LTE - 7 dni testowania
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 lip 2013, o 18:31
LTE - 7 dni testowania
Witam.
Wziąłem internet LTE z plusa z opcją testowania przez 7 dni od daty aktywacji. Okazało się, że w mojej miejscowości transfer jest słaby, internet ogólnie jest niestabilny. Chciałbym zatem skorzystać z możliwości zerwania umowy i odesłania sprzętu. Co mam zrobić, żeby zerwać umowę?? Wystarczy, że zamówię kuriera, podpiszę oświadczenie o odstąpieniu od umowy? Jak to powinno wyglądać?
Pozdrawiam
Wziąłem internet LTE z plusa z opcją testowania przez 7 dni od daty aktywacji. Okazało się, że w mojej miejscowości transfer jest słaby, internet ogólnie jest niestabilny. Chciałbym zatem skorzystać z możliwości zerwania umowy i odesłania sprzętu. Co mam zrobić, żeby zerwać umowę?? Wystarczy, że zamówię kuriera, podpiszę oświadczenie o odstąpieniu od umowy? Jak to powinno wyglądać?
Pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE - 7 dni testowania
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie:
· Kompletnej przesyłki w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym,
· Kopii dokumentu zakupu (faktura bądź rachunek),
· Karty USIM,
· Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej w ramach promocji typu "weź na próbę/testuj".
Sposób zwrotu jest uzależniony od kanału wysyłkowego w którym umowa była realizowana i systemu.
Proszę podaj numer SFID agenta z umowy, to bede mógł powidzieć coś więcej.
Sam okres testowania, określony regulaminowo, wynosi 7 dni (dzień aktywacji + 6 pełnych kolejnych dni).
· Kompletnej przesyłki w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym,
· Kopii dokumentu zakupu (faktura bądź rachunek),
· Karty USIM,
· Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej w ramach promocji typu "weź na próbę/testuj".
Sposób zwrotu jest uzależniony od kanału wysyłkowego w którym umowa była realizowana i systemu.
Proszę podaj numer SFID agenta z umowy, to bede mógł powidzieć coś więcej.
Sam okres testowania, określony regulaminowo, wynosi 7 dni (dzień aktywacji + 6 pełnych kolejnych dni).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - 7 dni testowania
Kod SFID sprzedawcy to 15205000
Przesyłka przyszła do mnie kurierem, więc tak samo chyba też bym to odsyłał.
Jeśli chodzi o niezmieniony stan przesyłki, to dotyczy to też kartonu w którym przyszła do mnie przesyłka? Czy karton ten może być zaklejony taśmą, bo raczej nie dam rady odtworzyć tych plastikowych taśm ... ?
Przesyłka przyszła do mnie kurierem, więc tak samo chyba też bym to odsyłał.
Jeśli chodzi o niezmieniony stan przesyłki, to dotyczy to też kartonu w którym przyszła do mnie przesyłka? Czy karton ten może być zaklejony taśmą, bo raczej nie dam rady odtworzyć tych plastikowych taśm ... ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE - 7 dni testowania
Zwrot możliwy wyłącznie przez firmę K-EX (zalecana jest przesyłka ubezpieczona) na koszt sprzedawcy.
Nr tel. do firmy kurierskiej (41) 3106800; (22) 2122800.
Do nadania przesyłki wymagane jest podanie numeru Klienta: 0041952.
Adres zwrotu: Arvato Services Polska Prologis Park Błonie, Kopytów 44d/budynek nr 4, Gm. Błonie, 05-870 Błonie.
Nr tel. do firmy kurierskiej (41) 3106800; (22) 2122800.
Do nadania przesyłki wymagane jest podanie numeru Klienta: 0041952.
Adres zwrotu: Arvato Services Polska Prologis Park Błonie, Kopytów 44d/budynek nr 4, Gm. Błonie, 05-870 Błonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - 7 dni testowania
Rozumiem, że to ma być na mój koszt ?
Proszę mi jeszcze powiedzieć, czy jeśli kurier odbierze ode mnie przesyłkę później niż 6 dni od dnia aktywacji to czy zwrot zostanie przyjęty ? Muszę gdzieś zgłaszać moją chęć odstąpienia od umowy ?
Z góry dziekuje za odp i pozdrawiam!
Proszę mi jeszcze powiedzieć, czy jeśli kurier odbierze ode mnie przesyłkę później niż 6 dni od dnia aktywacji to czy zwrot zostanie przyjęty ? Muszę gdzieś zgłaszać moją chęć odstąpienia od umowy ?
Z góry dziekuje za odp i pozdrawiam!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE - 7 dni testowania
Czyli na nasz koszt.Krzysiek_Plus pisze:Zwrot możliwy wyłącznie przez firmę K-EX (zalecana jest przesyłka ubezpieczona) na koszt sprzedawcy.
Jeśli zostanie przekroczony okres testowy, zwrot nie będzie przyjęty.pn91 pisze:Proszę mi jeszcze powiedzieć, czy jeśli kurier odbierze ode mnie przesyłkę później niż 6 dni od dnia aktywacji to czy zwrot zostanie przyjęty
Nie.pn91 pisze:Muszę gdzieś zgłaszać moją chęć odstąpienia od umowy ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - 7 dni testowania
Witam!
Postanowiłam nie otwierać nowego wątku, gdyż mój problem dotyczy LTE z opcją testowania.
Kurier w dniu wczorajszym (9.09) dostarczył mi modem HUAWEI E3276 wraz z kartą USIM LTE. Modem podłączam do laptopa z systemem operacyjnym Vista, zainstalowany został Program Mobile Partner, próbuje się połaczyć z internetem, wyskakuje komunikat "zarejestruj się w sieci przed próba połączenia". W opcjach próbowałam się zarejestrować ręcznie ale nie dalo się tego zrobić. O co chodzi?? Czy przypadkiem nie o to, że nie zostałam jeszcze podłączona przez operatora i w związku z tym te 7 dni testowych może zacząć się od aktywacji? Czy aktywacja już nastąpiła?
Postanowiłam nie otwierać nowego wątku, gdyż mój problem dotyczy LTE z opcją testowania.
Kurier w dniu wczorajszym (9.09) dostarczył mi modem HUAWEI E3276 wraz z kartą USIM LTE. Modem podłączam do laptopa z systemem operacyjnym Vista, zainstalowany został Program Mobile Partner, próbuje się połaczyć z internetem, wyskakuje komunikat "zarejestruj się w sieci przed próba połączenia". W opcjach próbowałam się zarejestrować ręcznie ale nie dalo się tego zrobić. O co chodzi?? Czy przypadkiem nie o to, że nie zostałam jeszcze podłączona przez operatora i w związku z tym te 7 dni testowych może zacząć się od aktywacji? Czy aktywacja już nastąpiła?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE - 7 dni testowania
morphina, karta najprawdopodobniej nie została jeszcze aktywowana.
Wyraziłeś zgodę na aktywacje karty SIM przed okresem 10 dni?
Jeśli nie wyraziłeś zgody, to aktywacja karty nastąpi po 10 dniach. Od dnia aktywacji karty jest okres 7 dni na przetestowanie usługi.
Wyraziłeś zgodę na aktywacje karty SIM przed okresem 10 dni?
Jeśli nie wyraziłeś zgody, to aktywacja karty nastąpi po 10 dniach. Od dnia aktywacji karty jest okres 7 dni na przetestowanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - 7 dni testowania
Niestety nie pamiętam czy wyraziłam zgodę czy też nie, gdzie w umowie może widnieć taka informacja?
Czyli jeśli dopiero np. 19 września aktywują kartę to testować będę mogła do 26? I tego 26 powinnam mieć umówionego kuriera jeśli będę chciała zwrócić modem?
Czyli jeśli dopiero np. 19 września aktywują kartę to testować będę mogła do 26? I tego 26 powinnam mieć umówionego kuriera jeśli będę chciała zwrócić modem?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE - 7 dni testowania
A przez jaki kanał sprzedaży realizowałeś zamówienie? (BOK, sklep internetowy) ?morphina pisze:Niestety nie pamiętam czy wyraziłam zgodę czy też nie, gdzie w umowie może widnieć taka informacja?
Do 25morphina pisze:Czyli jeśli dopiero np. 19 września aktywują kartę to testować będę mogła do 26? I tego 26 powinnam mieć umówionego kuriera jeśli będę chciała zwrócić modem?
§ 4. 2. Abonentowi, który spełnił warunki wskazane w § 4 pkt 1 oraz zawarł Umowę wybierając opcję „testuj” i który spełni łącznie wszystkie warunki określone w § 4 pkt. 4-6 poniżej przysługuje prawo do rozwiązania Umowy w ciągu sześciu dni od dnia aktywacji karty USIM6) (siedmiu dni wliczając dzień aktywacji) bez obowiązku zapłaty kary umownej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - 7 dni testowania
Witam
Mam pytanie, LTE dostałem 30.10 tzn. że dziś jest ostatni dzień ewentualnego oddania, tak? Dzwoniłem i Pani z infolinii i powiedziała, że można wysłać pocztą a nie kurierem K-EX?
Jak to jest?
Mam pytanie, LTE dostałem 30.10 tzn. że dziś jest ostatni dzień ewentualnego oddania, tak? Dzwoniłem i Pani z infolinii i powiedziała, że można wysłać pocztą a nie kurierem K-EX?
Jak to jest?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE - 7 dni testowania
ali_g, a przez jaki kanał sprzedaży realizowałeś zamówienie?
Szczegóły zwrotu oraz adres na który należy odesłać przesyłkę powinny być również zapisane w dokumentach, które otrzymałeś wraz z umową.
Szczegóły zwrotu oraz adres na który należy odesłać przesyłkę powinny być również zapisane w dokumentach, które otrzymałeś wraz z umową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - 7 dni testowania
przez telefon
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: LTE - 7 dni testowania
ali_g, po przez kontakt telefoniczny jest dostępne kilka kanałów sprzedaży. (BOK, TM)
Nie masz żadnych informacji w dokumentach? Ewentualnie podaj numer SFID sprzedawcy z umowy.
Nie masz żadnych informacji w dokumentach? Ewentualnie podaj numer SFID sprzedawcy z umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: LTE - 7 dni testowania
zaraz podam bo w sumie to nie ja zmawiałem tylko moja dziewczyna i ona jest na delegacji zagranicą także mam utrudniony kontakt z nią