czy otrzymamy w końcu jakieś konkretne informacje? co jest, ile trzeba czekać ? Tak jak wyżej - konsultanci nadal błądzą jak dzieci we mgle, zgłoszenie utworzone wczoraj na bok.plusgsm.pl nadal sobie wisi bez zainteresowania i jakiejkolwiek odpowiedzi. Zdaję sobie sprawę, że konsultanci tylko zbierają i przekazują informacje dalej, dlatego nie wyżywam się na nich jak jakiś psychopata (
) tylko po prostu oczekuję konkretnej odpowiedzi na mój (i nie tylko) problem a póki co mija 4 dzień a ja nie wiem nic.
Dodatkowo mój znajomy ma ten sam problem co ja, umowa wygasła wczoraj - karta jest nieaktywna, mimo że miał przejść na plus na kartę.
ja na głowie za wiele włosów mimo młodego wieku już nie mam i chciałbym je zachować a nie wyrywać resztki ze złości bo znowu ktoś ma do mnie problem, że nie może się ze mną skontaktować.
ba... starsza część rodziny nie mogąc się do mnie dodzwonić od kilku dni zaczęła dzwonić po sąsiadach aby sprawdzili, czy żyję ;)