Rozwiązanie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 12:45
Rozwiązanie umowy
Witam
Mam takie pytanie jak można rozwiązać umowę z dotychczasowym operatorem oczywiście Plus na abonament umowa do końca roku bez ponoszenia kary ze względu na to że jakość usług świadczonych przez tego operatora jest gorzej jak tragiczny. Pisałem już tu kiedyś o moich problemach z jakością rozmów która pozostawia wiele do życzenia gdyż rozmowy mogę prowadzić tylko przy oknie nie ruszając się z miejsca. Problem występuje na różnych telefonach tak samo w domu jak i na dworze znajomi też zgłaszają identyczne problemy. Ostatnio postanowiłem sprawdzić jakość rozmów u pozostałych operatorów i odziwo u wszystkich operatorów jakość rozmów jest zadowalająca nic nie trzeszczy nic nie zrywa nawet Play który działa na nadajnikach Plusa mimo że jest cicho to prócz tego jest wszystko OK. Więc wynika że winę ponosi operator oczywiście testowałem też inną kartę Plusa na różnych telefonach i tam też występuje problem. Zdaję mi się że operator nie nie wywiązuje się z umowy i jest to powód do rozwiązania umowy.http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 005#p82239 pod tym adresem jest właśnie opisana taka sama sytuacja jak u mnie. Dzwonienie i pisanie do plusa to jak rzucanie grochu o ścianę najczęściej odpowiedz to modernizacja która i tak nic nie wnosi a wręcz pogarsza. Ile można modernizować sieć to jest kpina.
Mam takie pytanie jak można rozwiązać umowę z dotychczasowym operatorem oczywiście Plus na abonament umowa do końca roku bez ponoszenia kary ze względu na to że jakość usług świadczonych przez tego operatora jest gorzej jak tragiczny. Pisałem już tu kiedyś o moich problemach z jakością rozmów która pozostawia wiele do życzenia gdyż rozmowy mogę prowadzić tylko przy oknie nie ruszając się z miejsca. Problem występuje na różnych telefonach tak samo w domu jak i na dworze znajomi też zgłaszają identyczne problemy. Ostatnio postanowiłem sprawdzić jakość rozmów u pozostałych operatorów i odziwo u wszystkich operatorów jakość rozmów jest zadowalająca nic nie trzeszczy nic nie zrywa nawet Play który działa na nadajnikach Plusa mimo że jest cicho to prócz tego jest wszystko OK. Więc wynika że winę ponosi operator oczywiście testowałem też inną kartę Plusa na różnych telefonach i tam też występuje problem. Zdaję mi się że operator nie nie wywiązuje się z umowy i jest to powód do rozwiązania umowy.http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 005#p82239 pod tym adresem jest właśnie opisana taka sama sytuacja jak u mnie. Dzwonienie i pisanie do plusa to jak rzucanie grochu o ścianę najczęściej odpowiedz to modernizacja która i tak nic nie wnosi a wręcz pogarsza. Ile można modernizować sieć to jest kpina.
Re: Rozwiązanie umowy
Witaj DLUGI,
o rozwiązanie umowy bez ponoszenia kosztów można ubiegac się na drodze rekalamcyjnej.
W jakiej lokalizacji masz problem z zasięgiem? Podaj województwo, powiat, miejscowość i ulicę.
o rozwiązanie umowy bez ponoszenia kosztów można ubiegac się na drodze rekalamcyjnej.
W jakiej lokalizacji masz problem z zasięgiem? Podaj województwo, powiat, miejscowość i ulicę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
Witam
Miejscowość to Turek 62-700 woj.wielkopolskie ul.Dworcowa otrzymałem już jakiś czas temu odpowiedz że trwają prace modernizacyjne ale ile one mogą trwać. Odkąd pamiętam mam ten problem na różnych telefonach i tylko z kartami SIM od Plusa.
Miejscowość to Turek 62-700 woj.wielkopolskie ul.Dworcowa otrzymałem już jakiś czas temu odpowiedz że trwają prace modernizacyjne ale ile one mogą trwać. Odkąd pamiętam mam ten problem na różnych telefonach i tylko z kartami SIM od Plusa.
Re: Rozwiązanie umowy
DLUGI - dzięuję za podanie lokalizacji. Sprawdzę to u naszych inżynierów z tego rejonu i dam Ci znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
Witam
Czy Pani Ewa_Plus dowiedziała się coś na temat poruszonego tematu tragicznej jakości rozmów od rzekomo inżynierów z mojego rejonu czy okazało się że temat jest dla Państwa trochę nie wygodny i nikt nie odpowie co się dzieje z tą jakością rozmów.
Czy Pani Ewa_Plus dowiedziała się coś na temat poruszonego tematu tragicznej jakości rozmów od rzekomo inżynierów z mojego rejonu czy okazało się że temat jest dla Państwa trochę nie wygodny i nikt nie odpowie co się dzieje z tą jakością rozmów.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Rozwiązanie umowy
DLUGI, wysłałem interwencje w tej sprawie. Niestety nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
Witam
Widzę że potwierdza się to że Plus to dziadowska sieć i abonenta ma głęboko w czterech literach trzeba jak najszybciej uciekać do konkurencji która mimo korzystania z tych samych nadajników co Plus działa o niebo lepiej a uzyskać jakąś konkretną pomoc na tym forum graniczy z cudem. Jak można oferować ludziom np LTE kiedy nie mogą zapewnić jakości rozmów na normalnym poziomie tylko wieczne zrywanie połączenia trzaski itp po prostu żal. Trzeb składać reklamację i próbować zerwać ten cyrograf jaki podpisałem z Plusem. Dziękuje Plusowi za cztery lata męczarni i braku możliwości przeprowadzenia normalnej rozmowy bez zrywania połączenia i zakłóceń. Mam nadzieję że uda mi się zerwać umowę z tym operatorem bez konsekwencji dla mnie i nikomu nie polecam tego operatora
Widzę że potwierdza się to że Plus to dziadowska sieć i abonenta ma głęboko w czterech literach trzeba jak najszybciej uciekać do konkurencji która mimo korzystania z tych samych nadajników co Plus działa o niebo lepiej a uzyskać jakąś konkretną pomoc na tym forum graniczy z cudem. Jak można oferować ludziom np LTE kiedy nie mogą zapewnić jakości rozmów na normalnym poziomie tylko wieczne zrywanie połączenia trzaski itp po prostu żal. Trzeb składać reklamację i próbować zerwać ten cyrograf jaki podpisałem z Plusem. Dziękuje Plusowi za cztery lata męczarni i braku możliwości przeprowadzenia normalnej rozmowy bez zrywania połączenia i zakłóceń. Mam nadzieję że uda mi się zerwać umowę z tym operatorem bez konsekwencji dla mnie i nikomu nie polecam tego operatora
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Rozwiązanie umowy
DLUGI, technicy pracują nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za utrudnienia
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
Witam.
Coraz bardziej utwierdzam się w tym, że PLUS schodzi na psy. Najgorsza możliwa sieć jaka istnieje. Jestem w plusie jakieś 10 lat, wszystko było ok dopóki nie przeniosłam nr z MIX-a na abonament. Jedna wielka tragedia.
1) Telefon (LG SWIFT L7 II) porażka, porażka i jeszcze raz porażka. W przeciągu kilku miesięcy 2 razy w serwisie z tymi samymi "objawami". Wpis serwisu zawsze inny. Zrezygnowałam z oddawania tel na gwarancje gdyż tel był dłużej w serwisie niż u mnie w ręku.
2) Telefon się zawiesza, gubi zasięg, sam rozłącza rozmowy, smsy nie dochodzą, sygnał jest a połączenia brak.
3) Ludzie w BOK totalnie nie kompetentni. 4 rozmowy z BOK tego samego dnia, 4 innych konsultantów, 4 inne odpowiedzi !!! Skandal. Zacznijcie szkolić swoich ludzi !!!
4) Problem z odzyskaniem kaucji którą musiałam wpłacić aby móc z Wami przedłużyć umowę (swoją drogą to żałosne). Kaucja (400 zł!) miała iść na poczet rachunków, po 3 zapłaconych rachunkach kilka nastepnych miało być ściągniętych z kaucji. Mimo to musiałam zapłacić 4 jak i 5 rachunek żeby zaczęto ściągać pieniądze z kaucji. Jeden wielki burdel w systemie.
4) po złożeniu reklamacji którejś tam z rzędu drogą mailową, dzwoni do mnie Pani z BOK i proponuje mi PRZEDŁUŻENIE UMOWY!, nie słuchając tego co mówię ( a mówiłam o rozwiązaniu umowy)
5) Pan w BOK nie potrafił uruchomić mi roamingu.
6) Ten sam Pan poinformował mnie że e-faktura na maila jest płatna. Inna Pani powiedziała, że to nie prawda (WTF?)
7) Obecnie dostaje rachunki na średnio 500-600 zł miesięcznie a nikt z BOK nie potrafi powiedzieć dlaczego dostaję takie rachunki. Ostatnia odp konsultanta: uruchomiłem Pani e-fakturę, jak Pani ją dostanie to Pani sobie sprawdzi za co Pani tyle płaci (krew mnie zalała)
Myślę, że jest dosyć powodów aby zerwać z Wami umowę bez ponoszenia kary. Błagam, nie ośmieszajcie się bardziej.
Pozdrawiam.
Coraz bardziej utwierdzam się w tym, że PLUS schodzi na psy. Najgorsza możliwa sieć jaka istnieje. Jestem w plusie jakieś 10 lat, wszystko było ok dopóki nie przeniosłam nr z MIX-a na abonament. Jedna wielka tragedia.
1) Telefon (LG SWIFT L7 II) porażka, porażka i jeszcze raz porażka. W przeciągu kilku miesięcy 2 razy w serwisie z tymi samymi "objawami". Wpis serwisu zawsze inny. Zrezygnowałam z oddawania tel na gwarancje gdyż tel był dłużej w serwisie niż u mnie w ręku.
2) Telefon się zawiesza, gubi zasięg, sam rozłącza rozmowy, smsy nie dochodzą, sygnał jest a połączenia brak.
3) Ludzie w BOK totalnie nie kompetentni. 4 rozmowy z BOK tego samego dnia, 4 innych konsultantów, 4 inne odpowiedzi !!! Skandal. Zacznijcie szkolić swoich ludzi !!!
4) Problem z odzyskaniem kaucji którą musiałam wpłacić aby móc z Wami przedłużyć umowę (swoją drogą to żałosne). Kaucja (400 zł!) miała iść na poczet rachunków, po 3 zapłaconych rachunkach kilka nastepnych miało być ściągniętych z kaucji. Mimo to musiałam zapłacić 4 jak i 5 rachunek żeby zaczęto ściągać pieniądze z kaucji. Jeden wielki burdel w systemie.
4) po złożeniu reklamacji którejś tam z rzędu drogą mailową, dzwoni do mnie Pani z BOK i proponuje mi PRZEDŁUŻENIE UMOWY!, nie słuchając tego co mówię ( a mówiłam o rozwiązaniu umowy)
5) Pan w BOK nie potrafił uruchomić mi roamingu.
6) Ten sam Pan poinformował mnie że e-faktura na maila jest płatna. Inna Pani powiedziała, że to nie prawda (WTF?)
7) Obecnie dostaje rachunki na średnio 500-600 zł miesięcznie a nikt z BOK nie potrafi powiedzieć dlaczego dostaję takie rachunki. Ostatnia odp konsultanta: uruchomiłem Pani e-fakturę, jak Pani ją dostanie to Pani sobie sprawdzi za co Pani tyle płaci (krew mnie zalała)
Myślę, że jest dosyć powodów aby zerwać z Wami umowę bez ponoszenia kary. Błagam, nie ośmieszajcie się bardziej.
Pozdrawiam.
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Rozwiązanie umowy
Odnośnie Kamy 23. To miałaś widocznie pecha w sprawie telefonu , bo ja go mam go od ponad roku i złego słowa nie mogę o nim powiedzieć, ale ja go wybrałem po wnikliwych analizach to była wtedy była nowość. Wytargowałem go w abonamencie 200 zł. taniej. Zbiłem całą szybkę od wyświetlacza i byłem milo zaskoczony, że za 100żł z naprawą udało się tak tanio naprawić. Jak sobie poczytasz o tym telefonie na forach to wywnioskujesz, że miałaś niefart. Z takim hejterstwem to raczej nie na tych forach Pozdrawiam
Re: Rozwiązanie umowy
Dublin1705. Być może masz rację, że miałam pecha co do telefonu. Też wybrałam go rok temu, też po kilku analizach. Ale jest to tylko rzecz i ma prawo się zepsuć. Nie rozumiem tylko jednej rzeczy: idąc do punktu Plusa aby złożyć reklamację, uzyskuję od Pani informację że moje zastrzeżenia co do telefonu są jak najbardziej słuszne i że telefon nie działa tak jak powinien. Natomiast po powrocie z serwisu uzyskuje informację, że telefon został oddany na gwarancję sprawny i że usterka nie wystąpiła w serwisie. Pozdro
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Rozwiązanie umowy
Kama23 przykro mi, że masz takie niemiłe doświadczenia z współpracy z nami.
Prześlij mi proszę poprzez ten formularz swój numer telefonu.
Prześlij mi proszę poprzez ten formularz swój numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Rozwiązanie umowy
Opuszczam sieć Plusa z wielkim żalem po 15 latach związania z tą siecią zmuszony jestem przenieść się do wirtualnego operatora, ponieważ dział utrzymania klienta nie potrafi zaproponować sensownej oferty w cenie 30 zł.
Od 1998 roku posiadam ciągle ten sam numer Jestem już zmęczony całą tą sytuacją co 2 lata trzeba się prosić o lepsze warunki poprzez składanie wypowiedzenia. Dział utrzymania klienta bez wypowiedzenia zaproponował mi 8 GB i abonament 26 m ce lub 10 GB internetu z umową na 36 miesięcy jest śmieszną ofertą Zabiorę ze sobą również moją żonę która jest jeszcze dłużej a córka która ma prepaid przeniosę do innego operatora Pozdrawiam Plusa
Od 1998 roku posiadam ciągle ten sam numer Jestem już zmęczony całą tą sytuacją co 2 lata trzeba się prosić o lepsze warunki poprzez składanie wypowiedzenia. Dział utrzymania klienta bez wypowiedzenia zaproponował mi 8 GB i abonament 26 m ce lub 10 GB internetu z umową na 36 miesięcy jest śmieszną ofertą Zabiorę ze sobą również moją żonę która jest jeszcze dłużej a córka która ma prepaid przeniosę do innego operatora Pozdrawiam Plusa
Re: Rozwiązanie umowy
A nie pasowało ci po prostu przedłużenie dotychczasowej oferty?
Re: Rozwiązanie umowy
dublin1705,
- to może by przejść do PlushABO?
Jeśli są to dwa numery i oba byłyby na zarejestrowane na ten sam nr PESEL, to można byłoby zrobić Duet i jeszcze obniżyć koszty. Za dwa numery płacilibyście wtedy 40 zł, na początku byłoby po 10 GB na każdym ale wraz ze stażem by się to zwiększało. Połączenia, SMS/MMS no-limit oczywiście. W dodatku umowy są tam na czas nieokreślony
- to może by przejść do PlushABO?
Jeśli są to dwa numery i oba byłyby na zarejestrowane na ten sam nr PESEL, to można byłoby zrobić Duet i jeszcze obniżyć koszty. Za dwa numery płacilibyście wtedy 40 zł, na początku byłoby po 10 GB na każdym ale wraz ze stażem by się to zwiększało. Połączenia, SMS/MMS no-limit oczywiście. W dodatku umowy są tam na czas nieokreślony
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ