Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 wrz 2013, o 13:31
Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Witam, mam nr na kartę w Simplus od 12 lat (prezent od mamy)taryfa EASY. Mama zmarła i dopiero wtedy dowiedziałem się że w Plusie figurowała jak właściciel nr. W oddziale przeniosłem nr na mnie tzw konwersja czyli cesja, a następnie na firmę kolejna cesja(mogłem to zrobić od razu). Teraz zaczynają się schody: chcę kupić telefon na firmę oraz internet niestety nic (może nie umiem tego przeprowadzić) z tego nie wychodzi ponieważ nie mam odpowiedzi od konsultanta biznesowego (na stronie max czas na ofertę to 48 godzin - mija już 10 dni) napisałem do bok też od niedzieli nic.
Przeprowadzając ten proces ponownie wczoraj otrzymuję komunikat" Szanowni Państwo,Przepraszamy, podany w zgłoszeniu numer jest nieprawidłowy. Prosimy o wprowadzenie 9 cyfrowego numeru należącego do sieci Plus. Pozdrawiamy." dwukrotnie to samo. Może mi ktoś pomóc w tym temacie?
Jestem zainteresowany zakupem na firmę telefonu Sony Xperia Z LTE oraz internetu w promocji 50%
Telefon w promocji dla firm masz smartfon w firmie na 36 mc abonament około 100 wtedy koszt telefony 100 oraz internet na 36 mc w abonamencie 59,90?
Przeprowadzając ten proces ponownie wczoraj otrzymuję komunikat" Szanowni Państwo,Przepraszamy, podany w zgłoszeniu numer jest nieprawidłowy. Prosimy o wprowadzenie 9 cyfrowego numeru należącego do sieci Plus. Pozdrawiamy." dwukrotnie to samo. Może mi ktoś pomóc w tym temacie?
Jestem zainteresowany zakupem na firmę telefonu Sony Xperia Z LTE oraz internetu w promocji 50%
Telefon w promocji dla firm masz smartfon w firmie na 36 mc abonament około 100 wtedy koszt telefony 100 oraz internet na 36 mc w abonamencie 59,90?
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2013, o 08:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono wątek do odpowiedniego działu - dotyczy usług Plus Abonament.
Powód: Przeniesiono wątek do odpowiedniego działu - dotyczy usług Plus Abonament.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Witaj Jerzy,
możliwe, że jest to spowodowane tą starszą taryfą. Prześlij mi proszę ten numer przez formularz. Postaram się pomóc.
możliwe, że jest to spowodowane tą starszą taryfą. Prześlij mi proszę ten numer przez formularz. Postaram się pomóc.
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Witaj, skorzystałem z formularza. Dodatkowe dane:
<https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/nbs/welcome.action#> Data
aktywacji: 03.01.2000 Data ważności: 24.09.2013 Stan konta: 7,22 zł
Karta SIM
Numer karty SIM: 7098355773885 Pierwotny kod PIN: jest wpisany
Kod PUK: jest wpisany
taką informację mam na koncie - Czy w związku z tym jestem abonentem plus ?
bo taką odpowiedź uzyskałem z
kontakt@polkomtel.com.pl przez plus.pl
20:27 (19 godz. temu)
do mnie
Szanowni Państwo,
Przepraszamy, podany w zgłoszeniu numer jest nieprawidłowy. Prosimy o wprowadzenie 9 cyfrowego numeru należącego do sieci Plus. Pozdrawiamy.
Wiadomość została wysłana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać. Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000419430, kapitał zakładowy 3.510.300.000 PLN, NIP 527-10-37-727, REGON 011307968
NR został wprowadzony poprawnie dwa razy i dwa razy w/w odpowiedź. O co w tym wszystkim chodzi??
Z poważaniem
<https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/nbs/welcome.action#> Data
aktywacji: 03.01.2000 Data ważności: 24.09.2013 Stan konta: 7,22 zł
Karta SIM
Numer karty SIM: 7098355773885 Pierwotny kod PIN: jest wpisany
Kod PUK: jest wpisany
taką informację mam na koncie - Czy w związku z tym jestem abonentem plus ?
bo taką odpowiedź uzyskałem z
kontakt@polkomtel.com.pl przez plus.pl
20:27 (19 godz. temu)
do mnie
Szanowni Państwo,
Przepraszamy, podany w zgłoszeniu numer jest nieprawidłowy. Prosimy o wprowadzenie 9 cyfrowego numeru należącego do sieci Plus. Pozdrawiamy.
Wiadomość została wysłana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać. Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000419430, kapitał zakładowy 3.510.300.000 PLN, NIP 527-10-37-727, REGON 011307968
NR został wprowadzony poprawnie dwa razy i dwa razy w/w odpowiedź. O co w tym wszystkim chodzi??
Z poważaniem
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Jerzy, czy chodzi o ten formularz: http://www.dlafirm.plus.pl/pomoc/kontak ... ktzdoradca
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
tak chodzi o ten formularz i dzisiaj go znowuż wysłałem i taka sama odpowiedź.Dominik_Plus pisze:Jerzy, czy chodzi o ten formularz: http://www.dlafirm.plus.pl/pomoc/kontak ... ktzdoradca
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Jerzy - wysłałam interwencję do odpowiedniego działu w naszej sieci z prośbą o kontakt z Tobą w sprawie tej oferty.
Niebawem nasz pracownik do Ciebie oddzwoni
Niebawem nasz pracownik do Ciebie oddzwoni
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Serdeczne dzięki - pracownik zadzwonił. Ma przygotować na jutro ofertę.
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Paczki przyszły. Niestety zamiast Zestawu router Edimax z modemem ZTE MF 823 LTE (poz 18 załącznika nr1do Regulaminu promocji " Internet z modemem lub routerem na 24 miesiące - do 3 miesięcy gratis" ) w cenie 0,81 +VAT internet 15GB otrzymałem umowę i modem poz 5 w cenie 0,81 +VAT internet 15 GB. Czy możesz to gdzieś przekazać do wyjaśnienia. Ustalanie telefoniczne zamówienia z konsultantem trwało 54 minuty i było nagrywane więc można sprawdzić moje zamówienie
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Jerzy - sprawdzę to i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Jerzy - wygląda na to, że sprawę trzeba bedzie rozwiązać reklamacyjnie. W tej sytuacji poporszę Cię o przesłanie danych:
- imię i nazwisko, nazwa firmy (zgodne z zwartą umową)
- adres firmy
tym formularzem.
- imię i nazwisko, nazwa firmy (zgodne z zwartą umową)
- adres firmy
tym formularzem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Witaj, pytanie czy mam zostawić sobie ten otrzymany modem i zostanie do niego dosłany ruter z nową umową?
Chcę dzisiaj sprawdzić czy działa - mam nadzieję że warunki się nie zmienią a wręcz przeciwnie otrzymam coś dodatkowo:)
Chcę dzisiaj sprawdzić czy działa - mam nadzieję że warunki się nie zmienią a wręcz przeciwnie otrzymam coś dodatkowo:)
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
O sposobie rozwiązania poinformuje Cię już Departament Reklamacji. Tak więc prześlij mi dane, o które prosiłam. Pozwoli mi to na rozpoczęcie procedury reklamacji. Na razie więc wstrzymaj się jeszcze z uruchamianiem modemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Wysłałem dane na emaila.
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Dziękuję. Reklamacja już jest w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy
Czy otrzymam jakiś znak od kogoś z PLUSA. Od 10.26 nic. Mija3 dzień od otrzymania telefonu i nadal nic nie wiem - kiedy będę mógł z niego korzystać? Czy otrzymam jakąś informację ?