smsy i jakieś połączenie za łącznie 0,64zł z tego pakietu 1zł.
Moim zdaniem ważność 1 zł oraz 4 zł jest taka jak ważność konta, zgadza sie?
Jak powinny schodzić pakiety, w jakiej kolejności?
Czy w Plusie można wysłać reklamację na adres e-mail?
Kupiłem w grudniu Ja+Na kartę za 5zł i otrzymałem 1 zł na głównym koncie oraz 4 zł na tym dodatkowym.
Aby aktywować kartę wykonałem połączenie i zostało mi 1 zł oraz 3,81 zł.
Włączyłem bonusy za rejestrację tj. RWK, 50GB, 500 zł.
W połowie okresu ważnościu bonusu (od 20 grudnia do 20 stycznia) sprawdzałem kodem ważność pakietów i dostałem informację, że posiadam "Aktywne pakiety: Bonus 500 zl (490.16 PLN) 20-01-2017 10:43, 30 bezplatnych wizytowek (30 SMS), Pakiet kwotowy 4 zl - starter (3.81 PLN)". co jednoznacznie moim zdaniem wskazuje, że kolejność schodzenia kwot jest nastepująca - bonus za rejestrację, pakiet 4 zł, pakiet 1 zł.
Kartę używałem w modemie, lub leżała na półce, poza tym nie używałem jej przez kilka dni przed i kilka dni po terminie ważności bonusu za rejestrację.
Już po 20 stycznia wysłałem kilka sms, dostałem smsa od Plusa z informacją, że zostało mi 36 groszy na głównym koncie.
Konsultanci uparcie twierdzą, że musiałem wykorzystać 4 zł przed uruchomieniem bonusu (skąd zatem komunikat o tym, że mam zarówno 490zł jak i 3,81zł).
W Plus Online jedyne informacje bilingowe dotyczące płatnych połączeń są to smsy i jakieś połączenie za łącznie 0,64zł z tego pakietu 1zł.
Moim zdaniem ważność 1 zł oraz 4 zł jest taka jak ważność konta, zgadza sie?
Jak powinny schodzić pakiety, w jakiej kolejności?
Czy w Plusie można wysłać reklamację na adres e-mail?