Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 wrz 2023, o 16:21
Wybór wcześniej dezaktywowanego numeru
Cześć. Mój numer został zdezaktywowany po roku od ostatniego doładowania. Potrzebuję bardzo ten numer bo używam go przy uwierzytelnianiu konta. Czy jest jakaś możliwość aby go odzyskać?
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2023, o 09:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj radziani,
prześlij proszę krótki opis sytuacji za pośrednictwem tego formularza. W wiadomości należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Nasi pracownicy zweryfikują wówczas czy istnieje możliwość odblokowania tego konta.
prześlij proszę krótki opis sytuacji za pośrednictwem tego formularza. W wiadomości należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Nasi pracownicy zweryfikują wówczas czy istnieje możliwość odblokowania tego konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Znajomy przegapił terminy zasileń swoich numerów, na których mu zależy...
2 lutego 2022 roku zasilał numery w taryfie Więcej przez Rok. Zgodnie z cennikiem obowiązującym tego dnia dla taryfy, terminy to 92 dni dla przychodzących i 90 dni karencji od wygaśnięcia przychodzących. Nieco ponad 2 miesiące minęło ponad te 182 dni... Możliwe jest odzyskanie tych numerów jeszcze? Warto pisać zgłoszenie reklamacyjne?
Z pewnością nie wróciły do puli wolnych. Automat odpowiada, że nie ma takiego numeru
Edycja:
Pytanie uzupełniające...
Czy w przypadku możliwości odzyskania numeru, pozostanie na nim dotychczasowa taryfa?
2 lutego 2022 roku zasilał numery w taryfie Więcej przez Rok. Zgodnie z cennikiem obowiązującym tego dnia dla taryfy, terminy to 92 dni dla przychodzących i 90 dni karencji od wygaśnięcia przychodzących. Nieco ponad 2 miesiące minęło ponad te 182 dni... Możliwe jest odzyskanie tych numerów jeszcze? Warto pisać zgłoszenie reklamacyjne?
Z pewnością nie wróciły do puli wolnych. Automat odpowiada, że nie ma takiego numeru
Edycja:
Pytanie uzupełniające...
Czy w przypadku możliwości odzyskania numeru, pozostanie na nim dotychczasowa taryfa?
Ostatnio zmieniony 11 paź 2023, o 14:47 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
wlo,
jeżeli znajomy napisze, to wówczas nasza ekipa sprawdzi czy istnieje możliwość przywrócenia tego numeru.
Tak.
jeżeli znajomy napisze, to wówczas nasza ekipa sprawdzi czy istnieje możliwość przywrócenia tego numeru.
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Jeśli mógłbym prosić w imieniu znajomego...
CASE/231011/1421
CASE/231011/1421
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
wlo,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
W imieniu znajomego dziękuję za pomoc. Odzyskał numery.
Z jednym jest jakiś problem - "nie ma go w systemie" - ale mam nadzieję, że po przesłaniu dodatkowych informacji i ten uda się odzyskać
Dziękuję ;)
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzień dobry,
Podobnie jak w przypadku poprzedników numer został zablokowany - faktycznie nie był doładowywany przez dłuższy czas. Numer reklamacji: CASE/231218/1660 - serdeczna prośba o odblokowanie numeru wskazanego w formularzu i umożliwienie doładowania. Z góry dziekuję za pomoc!
Podobnie jak w przypadku poprzedników numer został zablokowany - faktycznie nie był doładowywany przez dłuższy czas. Numer reklamacji: CASE/231218/1660 - serdeczna prośba o odblokowanie numeru wskazanego w formularzu i umożliwienie doładowania. Z góry dziekuję za pomoc!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Basia2022,
Poprosiłam o weryfikację i odpowiedź na powyższą korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 9 sty 2024, o 13:11
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam,
Z numeru prywatnego, który posiadam już 15 lat, zacząłem wysyłać SMS-y z terminem wizyty do klientów firmowych - wszystko było wysyłane ręcznie bez żadnych automatów. Numer został zablokowany bez ostrzeżenia a nie ukrywam mocno go potrzebuje bo wszystkie usługi mam do niego przypisane. Byłbym bardzo wdzięczny za szybki rozpatrzenie sprawy: CASE/240108/1878. Oczywiście już nie będę wysyłać z niego smsów w celach firmowych.
Z numeru prywatnego, który posiadam już 15 lat, zacząłem wysyłać SMS-y z terminem wizyty do klientów firmowych - wszystko było wysyłane ręcznie bez żadnych automatów. Numer został zablokowany bez ostrzeżenia a nie ukrywam mocno go potrzebuje bo wszystkie usługi mam do niego przypisane. Byłbym bardzo wdzięczny za szybki rozpatrzenie sprawy: CASE/240108/1878. Oczywiście już nie będę wysyłać z niego smsów w celach firmowych.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj radianowicz,
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.radianowicz pisze: ↑9 sty 2024, o 13:19 Byłbym bardzo wdzięczny za szybki rozpatrzenie sprawy: CASE/240108/1878.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 9 sty 2024, o 13:11
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Numer już aktywny! Dziękuję Pani bardzo ;)Joanna_Plus pisze: ↑9 sty 2024, o 13:35 Witaj radianowicz,Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.radianowicz pisze: ↑9 sty 2024, o 13:19 Byłbym bardzo wdzięczny za szybki rozpatrzenie sprawy: CASE/240108/1878.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
radianowicz,
super . To bardzo dobra informacja.
super . To bardzo dobra informacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dziwna sytuacja, nie można wysyłać SMSów w ofercie bez limitu?? Chyba, że poszło masowo.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzień dobry,
Jeżeli jest możliwość przyspieszenia sprawy CASE/240223/1635 to będę bardzo wdzięczny, pozdrawiam
Jeżeli jest możliwość przyspieszenia sprawy CASE/240223/1635 to będę bardzo wdzięczny, pozdrawiam