Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
iPrzemo
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 sty 2013, o 15:23
Lokalizacja: ….

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: iPrzemo »

Dominik_Plus pisze:iPrzemo, jesteśmy wdzięczni i doceniamy to, że poświęciłeś tyle czasu na opisanie problemów, jakie masz z jakością rozmów.
Niemniej jednak, informacje te potwierdzają to, co napisaliśmy przedwczoraj. :-(
Mimo wszystko - dla potwierdzenia przekażemy sprawę do ponownej analizy przez dział techniczny.
Problem jest od 5 lat i NIKT NIGDY JAK I TERAZ NIE ODPOWIEDZIAŁ - DLACZEGO ?!
Żaden dział techniczny nie zadzwonił, wysłał sms-a, nikt nie wysłał maila z odpowiedzią lub kliencie mamy Cię w nosie u nas jest OK. Cały czas pojawia się info: "Dziękujemy za korespondencję. Twoje pytanie zostało odebrane, odpowiemy na nie w możliwie najkrótszym czasie.", "Szanowni Państwo, dziękujemy za kontakt z Zespołem Internetowej Obsługi Klienta sieci Plus. Wiadomość została przekazana do naszych specjalistów. Postaramy się udzielić odpowiedzi w najkrótszym możliwym terminie."

Ja w tej lokalizacji mam firmę i nie mogę normalnie jak człowiek żyjący w 21 wieku PRACOWAĆ, korzystający z GSM który jest standardem od wielu lat i rozmawiać ze swoimi klientami. Bo mój usługodawca nie świadczy ich w należytej jakości.
Poza tym nie rozumiem: "informacje te potwierdzają to, co napisaliśmy przedwczoraj" ?
Ale co napisaliśmy, przedwczoraj ??
Były same pytania, czy testowałem 2G, czy testowałem 3G - więc napisałem wyczerpująco.
A może ktoś z techników odpowiedziałby np. tak:
"Anteny na tych BTS-ach ustawione kierunkowo pokrywające sygnałem kąt 120° powierzchni, są ustawione tak że skrajny kąt pokrywa tą lokalizację. W wyniku dużego zagęszczenia zabudowania w tej okolicy BTS-y przekazują często sygnał pomiędzy sobą w wyniku czego może dojść do chwilowego zaniku sygnału".

Obrazek

---- ale to ja sobie sam odpowiedziałem - NIE WY !!! Jednak czy tak jest faktycznie ?????
Chyba że jest inna odpowiedź i przy okazji będąc w Warszawie będę musiał pofatygować się do znajomego do "strzeżonej centrali" na ul. Puławską 466, lub poprosić podczas przeglądu BTS ów a takowe prowadzone są regularnie przez firmy zewnętrzne o parametry kierunkowości, nadawcze itp....
Wiem, że jestem jedynym upierdliwym klientem który ma czas i drąży temat - jak zostało to wyartykułowane i macie mnie głęboko w …… bo NIKT nie odpowiedział w tej materii.
Podałem Wam mój telefon … czemu nikt z przyzwoitości nie zadzwonił ? Macie procedury i nie możecie… Zgoda lepiej się nie narażać wkurzonemu klientowi… Popisze sobie i mu przejdzie po 1 - 2 tygodniach.
A jak nie odpuści i niebawem uruchomi inne kanały dotarcia do swojego usługodawcy ?!
Awatar użytkownika
iPrzemo
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 10 sty 2013, o 15:23
Lokalizacja: ….

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: iPrzemo »

Mam nadzieję że to już jedno z ostatnich nagrań audio oraz VIDEO które zamieściłem na YouTube świadczące o jakości usług świadczonych przez Polkomtel w lokalizacji Olsztyn - Jaroty. MAM WIELKĄ NADZIEJĘ ŻE ZESPÓŁ KTÓRY ZAJMUJE SIĘ POPRAWĄ JAKOŚCI I SATYSFAKCJI SWOICH KLIENTÓW A JA TAKIM JESTEM OD 15 LAT PODEJMIE ODPOWIEDNIE DZIAŁANIA W CELU POPRAWY ŁĄCZNOŚCI GŁOSOWEJ GSM 900 MHZ LUB TZW. 2G W TEJ LOKALIZACJI.

Do godziny ok. 12 - 14 -tej możemy powiedzieć że korzystając z technologii GSM 900 MHz tzw. 2G wykonując połączenie głosowe, poruszając się w swoim miejscu zamieszkania jest znośnie.

Nagranie video połączenia z numerem stacjonarnym ok. godz. 11:05 - jest DOBRZE

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bBZDQbHZhZI[/youtube]

Nagranie audio (mp3) połączenia z numerem stacjonarnym wprost z telefonu o tej samej godzinie jak powyżej:
https://www.dropbox.com/s/2mx4tjwqwusf1 ... 1_5_20.mp3


Po godzinie 12 tej, a już po 14:00 rozpoczyna się sytuacja która jest nieznośna dla mieszkańców tej lokalizacji do samych godzin wieczornych korzystają z usług Polkomtel.

Przerwana dwukrotnie próba połączenia z numerem stacjonarnym "POZA ZASIĘGIEM SIECI" video ok. godz. 14:55 - jest FATALNIE
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sPqZkRgEevs[/youtube]

Dwa nagrania gdyż połączenie zostało przerwane z powodu "POZA ZASIĘGIEM SIECI" audio (mp3) wprost z telefonu o tej samej godzinie:
https://www.dropbox.com/s/1hwyywv3f9goc ... _53_55.mp3

https://www.dropbox.com/s/48a0w4cajt08q ... _55_18.mp3

Szkoda wielka szkoda że nikt nie potrafi od 5 lat podjąć tego tematu. Dodam że na wielu modelach telefonów od Nokii, Samsunga Galaxy, iPhona, itp… problem występuje.

No ale jak 80 tyś ludzi obsługują 2 BTS-y (łączą też Play-a) które wyrzucają ruch poza miasto to zawsze tak będzie ?!
T-Mobile ma 4 BTS-y w tym rejonie i chyba to dowód że nie tylko maksymalne zyski się liczą a klient.
Więc LTE …. :lol: a cóż to jest gdy głosu nie możemy przesłać przyzwoicie.


Obrazek
krzychoo117
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 sty 2014, o 12:35

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: krzychoo117 »

Witam, od samego początku umowy mam problem z połączeniami telefonicznymi i smsowymi. Problem stopniowo narastał aż stał się nie do wytrzymania. Nie ma połączenia które po kilku sekundach nie przerywa lub staje się głuche. Nie ma znaczenia czy wykonuję połączenia z pomieszczenia czy na zewnątrz budynku, ponieważ efekt jest taki sam. Irytujące jest łączenie się kilkakrotne i najczęściej zakończone fiaskiem. Problem występuje w centrach dużych miast (Poznań, Piła) jak i w mniejszych miejscowościach. Początkowo myślałem , że jest to wina telefonu… jednak próbowałem na 4 różnych modelach i problem był taki sam. Próbowałem również na różnych rodzajach transmisji 2G, 3G, 2G i 3G problem pozostaje ten sam.

Oczekuję odpowiedzi od Plusa pzdr Krzychoo117
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Krzysiek_Plus »

iPrzemo, sprawa został zweryfikowana ponownie, sam BTS pracuje poprawnie o czym już wspominałem w tym poście: http://plusforum.pl/posting.php?mode=re ... b8#pr95016

Niestety na obecną chwile nie ma planów rozbudowy sieci w tej lokalizacji/okolicy.

krzychoo117, podaj ostania lokalizacje w której występował problem oraz częstotliwość występowania problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzychoo117
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 sty 2014, o 12:35

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: krzychoo117 »

Problem występuje praktycznie wszedzie... bardzo rzadko udaje sie połączyć bez problemów za pierwszym razem... najcześciej znajduję sie w okolicach ul. Grunwaldzkiej (centrum Poznania), Górczyn (Poznań), Luboń
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Krzysiek_Plus »

krzychoo117, prześlij numer oraz przykładowe lokalizacje (ulica, numer budynku w którym wystąpił problem przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
iPrzemo
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 10 sty 2013, o 15:23
Lokalizacja: ….

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: iPrzemo »

Krzysiek_Plus pisze:iPrzemo, sprawa został zweryfikowana ponownie, sam BTS pracuje poprawnie o czym już wspominałem…..Niestety na obecną chwile nie ma planów rozbudowy sieci w tej lokalizacji/okolicy.
Świetnie że udało się zweryfikować pracę BTS, jednak ja żadnej oficjalnej odpowiedzi nie otrzymałem jak to miało miejsce przed 5 laty i ma miejsce teraz. Pisanie sobie na forum z "ekspertami" przypomina zabawę, bo to tylko forum. Więc chyba będę musiał zgłosić oficjalnie listem poleconym z potwierdzeniem odbioru całą historię i treść powyższych informacji.
Poza tym ... czy "komórka" w Gdańsku bo tym rejonem - Olsztyn i okolice zawiaduje Gdańsk Waszej firmy, mogła by wysłać auto (a posiada takowe) z człowiekiem specjalistą w ten rejon i wykonać pomiary telemetryczne ?
Oczywiście dyspozycja musi być z centrali czyli z Warszawy. - DO KOGO MAM SIĘ ZWRÓCIĆ jeżeli Wy nie możecie ? Proszę na priv - podać mi kompetentną osobą lub adres e-mail zgłoszenia.
Poza tym "komórka - Gdańsk" mogła by przestawić BTS-y w ten sposób by nie przesuwały całego ruchu poza miasto czyli do BTS 44948 oddalonego o 4,5 km. Obecnie taką konfigurację posiada BTS 44457, BTS 43917 obsługujące całe 80.000 -czne Jaroty i wymusza przesunięcie połączenia 2G (Plus, Play) na ten odległy BTS 44948 poza Olsztyn. Tą informację potwierdziłem swoimi kanałami. Więc prośba o interwencję, gdyż męczę się tak 5 lat !!!
Wielka szkoda że nie planujecie rozbudowy sieci w tej lokalizacji, wiadomo to są duże pieniądze. Szkoda że w innych lokalizacjach usuwacie BTS-y gdyż czynsz dzierżawny jest w relacji do ilości połączeń nie rentowny. Szkoda,... ale to już temat biznesowy i trzeba by było rozmawiać z p. Zygmuntem a w tym wątku nie o tym piszemy.

Szkoda że dziś po raz kolejny nie mogę połączyć się z telefonem stacjonarnym: …. Początek, pierwsza inicjacja połączenie jest klasycznym przykładem jaką jakość usług świadczy Polkomtel Sp. z o.o. od 5 lat w tej lokalizacji. A jeżeli nie przewidujecie nowego BTS-a, gdy np. T-Mobile ma Wasze 2 szt. stawia 4 szt. to chyba coś nie jest tak ? No i taki mamy efekt.:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=b31G4ava ... e=youtu.be[/youtube]


ani komórkowym:…

https://www.dropbox.com/s/obk0bk2faeixy ... _11_16.mp3

….a po chwili ponownie słychać w słuchawce cyrk na kółkach:

https://www.dropbox.com/s/qhu8joq22nn1c ... _11_56.mp3

Za trzecim razem udało się porozmawiać stojąc jak pies przy budzie ze słuchawką "wklejoną" w okno.

Przez pięć lat to samo !!!

P.S.
Uważam że tak niska jakość świadczonych usług (co zostało udokumentowane i będę nadal dokumentował jakość usług) daje mi prawo i podstawę do wcześniejszej rezygnacji z usług Polkomtel Sp. z o.o. i zerwania umowy którą podpisałem ok. rok temu. Gdyż usługodawca nie zapewnia należytej jakości usług co uniemożliwia mi prawidłowe korzystanie z połączeń głosowych świadczonych przez operatora.
Czy mam rację ? Czy się mylę ?
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Dominik_Plus »

iPrzemo, jak już wcześniej wspominaliśmy - mogą u Ciebie niestety występować takie ograniczenia. :-( Przyczyną jest raczej słaby sygnał (ze względu na rozmieszczenie budynków) niż wadliwe działanie sieci. Potwierdzają to twoje nagrania z bezproblemowym korzystaniem z telefonu przy oknie.

Staramy się cały czas rozwijać infrastrukturę i poprawiać dostępność zasięgu naszej sieci, jednak w tej części Olsztyna nie ma zaplanowanych na tą chwilę nowych inwestycji. Oczywiście nie oznacza to, że w późniejszym terminie nie pojawią się tam nowe nadajniki. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
koniuszek_
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 sty 2014, o 16:01

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: koniuszek_ »

Witam!
Mam problem związany z rozłączaniem się samoczynnie rozmów. Na pewno nie jest to problem aparatu, ponieważ karta była przekładana i problem jest ten sam. Od kilku dni rozmowy rozłączane są po mniej więcej 6-7 minutach. Lokalizacja Świerzno. Poza miejscowością nie prowadziłam dłuższej rozmowy, więc nie wiem jak by było w innym miejscu. Jest to uciążliwe, ponieważ przeważnie prowadzę długie rozmowy, a łączenie się ciągle na nowo jest denerwujące.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Krzysiek_Plus »

koniuszek_, a problem występuje w 2G czy 3G? Próbowałeś z poziomu ustawień wybrać np.: Tylko 2G/GSM. Zerowanie polaczenia może następować w momencie przelogowania pomiędzy technologami (2G/3G).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
iPrzemo
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 10 sty 2013, o 15:23
Lokalizacja: ….

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: iPrzemo »

Od kilku dni sprawdzam i realizuję połączenia ustawiając w telefonie TRYB PODWÓJNY - bateria wytrzymuje zamiast ok. 5 dni, zaledwie 2 dni. Wymuszony tylko 3G, w budynkach natychmiast zanika i zrywa połączenia - pojawia się komunikat "Błąd Sieci". Co sprawdziłem i napisałem w poprzedniej korespondencji ….
Cytuję: "Na wymuszonym trybie 3G - UMTS zainicjowałem ok. 30 minutową rozmowę. W mieszkaniu i po wejściu do budynków słychać "CHARCZENIE" jednak rozumiem rozmówce, lepiej niż na GSM. Na ul. Wiecherta w budynku Szkoły Podstawowej znajdującej się ok. 350 metrów od BTS 43917 oraz 1000 m od BTS 44457 - ZANIKŁ ZASIĘG - zerwało połączenie i pojawił się komunikat: "BŁĄD SIECI".
Więc nie do końca opłaca się mieć wymuszony 3G gdyż w przypadku większych przeszkód sygnał jest tłumiony."

Cytuję: "Poza tym jakość rozmów spada pomiędzy budynkami na zewnątrz. Idąc, jadąc ul. Flisa dalej Mroza, do ul. Kanta w okolicy stawu pomiędzy blokami ul. Kanta 52,54,42, 42a, sygnał zanika gdy mam włączony Tryb Podwójny - pojawia się komunikat "Poza zasięgiem". Oczywiście tylko gdy wykonuje połączenie, tak zasięg niby jest ? Czyli idąc wzdłuż lini, pomiędzy przekaźnikami, mając po lewej BTS 44457 w kierunku BTS 43917 a po prawej zasłonięty lasem BTS 44948."

Tak jak podało mi moje źródło podjąłem się sprawdzenie jak będzie wyglądała jakość połączeń przy uruchomionym "Tryb Podwójny" w moim aparacie Nokia E52. Obserwacje widać gołym okiem na video, jednak potwierdza się teza że, dwa BTS-y 44457 oraz BTS 43917 zlokalizowane na Jarotach, ten pierwszy 450 m od mojej lokalizacji "wypychają" rozmowę zainicjowaną, na BTS 44948 poza Olsztyn oddalony o 4,5 km, jeżeli otrzymają komunikat z mojego telefonu że on znajduje się w zasięgu tego odległego BTS-a. Wtedy rozmowa z transmisji 3G przechodzi na 2G. Co z racji odległości i dużego "zapchania" BTS-a 44948 i mocy która nie zmienia się dynamicznie wraz z obciążeniem a jest stała, powoduje że rozmowa przerywa, charczy i jest nie czytelna. Powoduje to spadek poziomu jakości i brak czytelności rozmów.

Proszę. Materiał zawiera rozmowę z godzin popołudniowych z dnia 20 stycznia 2014. Połączenie inicjowane w 2G prawdopodobnie przez "zapchny" BTS 44948 a może 44457 ?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jyXp1pFLL8A[/youtube]

A to oryginał w formacie mp3 - rozmowa w "2G":
https://dl.dropboxusercontent.com/u/483 ... _16_34.mp3


To już tryb podwójny uruchomiony w telefonie, pokazuje jak szybko BTS 44457 mający zaprogramowane "wypychanie" rozmów na BTS 44948 oddalony o 4,5 km wykonuje zadaną komendę. W trakcie słychać niską jakość i charczenie.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Pk1O7IRbZ-g[/youtube]

A to oryginał mp3 - na początku 3G potem 2G - słychać ? … SŁABO.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/483 ... _56_26.mp3

I jeszcze jedno … co potwierdza powyższy tekst, czyli "wypychanie" rozmów z dwóch BTS na Jarotach poza miasto do BTS 4,5 km dalej. Wielokrotnie zauważyłem jadąc samochodem lub idąc pieszo ulicą Sikorskiego od CH REAL (od strony centrum miasta), z zainicjowanym połączeniem głosowym w technologii 3G lub 2G (Tryb Podwójny w telefonie) w stronę Jarot (na południe) na wysokości ul. Berlinga i Okólnej 350 metrów od BTS 44457 który utrzymuje połączenie na wzniesieniu połączenie gwałtownie przechodzi w tryb 2G i zostaje wypchnięte na BTS 44948 który z tego miejsca oddalony jest o ok. 5 km. Schodzą w dół ul. Sikorskiego połączenie zanika, charczy, jednak BTS 44948 nie może prawidłowo z powrotem oddać połączenia BTS-owi 44457 który jest bliżej bo o 200 metrów. Albo połączenie zanika z komunikatem "Poza zasięgiem sieci", albo przeskakuje wreszcie na BTS 44457. W sieci Play gdy mamy wymuszonego operatora Plus GSM zawsze w tym miejscu aparat (2G) gubi zasięg i zrywa połączenie.
Poniższa lokalizacja na foto:

Obrazek


Dlatego też proszę o monit do komórki w Gdańsku o wykonanie stosownych pomiarów w tej lokalizacji i ustawienie BTS-ów tak by realizowały prawidłowo połączenia z należytą jakością.

Tak wygląda jakość połączenie wyłącznie w 3G dziś 23.01 godz. 13:50 sek 9 z lokalizacji oddalonej o 450 metrów od BTS 44457, siedząc w kuchni przy oknie i zwrócony w kierunku tego BTS. Dziś 70 % rozmów przy uruchomiony trybie podwójnym tak wyglądało. Po połączeniu w 3G natychmiast telefon przechodził w 2G i zasięg falował. Skąd to wiem … prowadziłem rozmowę przy pomocy słuchawek Nokia HS-48. To jedna z wielu rozmów które prowadziłem dzisiejszego, ale na tyle krótka i bez wymiany danych osobowych że postanowiłem zamieścić.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/483 ... 3_50_9.mp3


Wczoraj 22 stycznia w środę rozmawialiśmy z innego numeru i innego aparatu w sieci Polkomtel. Połączenie były dwukrotnie przerywane nawet w godzinach wieczornych.
Ustaliłem także że gdy pada deszcz, śniegi i są złe warunku atmosferyczne, mimo że aparaty pokazują 100 % sygnału nie można wykonać żadnego połączenia, gdyż pojawia się komunikat "Błąd sieci" lub "Poza zasięgiem sieci".

Pisałem wielokrotnie słowo "wypychanie"…. Jak się dowiedziałem ustawienia te są celowe, by kosztem jakości usług i obciążenia dwóch BTS-ów wybrnąć z problemu inwestycji w kolejny BTS w tym miejscu, gdyż konkurencja (T-Mobile) obsługuje ten rejon 4 -ma BTS-ami a Polkomtel na tyko 2 szt. Więc wypycha się rozmowy poza miasto na odległy BTS przez co pogarsza się jakość rozmów w sieci Plus jak i Play, który korzysta z roamingu.
Czy mam rację ?
Przy okazji jeżeli to czytają Moderatorzy to czy choćby jeden z Was mógł łaskawie odpowiedzieć na moje pytania ? Bo tylko Wy zadajecie pytania a ja jako uprzejmy chcący wybrnąć z problemu który mam odpowiadam ?

Nie chodzi mi abyście formułowali elokwentny tekst odpowiedzi tak jak w piśmie sądowym. Chciałbym abyście odpowiedzieli po ludzku, jak człowiek do człowieka na kilka pytań które zawieram pod moimi opiniami dotyczącymi jakości usług.
Więc proszę o kontakt do "komórki Waszej firmy" zajmującej się BTS-ami, lub przesłanie tych wypocin do nich bezpośrednio i reakcję na zaistniały problem.
Chyba że macie wiedzę którą ja też mam i nie możecie jej potwierdzić bo rzutowało by to na jakość tego forum i Wasze kompetencję oraz Waszą pracę ?
Poza tym podałem telefon, maila, nie możecie zadzwonić powiedzieć chłopie nie ma szans, tak będzie i koniec …..

Przemek.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Krzysiek_Plus »

iPrzemo, takie testy zostały już przeprowadzone przez naszego inżyniera, nie stwierdzono problemu po stronie sieci radiowej.

Poprzednia odpowiedź w tej sprawie:
Dominik_Plus pisze:iPrzemo, jak już wcześniej wspominaliśmy - mogą u Ciebie niestety występować takie ograniczenia. :-( Przyczyną jest raczej słaby sygnał (ze względu na rozmieszczenie budynków) niż wadliwe działanie sieci. Potwierdzają to twoje nagrania z bezproblemowym korzystaniem z telefonu przy oknie.

Staramy się cały czas rozwijać infrastrukturę i poprawiać dostępność zasięgu naszej sieci, jednak w tej części Olsztyna nie ma zaplanowanych na tą chwilę nowych inwestycji. Oczywiście nie oznacza to, że w późniejszym terminie nie pojawią się tam nowe nadajniki. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
iPrzemo
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 10 sty 2013, o 15:23
Lokalizacja: ….

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: iPrzemo »

Krzysiek_Plus pisze:iPrzemo, takie testy zostały już przeprowadzone przez naszego inżyniera, nie stwierdzono problemu po stronie sieci radiowej.
To dlaczego ów inżynier lub też inny człowiek dostał dyspozycję by ustawić tak te BTS-y, by "wypychały" połączenia poza dzielnicę mieszkaniową Jaroty na BTS 4,5 km dalej ?
Obecnie pracuje w tej lokalizacji i korzystam z telefonu kilka godzin w ciągu dnia i doprowadza mnie to do szału gdy biegam po domu. Gdy korzystam raz na czas jest to zniesienia.
Ale jak zacząłem temat to go skończę, zdobędę kontakt do "komórki technicznej" w Gdańsku i dowiem się sam szczegółów.
Sqooter
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 sty 2014, o 08:04

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: Sqooter »

Witam
Problem masz ogromny , bo przecież płacisz za usługi i wywiazujesz się ze swych zobowiązań . A wzamian dostajesz tylko 30% jakości usługi . Moze czas płacić tylko 30% ceny i ignorować monity do zapłaty . Każdy sąd przy takiej ilości materiałów jakie zgromadziłeś w formie nagrań stanie po twej stronie . A moze jakiś pozew zbiorowy o zwrot kosztów ?
Bo przecież płacąc abonament co miesiąc kupujcie sobie kupę problemów i utrapień ,
Wiemy wszyscy ,że telefon jest nie tylko do prowadzenia rozmów o pietruszce i balonikach ,jest też narzędziem pracy itd.
Pomyślmy tylko jak będzie wyglądało połączenie z centrum ratownictwa w razie wypadku , gdzie dyżurny będzie prubował dowiedzieć się o adres , czy poinstruować jak postępować z poszkodowanym .
karoo
Szalony PlusManiak
Posty: 278
Rejestracja: 14 lip 2013, o 02:41

Re: Problem ze zrywaniem rozmów, fatalna jakość

Post autor: karoo »

Jeśli chodzi o sieć Plusa to ja dostrzegam następujące problemy:

1. Zbyt mała przepustowość radiolinii. Zobaczcie, że konkurencja stosuje światłowody.
2. Zaniechanie rozbudowy stacji UMTS2100
3. Sąsiednie stacje działają w różnych technologiach(jedna ma GSM/UMTS/LTE, a sąsiednia tylko GSM lub UMTS/LTE)
4. Brak nowych stacji(w nowych lokalizacjach)
ODPOWIEDZ