Strona 1 z 1

Odzyskanie przeterminowanego numeru.

: 16 sty 2014, o 21:42
autor: em_dzej
Jaka jest możliwość odzyskania nieaktywnego numeru. Nie doładowałem za wczasu i pare miesięcy nie używałem i numer stał się nieaktywny :-(
Proszę o pomoc.

Re: Odzyskanie przeterminowanego numeru.

: 17 sty 2014, o 09:20
autor: pepcia2
Jeśli nr nie był doładowywany przez rok, nie można go odzyskać ;-)

Re: Odzyskanie przeterminowanego numeru.

: 17 sty 2014, o 11:19
autor: Joanna_Plus
em_dzej,

jeżeli to numer z oferty Plus na Kartę, to po blokadzie połączeń przychodzących nie ma możliwości przywrócenia takiego konta. Taka blokada zakładana jest w przypadku, gdy numer przez okres roku czasu nie jest zasilany.

W usługach Plus Mix, można taki numer odblokować podpisując umowę w promocji Wznowienie Usług. Zawarcie nowej umowy na warunkach promocji, jest możliwe w okresie nie późniejszym niż 60 dni od dnia rozwiązania poprzedniej umowy.

Re: Odzyskanie przeterminowanego numeru.

: 20 sty 2014, o 22:19
autor: agusiaheart
Witam. Wraz z mężem posiadamy karty z plusa. gdzieś ok sierpnia konczyła nam sie umowa w Mixie i przeszlismy na Plusa na karte. Problem jest taki ze od wrześnie bodajże nie doładowywalismy kont ponieważ mieszkamy za granicą. wczoraj przyszedl sms do męża ze połączenia przychodzące zablokowane. mój numer też jest nie aktywny nawet nie mozemy kont doladowac. a rok czasu nie minął zeby numery sie przeterminowały. prosze o pomoc ponieważ bardzo potrzebuje aktywne te numer. z góry dziękuje. pozdrawiam

Re: Odzyskanie przeterminowanego numeru.

: 21 sty 2014, o 09:03
autor: pepcia2
Czy po zmianie na ofertę na kartę nr były zasilone?

Re: Odzyskanie przeterminowanego numeru.

: 21 sty 2014, o 11:33
autor: agusiaheart
Nie

Re: Odzyskanie przeterminowanego numeru.

: 21 sty 2014, o 15:00
autor: Joanna_Plus
Witaj agusiaheart,

jeżeli numery zostały przeniesione z usług Plus Mix do Plus na Kartę i nie odbyło się żadne zasilenie, to wówczas obowiązują terminy ważności wynikające z zakończonej umowy – czyli następuje blokada połączeń przychodzących po 30 dniach od zablokowania połączeń wychodzących.

Prośbę o odblokowanie numerów można skierować do Departamentu Reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację można znaleźć w naszym FAQ.