Najmocniej przepraszam, wysłałam ponownie poprawny numer telefonu. Zgłoszenie robiła osoba na moją prośbę, która odruchowo podała swój numer. Ze względu na brak dostępu do internetu zgłoszenie robiła inna osoba.Joanna_Plus pisze:qtong,
to do mnie zatem został wysłany zupełnie inny numer.
UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 gru 2015, o 09:37
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Dzień dobry Pani Joanno wysłałem poprzez formularz wiadomość Pani odnośne pobrania pieniędzy z konta.
Pozdrawiam,
Paweł
Pozdrawiam,
Paweł
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
qtong,
czekamy aktualnie na systemową korektę salda. A nie zastanawiałaś się nad zmianą taryfy, na którąś z naszych nowszych ofert?
Witaj pawel91,
właśnie odpisałam na Twoją wiadomość.
czekamy aktualnie na systemową korektę salda. A nie zastanawiałaś się nad zmianą taryfy, na którąś z naszych nowszych ofert?
Witaj pawel91,
właśnie odpisałam na Twoją wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Pani Joanno odpowiedziałem i załączyłem screeny
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
pawel91,
ja również. Proszę o kontynuowanie korespondencji w jednym kanale (e-mail).
ja również. Proszę o kontynuowanie korespondencji w jednym kanale (e-mail).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Dziękuję za zajęcie się moją sytuacją, w takim razie również czekam na korektę. Właśnie zaczęlam sie zastanawiać, muszę w wolnej chwili poczytać o nowych ofertach.Joanna_Plus pisze:qtong,
czekamy aktualnie na systemową korektę salda. A nie zastanawiałaś się nad zmianą taryfy, na którąś z naszych nowszych ofert?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
qtong,
może taryfa Plus na Kartę bez limitu? Tutaj znajdziesz zestawienie promocji dostępnych w tej taryfie. Tam każdy z pakietów internetowych, jest typu Non Stop, czyli po przekroczeniu jednostek, następuje spowolnienie prędkości danych, co nie generuje dodatkowych kosztów.
może taryfa Plus na Kartę bez limitu? Tutaj znajdziesz zestawienie promocji dostępnych w tej taryfie. Tam każdy z pakietów internetowych, jest typu Non Stop, czyli po przekroczeniu jednostek, następuje spowolnienie prędkości danych, co nie generuje dodatkowych kosztów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Pani Joanno, proszę o odpowiedź.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
pawel91,
odpisałam.
odpisałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Saldo konta zostało wyzerowane. Czy jest jednak szansa na zwrot utraconych środków ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
qtong,
Decyzję w tej kwestii może podjąć jedynie Departament Reklamacji.qtong pisze:Czy jest jednak szansa na zwrot utraconych środków ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Ja także mam podobny problem.
Napisałem już emaila w tej sprawie:)
Napisałem już emaila w tej sprawie:)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
luqs91,
Właśnie odpisałam.luqs91 pisze:Napisałem już emaila w tej sprawie:)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Joanna_Plus pisze:luqs91,Właśnie odpisałam.luqs91 pisze:Napisałem już emaila w tej sprawie:)
Przesłałem dalsze informacje:)
Długo czeka się na rozpatrzenie reklamacji??
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
luqs91,
wiadomość dotarła, dziękuję. Teraz musimy poczekać na systemowe wyzerowanie salda. A samą reklamację postaram się przyśpieszyć .
wiadomość dotarła, dziękuję. Teraz musimy poczekać na systemowe wyzerowanie salda. A samą reklamację postaram się przyśpieszyć .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ