problemy z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 18:10
Re: problemy z połączeniami
Nie wiem, jak sprawa wygląda to u innych użytkowników z mojej lokalizacji.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problemy z połączeniami
JACK78,
prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Dodam go wówczas do zgłoszenia technicznego.
prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Dodam go wówczas do zgłoszenia technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: problemy z połączeniami
Dobry wieczór !
Pani Joanno bardzo dziękuję za zajęcie się problemem, jest już wszystko w porządku. Pozdrawiam
Pani Joanno bardzo dziękuję za zajęcie się problemem, jest już wszystko w porządku. Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problemy z połączeniami
Witaj JACK78,
super, bardzo się cieszę i dziękuję ślicznie za informację.
super, bardzo się cieszę i dziękuję ślicznie za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: problemy z połączeniami
Wygląda na to, że problem został rozwiązany.Pugilares pisze:U mnie jest za to coś innego: w trakcie rozmowy słyszę echo swojego własnego głosu. Pytałem rozmówców, czy mają może włączone głośnomówienie - nie. Tak jest od kilku dni. Dotyczy zarówno połączeń w sieci Plus, jak też innych połączeń, np. z telefonami stacjonarnymi (mój rozmówca stacjonarny ma aparat w ogóle bez funkcji głośnomówiącej). W jednej rozmowie słychać to bardziej, w innej rozmowie prawie wcale, a jeszcze w następnej rozmowie na początku wyraźnie słychać echo, a później stopniowo efekt zanika... Dziwne. Zaznaczam, że ja nie używam funkcji głośnomówiącej.
W ustawieniach telefonu znalazłem opcję "Czystość głosu", czy podobnie nazwaną. Włączyłem tą opcję i obecnie nie słyszę echa swojego głosu w rozmowach z tymi rozmówcami, z którymi wcześniej je słyszałem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problemy z połączeniami
Pugilares,
dzięki śliczne za informację.
dzięki śliczne za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Telefony z sieci Plus nie mogą sie polaczyc z jednym numerem
Sprawa wydaje sie niecodzienna, tak więc opiszę w szczegółach co i jak się stało:
1. Poczatkiem grudnia 2021 nagle przestały przychodzić SMSy na numer w sieci Plus, Plush na kartę. Nic nie przechodziło. W tym czasie telefon był za granicą. Problem był zgłoszony do Plusa, obsługa powiedziała że mają 30 dni żeby to naprawić, ale nic nie znaleźli.
2. W polowie grudnia 2021 telefon wrócił do Polski. SMSy zaczęły przychodzić.
3. Końcem stycznia 2022 w czwartek numer został przeniesiony do T-Mobile.
4. W piątek numer był przeniesiony. Od tego czasu:
a) nie dochodzą SMSy z sieci Plus, ale dochodzą ze wszystkich innych sieci
b) nie można zadzwonić na ten numer z sieci Plus, ale można że wszystkich innych sieci.
c) z tego numeru można dzwonić do Plus i wszystkich innych sieci
d) z numeru można wysyłać SMSy do Plusa i wszystkich innych sieci.
5) T-Mobile nie znalazł żadnych problemów po stronie swojej sieci
6) Plus powiedział że nie ma żadnych blokad na ten numer
7) karta SIM była sprawdzana w 3 różnych telefonach, 2x różne Samsungi, 1x iPhone
8) Android zaktualizowany
9) ustawienia sieci zresetowane
10) nie mam żadnych zablokowanych numerów.
Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną? Niestety pomóc techniczna tak jak mnie zostawiła w grudniu 2021, tak i teraz nie kwapi się do pomocy. Podkreślam, że wszystko zaczęło się w sieci Plus i teraz też dotyczy sieci Plus.
1. Poczatkiem grudnia 2021 nagle przestały przychodzić SMSy na numer w sieci Plus, Plush na kartę. Nic nie przechodziło. W tym czasie telefon był za granicą. Problem był zgłoszony do Plusa, obsługa powiedziała że mają 30 dni żeby to naprawić, ale nic nie znaleźli.
2. W polowie grudnia 2021 telefon wrócił do Polski. SMSy zaczęły przychodzić.
3. Końcem stycznia 2022 w czwartek numer został przeniesiony do T-Mobile.
4. W piątek numer był przeniesiony. Od tego czasu:
a) nie dochodzą SMSy z sieci Plus, ale dochodzą ze wszystkich innych sieci
b) nie można zadzwonić na ten numer z sieci Plus, ale można że wszystkich innych sieci.
c) z tego numeru można dzwonić do Plus i wszystkich innych sieci
d) z numeru można wysyłać SMSy do Plusa i wszystkich innych sieci.
5) T-Mobile nie znalazł żadnych problemów po stronie swojej sieci
6) Plus powiedział że nie ma żadnych blokad na ten numer
7) karta SIM była sprawdzana w 3 różnych telefonach, 2x różne Samsungi, 1x iPhone
8) Android zaktualizowany
9) ustawienia sieci zresetowane
10) nie mam żadnych zablokowanych numerów.
Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną? Niestety pomóc techniczna tak jak mnie zostawiła w grudniu 2021, tak i teraz nie kwapi się do pomocy. Podkreślam, że wszystko zaczęło się w sieci Plus i teraz też dotyczy sieci Plus.
Ostatnio zmieniony 3 lut 2022, o 10:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Telefony z sieci Plus nie mogą sie polaczyc z jednym num
Szczerze mówiąc, to aktualnie jesteś klientem T-Mobile, więc ich powinieneś "męczyć" o rozwiązanie problemu, to oni powinni w razie potrzeby wystąpić do sieci Plus a nie Ty (zapewne dlatego jesteś "zlewany"). Do sieci Plus problem może co najwyżej zgłosić osoba, która ma numer w Plusie i do Ciebie dzwoni i pisze SMSy które nie dochodzą- zgłosić do swojego operatora (do Plusa) że zdarzenia te nie dochodzą do numeru docelowego (no i oczywiście cały opis co było sprawdzane, co odpowiedziało T-Mobile itd żeby pominąć zabawę w odpowiedzi na dodatkowe pytania).
Także ja bym od tej strony proponował uderzyć do Plusa - nie Ty a osoba która nie może się z Toba skontaktować.
Także ja bym od tej strony proponował uderzyć do Plusa - nie Ty a osoba która nie może się z Toba skontaktować.
Re: Telefony z sieci Plus nie mogą sie polaczyc z jednym num
Dokładnie tak jest zgłoszone, z dwóch stron. A co do Plusa, to zobowiązania w stosunku do klientów nie kończą się w momencie przeniesienia numeru - jak widać to co nie było rozwiązane przez nich w grudniu 2021 ma skutki do teraz.
Re: Telefony z sieci Plus nie mogą sie polaczyc z jednym num
Tzn tamtej sprawy to chyba bym nie wiązał z tym co jest po przeniesieniu numeru - tam ewidentnie był problem z roamingiem a tu wygląda to na gdzieś błędny routing przeniesionego numeru. Takie rzeczy przy przeniesieniu się czasami zdarzają i z doświadczenia wiem, że często jest kłopot z rozwiązaniem problemu - żaden operator (obcecny i poprzedni) najczęściej twierdzą że wszystko u nich jest ok
Temat przenoszę do oficjalnego działu sieci Plus. Jak masz numer zgłoszenia sprawy z Plusa to podaj tutaj jej numer. Może Specjaliści Plusa coś przyspieszą.
Temat przenoszę do oficjalnego działu sieci Plus. Jak masz numer zgłoszenia sprawy z Plusa to podaj tutaj jej numer. Może Specjaliści Plusa coś przyspieszą.
Re: Telefony z sieci Plus nie mogą sie polaczyc z jednym num
Witam, dziękuję za przeniesienie wątku i pomoc.
Numer zgłoszenia z grudnia 2021: C 000 0000 179 1305
Numer zgłoszenia po przeniesieniu numeru (zgłoszone z innego numeru wciąż w Plusie, jako "nie możemy się dodzwonić z Plusa na numer przeniesiony do T-Mobile" - C 180 5336
Numer zgłoszenia z grudnia 2021: C 000 0000 179 1305
Numer zgłoszenia po przeniesieniu numeru (zgłoszone z innego numeru wciąż w Plusie, jako "nie możemy się dodzwonić z Plusa na numer przeniesiony do T-Mobile" - C 180 5336
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problemy z połączeniami
Witaj m240,
przeloguj proszę telefon (wył./wł.) i zweryfikuj, czy problem nadal występuje.
przeloguj proszę telefon (wył./wł.) i zweryfikuj, czy problem nadal występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: problemy z połączeniami
Ok, zaczęło wszystko działać, nawet stare SMSy przyszły.
Dziękuję za pomoc!
Tak z ciekawości, co było przyczyną?
Dziękuję za pomoc!
Tak z ciekawości, co było przyczyną?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: problemy z połączeniami
m240,
Super. Dziękujemy za dobrą informację.m240 pisze:Ok, zaczęło wszystko działać, nawet stare SMSy przyszły.
Trudno mi powiedzieć, ale zgłoszona sytuacja wynikać mogła z jakichś chwilowo niedostępnych zasobów sieciowych, również po stronie operatora roamingowego.m240 pisze:ak z ciekawości, co było przyczyną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak połączeń przychodzących i wychodzących
Od kilku dni nie mogę wykonywać połączeń oraz nikt do mnie nie może się dodzwonić. Smsy i internet działają bez zarzutu. Sprawdzałem kartę sim w innym telefonie i problem jest ten sam. Konto mam aktywne i doładowane. Co robić?
Ostatnio zmieniony 31 sty 2023, o 16:35 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.