UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Neekeo
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 lut 2021, o 13:44
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
ja również, napisałem reklamacje czekam na odpowiedz od plusa dam znac co z tego wyniknie pozdrawiam
Zawodowy Investor/Informatyk
Zawsze do pomocy! :D
Zawsze do pomocy! :D
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 lut 2021, o 15:07
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Dzień dobry.
Wasze salda przy moim to pikuś :D
Dziś przeglądałem instagram ogólnie internetową prasę poranną około 9:30 i przestały się ładować zdj. W tym czasie przyszedł sms o treści "Koncza Ci sie srodki na koncie. Pamietaj aby doladowac konto"
Pakiet aktywny więc spadła prędkość.
Patrzę w aplikacji ile mi pozostało GB do wykorzystania i oczywiście 0. Myślę ok doładuje konto. I tutaj jak grom z nieba, nogi z gumy nagle a saldo -3885 PLN !!! Plus elastyczny na katrę !!!
Czy załatwię to w BOK stacjonarnym? Czy lepiej przez Formularz?
Nie ukrywam poziom stresu +10.000 %
Wasze salda przy moim to pikuś :D
Dziś przeglądałem instagram ogólnie internetową prasę poranną około 9:30 i przestały się ładować zdj. W tym czasie przyszedł sms o treści "Koncza Ci sie srodki na koncie. Pamietaj aby doladowac konto"
Pakiet aktywny więc spadła prędkość.
Patrzę w aplikacji ile mi pozostało GB do wykorzystania i oczywiście 0. Myślę ok doładuje konto. I tutaj jak grom z nieba, nogi z gumy nagle a saldo -3885 PLN !!! Plus elastyczny na katrę !!!
Czy załatwię to w BOK stacjonarnym? Czy lepiej przez Formularz?
Nie ukrywam poziom stresu +10.000 %
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Witaj lukassheep,
sprawa jest w toku. Proszę jeszcze o cierpliwość.
sprawa jest w toku. Proszę jeszcze o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 lut 2021, o 19:11
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Dzień dobry,
Mam dosyć świeżą kartę od Plusa kupioną nieco ponad miesiąc temu. Włożona do routera, aby korzystać z Internetu tam gdzie obecnie przebywam i nie mam stałego łącza. Dziś przestał działać, więc domyśliłem się, że wyczerpałem limit. Chciałem zasilić i także spotkałem się z 4 cyfrowym minusem.
Czy każde konto, które ma ten problem, należy zgłosić reklamację, czy biorąc pod uwagę, że wygląda to na nieodosobniony przypadek, tylko bardziej masowy problem, to wystarczy cierpliwie poczekać, aż problem zostanie rozwiązany?
Mam dosyć świeżą kartę od Plusa kupioną nieco ponad miesiąc temu. Włożona do routera, aby korzystać z Internetu tam gdzie obecnie przebywam i nie mam stałego łącza. Dziś przestał działać, więc domyśliłem się, że wyczerpałem limit. Chciałem zasilić i także spotkałem się z 4 cyfrowym minusem.
Czy każde konto, które ma ten problem, należy zgłosić reklamację, czy biorąc pod uwagę, że wygląda to na nieodosobniony przypadek, tylko bardziej masowy problem, to wystarczy cierpliwie poczekać, aż problem zostanie rozwiązany?
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
@bootowalny
Plus ma dzisiaj spore problemy z tego co pisała Pani Joanna wszystko powinno być za niedługo dobrze.
Ja np zgłosiłem reklamacje ale chyba to nie jest wymagane Pozdrawiam.
Plus ma dzisiaj spore problemy z tego co pisała Pani Joanna wszystko powinno być za niedługo dobrze.
Ja np zgłosiłem reklamacje ale chyba to nie jest wymagane Pozdrawiam.
Zawodowy Investor/Informatyk
Zawsze do pomocy! :D
Zawsze do pomocy! :D
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 lut 2021, o 15:07
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Witam ponownie i poproszę o sprawne przeprowadzenie mojej reklamacji.
Wszelkie niezbędne dane podałem w mailu
nr sprawy to zapewne #2036390
Wszelkie niezbędne dane podałem w mailu
nr sprawy to zapewne #2036390
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Witaj bootowalny,
Witaj lukassheep,
Na tę chwilę czekamy jeszcze na zamknięcie wszystkich czynności z tym związanych.Joanna_Plus pisze:sprawa jest w toku.
Witaj lukassheep,
Poprosiłam o odpowiedź na tę korespondencję.lukassheep pisze:#2036390
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 lut 2021, o 00:19
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Dzień dobry,
Spotkałem się dziś z dość dziwną sytuacją, dostałem komunikat że kończą mi się środki na koncie a moje saldo wynosi -111,15 zł.
Problem jest w tym że do dzisiaj miałem pakiet w ramach pakietu 120GB na 3 miesiące. Pakiet został aktywowany 17 stycznia o godzinie 18:40. Natomiast dostałem SMS o tym że moje środki zostały wyczerpane o godzinie 18:08 i straciłem z konta 36 zł. W tym samym momencie również otrzymałem SMS że pakiet został wyłączony. Szkoda tylko, że wtedy jak już mi naliczyło ujemne saldo.
Rozmawiałem z Obsługą klienta na infolinii i dowiedziałem się tylko tyle że mój pakiet skończył się 17 stycznia i w teorii nie powinienem mieć tego pakietu do dziś. Co gorsza dowiedziałem się również że SMS o końcu pakietu nie dochodzą do mnie wcześniej ponieważ nie resetowałem telefonu zbyt długo co jest dla mnie ABSURDALNĄ sytuacji ponieważ nie spotkałem się z takim argumentem w żadnej innej sieci. Jak również z tym że według Pana z obsługi klienta to normalne że nie zostałem poinformowany wcześniej, że skończył mi się pakiet i że pobrało mi z konta całe pieniądze oraz naliczyło ujemne SALDO. Idąc tym twierdzeniem skoro nie zostałem poinformowany o końcu pakietu i normalne że dalej naliczało mi już normalne koszty to dlaczego nagle teraz odcięło mi Internet na ujemnym saldzie, przecież skoro klient nie jest o tym informowany to powinno albo wyłączyć transfer przy progu salda 0 zł albo naliczać ujemne saldo w nieskończoność.
Spotkałem się dziś z dość dziwną sytuacją, dostałem komunikat że kończą mi się środki na koncie a moje saldo wynosi -111,15 zł.
Problem jest w tym że do dzisiaj miałem pakiet w ramach pakietu 120GB na 3 miesiące. Pakiet został aktywowany 17 stycznia o godzinie 18:40. Natomiast dostałem SMS o tym że moje środki zostały wyczerpane o godzinie 18:08 i straciłem z konta 36 zł. W tym samym momencie również otrzymałem SMS że pakiet został wyłączony. Szkoda tylko, że wtedy jak już mi naliczyło ujemne saldo.
Rozmawiałem z Obsługą klienta na infolinii i dowiedziałem się tylko tyle że mój pakiet skończył się 17 stycznia i w teorii nie powinienem mieć tego pakietu do dziś. Co gorsza dowiedziałem się również że SMS o końcu pakietu nie dochodzą do mnie wcześniej ponieważ nie resetowałem telefonu zbyt długo co jest dla mnie ABSURDALNĄ sytuacji ponieważ nie spotkałem się z takim argumentem w żadnej innej sieci. Jak również z tym że według Pana z obsługi klienta to normalne że nie zostałem poinformowany wcześniej, że skończył mi się pakiet i że pobrało mi z konta całe pieniądze oraz naliczyło ujemne SALDO. Idąc tym twierdzeniem skoro nie zostałem poinformowany o końcu pakietu i normalne że dalej naliczało mi już normalne koszty to dlaczego nagle teraz odcięło mi Internet na ujemnym saldzie, przecież skoro klient nie jest o tym informowany to powinno albo wyłączyć transfer przy progu salda 0 zł albo naliczać ujemne saldo w nieskończoność.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Witaj studentcyrku,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer zgłoszenia, to postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer zgłoszenia, to postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 lut 2021, o 00:19
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Witam ponownie i poproszę o sprawne przeprowadzenie mojej reklamacji.
Podałem wszystkie ważne informacje w formularzu.
nr sprawy to #2043839
Podałem wszystkie ważne informacje w formularzu.
nr sprawy to #2043839
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
Witaj studentcyrku,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.studentcyrku pisze:nr sprawy to #2043839
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ujemne saldo
MAM UJEMNE SALDO NA KONCIE (-129,40)!!! JAK TO MOŻLIWE, ŻEBY W TEL. NA KARTĘ, BEZ ABONAMENTU MIEĆ UJEMNE SALDO W WYSOKOŚCI 129,40 PLN??!? OD 4 DNI NIE MOGĘ UŻYWAĆ TELEFONU, WYKONYWAĆ POŁĄCZEŃ, WYSYŁAĆ SMSÓW Z POWODU BRAKU ŚRODKÓW NA KONCIE!!!, prosze o jak najszybszy zwrot moich pieniędzy i usunięcie ujemnego salda, nie do pojęcia to jest
Ostatnio zmieniony 10 paź 2022, o 10:13 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki ten sam temat.
Powód: Połączono wątki ten sam temat.
Re: ujemne saldo
Numer telefonu usuń z tematu i zrób zgłoszenie (Reklamację). W odpowiedzi dostaniesz numer zgłoszenia i możesz tutaj podać numer tego zgłoszenia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.
f3niksio,
Możesz skorzystać z tego formularza. W korespondencji należy zamieścić numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ