Strona 18 z 22

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 28 maja 2019, o 17:27
autor: Ewa_Plus
Monte_Christo,
rozumiem, że masz na myśli pakiet 50 GB uruchamiany kodem: *121*11*50# ?
Jeśli wyczerpiesz jednostki przed upływem ich ważności,to masz kilka możliwości:
- zasilasz ponownie konto i otrzymujesz kolejny bonus zgodnie z tabelką,
- w zależności od ilości środków na koncie, możesz dokupić inny pakiet, np. 25 GB za 25 zł,
- ewentualnie, możesz wyłączyć pakiet 50 GB kodem *121*00*50#i włączyć go ponownie, o ile stan konta na to pozwala.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 28 maja 2019, o 17:39
autor: Monte_Christo
Ewa_Plus pisze:Monte_Christo,
rozumiem, że masz na myśli pakiet 50 GB uruchamiany kodem: *121*11*50# ?
Jeśli przed upływem jego ważności wyczerpiesz jednostki, oraz bonusu za doładowanie, to masz kilka możliwości:
- zasilasz ponownie konto i otrzymujesz kolejny bonus zgodnie z tabelką,
- w zależności od ilości środków na koncie, możesz dokupić inny pakiet, np. 25 GB za 25 zł,
- ewentualnie, możesz wyłączyć pakiet 50 GB kodem *121*00*50#i włączyć go ponownie, o ile stan konta na to pozwala.
Tak, dokładnie mam na myśli ten pakiet.

Swoją drogą, czy jest u Państwa bardziej atrakcyjna pod względem ilości GB oferta w jakiejkolwiek formule na kartę w kwocie do 50 zł?

Zależy mi wyłącznie na internecie.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 28 maja 2019, o 17:54
autor: Ewa_Plus
Monte_Christo,
do rozważenia jeszcze Plush Internet w wersji abonamentowej, ale w umowie bez kontraktu na określoną ilość dni (można wypowiedzieć kiedy się chce).
Są tam dwie opcje do wyboru:
- 25 zł i w tym 20 GB z możliwością wykupienia dodatkowych pakietów: 20 GB za 5 zł (1 raz w danym cyklu) oraz 10 GB za 10 zł (organicznie 1 pakiet dziennie)
- 30 zł w tym 40 GB z możliwością dokupienia dodatkowych pakietów: 10 GB za 10 zł (organicznie 1 pakiet dziennie).

Ponadto w jednym i drugim wariancie, wraz ze stażem, podstawowy pakiet internetowy Ci się zwiększa:
+ 40 GB po 3 miesiącach
+ 60 GB po 6 miesiącach
+ 80 GB po 12 miesiącach
Także po roku miałbyś:
- w abonamencie 25 zł już 100 GB
- w abonamencie 30 zł już 120 GB
z możliwością wykupienia dodatkowych pakietów, o których wspominałam wyżej.

Oferta opisana jest tutaj.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 28 maja 2019, o 18:03
autor: Monte_Christo
Ewa_Plus pisze:Monte_Christo,
do rozważenia jeszcze Plush Internet w wersji abonamentowej, ale w umowie bez kontraktu na określoną ilość dni (można wypowiedzieć kiedy się chce).
Są tam dwie opcje do wyboru:
- 25 zł i w tym 20 GB z z możliwością wykupienia dodatkowych pakietów: 20 GB za 5 zł (1 raz w danym cyklu) oraz 10 GB za 10 zł (organicznie 1 pakiet dziennie)
- 30 zł w tym 40 GB z z możliwością dokupienia dodatkowych pakietów: 10 GB za 10 zł (organicznie 1 pakiet dziennie).

Ponadto, w jednym i drugim wariancie wraz ze stażem, podstawowy pakiet internetowy Ci się zwiększa:
+40 GB po 3 miesiącach
+ 60 GB po 6 miesiącach
+ 80 GB po 12 miesiącach
Także po roku miałbyś:
- w abonamencie 25 zł już 100 GB
- w abonamencie 30 zł już 120 GB
z możliwością wykupienia dodatkowych pakietów, o których wspominałam wyżej.

Oferta opisana jest tutaj.
Ok, dziękuję za przesłaną ofertę.

Raczej mogę zagwarantować, iż którąś wybiorę :)

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 27 sty 2020, o 16:58
autor: arek_pl1
Witam.
Jak powinien wyglądać i co zawierać wniosek o przeniesienie numeru z abonamentu na kartę?
Może jest jakiś dostępny arkusz?

Umowa skończyła mi się 25.01.2020 i chce jak najszybciej to załatwić.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 27 sty 2020, o 17:23
autor: Basia_Plus
Witaj arek_pl1,
arek_pl1 pisze:Jak powinien wyglądać i co zawierać wniosek o przeniesienie numeru z abonamentu na kartę?
pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Wniosek rezygnacyjny możesz złożyć w punkcie Plusa lub wysłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
arek_pl1 pisze:Może jest jakiś dostępny arkusz?
Nie ma wzoru wypowiedzenia umowy.
arek_pl1 pisze:Umowa skończyła mi się 25.01.2020 i chce jak najszybciej to załatwić.
Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 17 lut 2020, o 08:58
autor: sgoodman
Proszę o pomoc.
W zeszłym miesiącu złożyłem wypowiedzenie. Jeden z numerów (okres rozliczeniowy od 17-16 każdego miesiąca) miał przejść na kartę. Wczoraj od godziny 18, mój numer nie jest ani na abonamencie ani na karcie. Wszystkk dzieje się w trakcie jeszcze aktywnego abonamentu.

Najpierw przez jakiś czas był brak usługi, teraz gdy próbuję wykonać połączenie głos w słuchawce mówi mi że mam zarejestrować numer. Mija już 12 h, a mówimy tu o konwersji z abo. na kartę. Na słuchawce nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi,

Numer zgłoszenia #1297150

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 17 lut 2020, o 11:24
autor: Joanna_Plus
sgoodman,

jak aktualnie wygląda sytuacja po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) i próbie wykonania połączenia?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 17 lut 2020, o 18:36
autor: sgoodman
Udało się, choć miał przyjść sms z informacją o udanym przeniesieniu na kartę. Czy teraz jeszcze o czymś powinienem pamiętać? Konto doładowałem kwotą 5 zł

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 17 lut 2020, o 18:56
autor: Joanna_Plus
sgoodman,

najważniejsze jest zasilenie konta w ciągu 30 dni, aby nie utracić numeru. Promocje i pakiety dostępne w ofercie Plus Elastyczna na Kartę, znajdziesz w naszym FAQ.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lut 2020, o 14:07
autor: zelgadiss
Dzień dobry.

W marcu kończy mi się abonament plusa. Zrobiłem rachunek sumienia i wyszło mi że w roku 2019 wydzwoniłem może z 30 minut i wysłałem literalnie 8 esemesów. Nie szczególnie opłaca mi się więc umowę przedłużać, planowałem więc po prostu ją wypowiedzieć. Problem jednak w tym że mam pod ten numer podpięte kilka banków i instytucji sprzed dekady, oraz czasem dzwonią dawni kontrahenci.

Dlatego zainteresowałem się ofertą na kartę, która wydaje się wprost idealna, dla ludzi równie "rozmownych" jak ja.
I teraz miałbym kilka pytań.

1) czy istnieje bezproblemowa możliwość przeniesienia numeru z abonamentu na kartę?

2) jeśli tak, jak dokładnie wygląda procedura?

3) czy istnieje możliwość weryfikacji danych właściciela telefonu na kartę, jeszcze z poziomu abonamentu?

4) czy macie Państwo obecnie jakąś ofertę, która pozwala doładowywać konto rzadko, bez martwienia się o zniknięcie numeru? Raz na 6 miesięcy byłoby dobrze, raz na rok idealnie.

5) czy proces migracji z abonamentu na kartę wiąże się z wymianą karty sim?

Bardzo dziękuje za rozjaśnienie tych kwestii.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lut 2020, o 14:37
autor: Joanna_Plus
Witaj zelgadiss,
zelgadiss pisze:1) czy istnieje bezproblemowa możliwość przeniesienia numeru z abonamentu na kartę?
zelgadiss pisze:2) jeśli tak, jak dokładnie wygląda procedura?
Informacje na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.
zelgadiss pisze: 3) czy istnieje możliwość weryfikacji danych właściciela telefonu na kartę, jeszcze z poziomu abonamentu?
Doprecyzuj proszę co konkretnie masz na myśli.
zelgadiss pisze:4) czy macie Państwo obecnie jakąś ofertę, która pozwala doładowywać konto rzadko, bez martwienia się o zniknięcie numeru? Raz na 6 miesięcy byłoby dobrze, raz na rok idealnie.
Przeniesienie numeru nastąpi do taryfy Plus Elastyczna na Kartę. W ofercie tej posiadamy taką usługę jak Rok Ważności Konta cykliczny. Polega ona na tym, że po jej aktywacji należny zasilić konto kwotą minimum 5 zł w ciągu 30 dni, a wówczas termin ważności zostanie nadany na +365 dni. Więcej informacji w regulaminie. Wszystkie pakiety i promocje dostępne w tej taryfie, znajdziesz w naszym FAQ.
zelgadiss pisze: 5) czy proces migracji z abonamentu na kartę wiąże się z wymianą karty sim?
Nie.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lut 2020, o 16:29
autor: zelgadiss
Joanna_Plus, chodzi mi o obowiązek rejestracji właściciela numeru na kartę. Nie jestem szczególnie w temacie, bo nigdy nie miałem takiej potrzeby, ale jest teraz jakaś ustawa związana z "przeciwdziałaniem terroryzmowi" i telefony na kartę, podobno trzeba rejestrować.
Przeczytałem że zazwyczaj wiąże się to z wizytą w salonie operatora, ale w związku z tym że korzystam z abonamentowych usług Plusa od 12 lat i moje dane są już w systemie, pomyślałem że może, można to załatwić automatycznie.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lut 2020, o 16:45
autor: Joanna_Plus
zelgadiss,
zelgadiss pisze:ale jest teraz jakaś ustawa związana z "przeciwdziałaniem terroryzmowi" i telefony na kartę, podobno trzeba rejestrować.
Zgadza się. Aktualnie nie ma możliwości korzystania z numeru, który nie jest zarejestrowany. W przypadku konwersji z usług abonamentowych, wygląda to tak:
Warunki skorzystania z oferty?
Należy zarejestrować numer:
- przed wskazaną datą wyłączenia numeru, wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści PRZENIES na numer 80107 (dotyczy osób indywidualnych),
- opcjonalnie po dezaktywacji numeru, rejestracji możesz dokonać osobiście w każdym salonie Plusa i Cyfrowego Polsatu lub w jednym z punktów partnerskich
FAQ

Rezygnacja z abonamentu przejście na kartę.

: 7 cze 2020, o 06:54
autor: Grzesiekf9
Witam.
Wczoraj 06.06.2020 przestała obowiązywać umowa abonamentu, miałem mieć przeniesiony numer do oferty na karte oraz zarejestrowany na poprzednie dane (wysłałem SMS przed wyłączeniem numeru na numer 80107 o treści Przenieś). Dziś gdy próbuje wykonać połączenie otrzymuje komunikat o zablokowanej karcie i konieczności jej rejestracji. Co w takim wypadku mam zrobić. Zależy mi na czasie.