Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Jerzy
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 13:31

Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Jerzy »

Witam, mam nr na kartę w Simplus od 12 lat (prezent od mamy)taryfa EASY. Mama zmarła i dopiero wtedy dowiedziałem się że w Plusie figurowała jak właściciel nr. W oddziale przeniosłem nr na mnie tzw konwersja czyli cesja, a następnie na firmę kolejna cesja(mogłem to zrobić od razu). Teraz zaczynają się schody: chcę kupić telefon na firmę oraz internet niestety nic (może nie umiem tego przeprowadzić) z tego nie wychodzi ponieważ nie mam odpowiedzi od konsultanta biznesowego (na stronie max czas na ofertę to 48 godzin - mija już 10 dni) napisałem do bok też od niedzieli nic.
Przeprowadzając ten proces ponownie wczoraj otrzymuję komunikat" Szanowni Państwo,Przepraszamy, podany w zgłoszeniu numer jest nieprawidłowy. Prosimy o wprowadzenie 9 cyfrowego numeru należącego do sieci Plus. Pozdrawiamy." dwukrotnie to samo. Może mi ktoś pomóc w tym temacie?
Jestem zainteresowany zakupem na firmę telefonu Sony Xperia Z LTE oraz internetu w promocji 50%
Telefon w promocji dla firm masz smartfon w firmie na 36 mc abonament około 100 wtedy koszt telefony 100 oraz internet na 36 mc w abonamencie 59,90?
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2013, o 08:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono wątek do odpowiedniego działu - dotyczy usług Plus Abonament.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Dominik_Plus »

Witaj Jerzy,
możliwe, że jest to spowodowane tą starszą taryfą. Prześlij mi proszę ten numer przez formularz. Postaram się pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Jerzy
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 13:31

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Jerzy »

Witaj, skorzystałem z formularza. Dodatkowe dane:
<https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/nbs/welcome.action#> Data
aktywacji: 03.01.2000 Data ważności: 24.09.2013 Stan konta: 7,22 zł
Karta SIM
Numer karty SIM: 7098355773885 Pierwotny kod PIN: jest wpisany
Kod PUK: jest wpisany
taką informację mam na koncie - Czy w związku z tym jestem abonentem plus ?
bo taką odpowiedź uzyskałem z

kontakt@polkomtel.com.pl przez plus.pl

20:27 (19 godz. temu)

do mnie
Szanowni Państwo,
Przepraszamy, podany w zgłoszeniu numer jest nieprawidłowy. Prosimy o wprowadzenie 9 cyfrowego numeru należącego do sieci Plus. Pozdrawiamy.


Wiadomość została wysłana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać. Polkomtel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000419430, kapitał zakładowy 3.510.300.000 PLN, NIP 527-10-37-727, REGON 011307968
NR został wprowadzony poprawnie dwa razy i dwa razy w/w odpowiedź. O co w tym wszystkim chodzi??
Z poważaniem
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Dominik_Plus »

Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Jerzy
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 13:31

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Jerzy »

Dominik_Plus pisze:Jerzy, czy chodzi o ten formularz: http://www.dlafirm.plus.pl/pomoc/kontak ... ktzdoradca
tak chodzi o ten formularz i dzisiaj go znowuż wysłałem i taka sama odpowiedź.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Jerzy - wysłałam interwencję do odpowiedniego działu w naszej sieci z prośbą o kontakt z Tobą w sprawie tej oferty.
Niebawem nasz pracownik do Ciebie oddzwoni :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jerzy
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 13:31

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Jerzy »

Serdeczne dzięki - pracownik zadzwonił. Ma przygotować na jutro ofertę. :-)
Jerzy
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 13:31

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Jerzy »

Paczki przyszły. Niestety zamiast Zestawu router Edimax z modemem ZTE MF 823 LTE (poz 18 załącznika nr1do Regulaminu promocji " Internet z modemem lub routerem na 24 miesiące - do 3 miesięcy gratis" ) w cenie 0,81 +VAT internet 15GB otrzymałem umowę i modem poz 5 w cenie 0,81 +VAT internet 15 GB. Czy możesz to gdzieś przekazać do wyjaśnienia. Ustalanie telefoniczne zamówienia z konsultantem trwało 54 minuty i było nagrywane więc można sprawdzić moje zamówienie
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Jerzy - sprawdzę to i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Jerzy - wygląda na to, że sprawę trzeba bedzie rozwiązać reklamacyjnie. W tej sytuacji poporszę Cię o przesłanie danych:
- imię i nazwisko, nazwa firmy (zgodne z zwartą umową)
- adres firmy
tym formularzem
.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jerzy
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 13:31

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Jerzy »

Witaj, pytanie czy mam zostawić sobie ten otrzymany modem i zostanie do niego dosłany ruter z nową umową?
Chcę dzisiaj sprawdzić czy działa - mam nadzieję że warunki się nie zmienią a wręcz przeciwnie otrzymam coś dodatkowo:)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Ewa_Plus »

O sposobie rozwiązania poinformuje Cię już Departament Reklamacji. Tak więc prześlij mi dane, o które prosiłam. Pozwoli mi to na rozpoczęcie procedury reklamacji. Na razie więc wstrzymaj się jeszcze z uruchamianiem modemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jerzy
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 13:31

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Jerzy »

Wysłałem dane na emaila.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Dziękuję. Reklamacja już jest w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jerzy
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 13:31

Re: Przeniesienie z Simplusa na kartę na Firmę problemy

Post autor: Jerzy »

Czy otrzymam jakiś znak od kogoś z PLUSA. Od 10.26 nic. Mija3 dzień od otrzymania telefonu i nadal nic nie wiem - kiedy będę mógł z niego korzystać? Czy otrzymam jakąś informację ?
ODPOWIEDZ