Dzień dobry.
Zapomniałam opłacać swojego numeru telefonu, bo wyjechałam za granicę i po prostu go nie używałam. Wczoraj przyszedł mi e-mail, że konto zostało usunięte. Jeśli dzwoni się na ten numer, automat mówi, że nie ma takiego numeru.
Zależy mi na odzyskaniu go, bo miałam ten sam numer od 2005 roku, jest do niego podłączona masa rzeczy + weryfikacje dwuetapowe + "aby zmienić numer A na numer B, podaj hasło, które przyszło SMSem na numer A (który teoretycznie nie istnieje, więc nie ma takiej możliwości)".
Według BIC numer należy do Play P4 Sp. z o.o. (RPT: 92), bo tam też miałam go przez ostatnie lata, ale
oryginalnie jest to numer Plusa, przeniesiony ileś lat po zakupie. Play mówi, że oni nie mogą nic zrobić, mimo że uregulowałam zaległości od razu jak zobaczyłam mail. Internet za to mówi, że są jakieś szanse, tym bardziej, że sprawa jest bardzo świeża (w tym momencie nie minęły nawet 24 godziny od wyłączenia numeru).
"Prawo telekomunikacyjne od 21 grudnia 2020 r. zapewnia możliwość przeniesienia numeru do innej sieci w ciągu miesiąca od wyłączenia numeru."
"1b. Abonent zachowuje prawo do przeniesienia dotychczasowego numeru przez okres nie krótszy niż 1 miesiąc od daty rozwiązania umowy. Abonent może zrzec się tego prawa."
To akurat z forum Orange, ale komuś się udało:
https://nasz.orange.pl/t5/Na-kartę/Usun ... 378/page/2
"Przełom..... sprawa wyglada tak, ze pomogł mi jeden z uzytkownikow tego forum. Numer juz działa byłem go przed chwila ponownie zarejestrowac. Jednak znajomosci tego uzytkownika przebily wszelka probe ratunku u konsultantow (dodam ze wszedzie slyszalem ze sie nie da) A jednak sie da. Uzytkownik chce zostac aninimowy ale macie tu na prawde kogos poteznego i nieocenionego w systemie Orange. W sumie smutne jest to ze nie zalatwilem tego normalnie oficjalnymi kanałami. Takze chciałem mu teraz podziekowac publicznie (wiem ze to czyta) uchronił mnie przed drakonskimi cenami abonamentu ( play dawalo mi smieszne 6GB za 40zł miesiecznie) A bylem juz na granicy desperacji. Takze dziekuje ci za to co zrobiles i bede wiedzial do kogo sie zglosic z jakims problemem. Z tym ze to nauczylo mnie zeby pilnowac tego numeru jeszcze bardziej niz pilnowałem."
A w sytuacji tego użytkownika minęło trochę więcej czasu, niż w moim.
To jak, Play, też umiecie takie rzeczy? Są jakieś szanse?
Zaznaczam, że nie mam możliwości iść do salonu stacjonarnego, nadal mieszkam za granicą, w Polsce bywam tylko parę razy w roku. Chętnie przeniosłabym ten numer do Plusa, zależy mi po prostu na odzyskaniu go.