problemy z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 14:08
problemy z połączeniami
witam od kilku dni mam problem z połączeniami w sieci plus podczas rozmowy po ok2 minutach głos jest wyciszany nie słysze rozmówcy ani on mnie a połączenie trwa dalej . ten sam problem ma kilku znajomych w plusie mających różne telefony . co może być przyczyną ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problemy z połączeniami
Witaj stokrotka1977,
jakiej lokalizacji ten problem dotyczy (województwo, miasto)?
jakiej lokalizacji ten problem dotyczy (województwo, miasto)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: problemy z połączeniami
U mnie jest za to coś innego: w trakcie rozmowy słyszę echo swojego własnego głosu. Pytałem rozmówców, czy mają może włączone głośnomówienie - nie. Tak jest od kilku dni. Dotyczy zarówno połączeń w sieci Plus, jak też innych połączeń, np. z telefonami stacjonarnymi (mój rozmówca stacjonarny ma aparat w ogóle bez funkcji głośnomówiącej). W jednej rozmowie słychać to bardziej, w innej rozmowie prawie wcale, a jeszcze w następnej rozmowie na początku wyraźnie słychać echo, a później stopniowo efekt zanika... Dziwne. Zaznaczam, że ja nie używam funkcji głośnomówiącej.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problemy z połączeniami
Pugilares,
u innych Użytkowników występują podobne problemy?
u innych Użytkowników występują podobne problemy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: problemy z połączeniami
Dzień dobry !
Ja też mam problem z połączeniami od wczoraj . Chodzi mi o to , że rozmowy są zniekształcane, problem dotyczy województwa wielkopolskiego, miasto Września, rejon ulica Piastów. Pozdrawiam
Ja też mam problem z połączeniami od wczoraj . Chodzi mi o to , że rozmowy są zniekształcane, problem dotyczy województwa wielkopolskiego, miasto Września, rejon ulica Piastów. Pozdrawiam
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 14:08
Re: problemy z połączeniami
województwo podkarpackie, Sanok. problem się nasila wczoraj kolejne dwie osoby mówiły mi o tym .
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problemy z połączeniami
Witaj JACK78,
sytuacja występuje w trybie 2 i 3G?
stokrotka1977,
okolice ul. Lipińskiego?
sytuacja występuje w trybie 2 i 3G?
stokrotka1977,
okolice ul. Lipińskiego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 14:08
Re: problemy z połączeniami
tak ul lipińskiego
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problemy z połączeniami
stokrotka1977,
pytam, ponieważ aktualnie w tym rejonie mogą występować utrudnienia w połączeniach. Sprawa związana z modernizacją sieci. Za niedogodności najmocniej przepraszam.
pytam, ponieważ aktualnie w tym rejonie mogą występować utrudnienia w połączeniach. Sprawa związana z modernizacją sieci. Za niedogodności najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 14:08
Re: problemy z połączeniami
ok, ile to może potrwać ? bo jest uciążliwe dosyć .
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problemy z połączeniami
stokrotka1977,
trudno mi powiedzieć. Modernizacja została już przeprowadzona, a aktualnie trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności sieci (integracja sprzętu i zasobów sieciowych).
trudno mi powiedzieć. Modernizacja została już przeprowadzona, a aktualnie trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności sieci (integracja sprzętu i zasobów sieciowych).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 14:08
Re: problemy z połączeniami
mam nadzieję , że nie potrwa to długo dziękuje za odpowiedzi , pozdrawiam . miłego dnia
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problemy z połączeniami
stokrotka1977,
dziękuję ślicznie i nawzajem.
dziękuję ślicznie i nawzajem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: problemy z połączeniami
Dzień dobry !
Problem występuje w trybie 2g ( mój telefon ten tryb tylko obsługuje ).Dzisiaj jest już lepiej, ale zakłócenia w trakcie rozmowy nadal jeszcze występują. Nie wiem jak jest na innych telefonach, ponieważ nie mogę tego sprawdzić. Pozdrawiam.
Problem występuje w trybie 2g ( mój telefon ten tryb tylko obsługuje ).Dzisiaj jest już lepiej, ale zakłócenia w trakcie rozmowy nadal jeszcze występują. Nie wiem jak jest na innych telefonach, ponieważ nie mogę tego sprawdzić. Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problemy z połączeniami
JACK78,
a u innych Użytkowników też podobna sytuacja ma miejsce?
a u innych Użytkowników też podobna sytuacja ma miejsce?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ