LTE - 7 dni testowania

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
pn91
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 lip 2013, o 18:31

LTE - 7 dni testowania

Post autor: pn91 »

Witam.
Wziąłem internet LTE z plusa z opcją testowania przez 7 dni od daty aktywacji. Okazało się, że w mojej miejscowości transfer jest słaby, internet ogólnie jest niestabilny. Chciałbym zatem skorzystać z możliwości zerwania umowy i odesłania sprzętu. Co mam zrobić, żeby zerwać umowę?? Wystarczy, że zamówię kuriera, podpiszę oświadczenie o odstąpieniu od umowy? Jak to powinno wyglądać?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: Krzysiek_Plus »

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie:

· Kompletnej przesyłki w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym,
· Kopii dokumentu zakupu (faktura bądź rachunek),
· Karty USIM,
· Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej w ramach promocji typu "weź na próbę/testuj".

Sposób zwrotu jest uzależniony od kanału wysyłkowego w którym umowa była realizowana i systemu.

Proszę podaj numer SFID agenta z umowy, to bede mógł powidzieć coś więcej.

Sam okres testowania, określony regulaminowo, wynosi 7 dni (dzień aktywacji + 6 pełnych kolejnych dni).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pn91
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 24 lip 2013, o 18:31

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: pn91 »

Kod SFID sprzedawcy to 15205000

Przesyłka przyszła do mnie kurierem, więc tak samo chyba też bym to odsyłał.
Jeśli chodzi o niezmieniony stan przesyłki, to dotyczy to też kartonu w którym przyszła do mnie przesyłka? Czy karton ten może być zaklejony taśmą, bo raczej nie dam rady odtworzyć tych plastikowych taśm ... ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: Krzysiek_Plus »

Zwrot możliwy wyłącznie przez firmę K-EX (zalecana jest przesyłka ubezpieczona) na koszt sprzedawcy.

Nr tel. do firmy kurierskiej (41) 3106800; (22) 2122800.

Do nadania przesyłki wymagane jest podanie numeru Klienta: 0041952.

Adres zwrotu: Arvato Services Polska Prologis Park Błonie, Kopytów 44d/budynek nr 4, Gm. Błonie, 05-870 Błonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pn91
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 24 lip 2013, o 18:31

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: pn91 »

Rozumiem, że to ma być na mój koszt ?
Proszę mi jeszcze powiedzieć, czy jeśli kurier odbierze ode mnie przesyłkę później niż 6 dni od dnia aktywacji to czy zwrot zostanie przyjęty ? Muszę gdzieś zgłaszać moją chęć odstąpienia od umowy ?
Z góry dziekuje za odp i pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: Krzysiek_Plus »

Krzysiek_Plus pisze:Zwrot możliwy wyłącznie przez firmę K-EX (zalecana jest przesyłka ubezpieczona) na koszt sprzedawcy.
Czyli na nasz koszt. ;-)
pn91 pisze:Proszę mi jeszcze powiedzieć, czy jeśli kurier odbierze ode mnie przesyłkę później niż 6 dni od dnia aktywacji to czy zwrot zostanie przyjęty
Jeśli zostanie przekroczony okres testowy, zwrot nie będzie przyjęty.
pn91 pisze:Muszę gdzieś zgłaszać moją chęć odstąpienia od umowy ?
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
morphina
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2013, o 20:27

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: morphina »

Witam!
Postanowiłam nie otwierać nowego wątku, gdyż mój problem dotyczy LTE z opcją testowania.
Kurier w dniu wczorajszym (9.09) dostarczył mi modem HUAWEI E3276 wraz z kartą USIM LTE. Modem podłączam do laptopa z systemem operacyjnym Vista, zainstalowany został Program Mobile Partner, próbuje się połaczyć z internetem, wyskakuje komunikat "zarejestruj się w sieci przed próba połączenia". W opcjach próbowałam się zarejestrować ręcznie ale nie dalo się tego zrobić. O co chodzi?? Czy przypadkiem nie o to, że nie zostałam jeszcze podłączona przez operatora i w związku z tym te 7 dni testowych może zacząć się od aktywacji? Czy aktywacja już nastąpiła?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: Krzysiek_Plus »

morphina, karta najprawdopodobniej nie została jeszcze aktywowana.

Wyraziłeś zgodę na aktywacje karty SIM przed okresem 10 dni?

Jeśli nie wyraziłeś zgody, to aktywacja karty nastąpi po 10 dniach. Od dnia aktywacji karty jest okres 7 dni na przetestowanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
morphina
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 wrz 2013, o 20:27

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: morphina »

Niestety nie pamiętam czy wyraziłam zgodę czy też nie, gdzie w umowie może widnieć taka informacja?

Czyli jeśli dopiero np. 19 września aktywują kartę to testować będę mogła do 26? I tego 26 powinnam mieć umówionego kuriera jeśli będę chciała zwrócić modem?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: Krzysiek_Plus »

morphina pisze:Niestety nie pamiętam czy wyraziłam zgodę czy też nie, gdzie w umowie może widnieć taka informacja?
A przez jaki kanał sprzedaży realizowałeś zamówienie? (BOK, sklep internetowy) ?
morphina pisze:Czyli jeśli dopiero np. 19 września aktywują kartę to testować będę mogła do 26? I tego 26 powinnam mieć umówionego kuriera jeśli będę chciała zwrócić modem?
Do 25
§ 4. 2. Abonentowi, który spełnił warunki wskazane w § 4 pkt 1 oraz zawarł Umowę wybierając opcję „testuj” i który spełni łącznie wszystkie warunki określone w § 4 pkt. 4-6 poniżej przysługuje prawo do rozwiązania Umowy w ciągu sześciu dni od dnia aktywacji karty USIM6) (siedmiu dni wliczając dzień aktywacji) bez obowiązku zapłaty kary umownej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ali_g
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 22 lip 2013, o 21:20

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: ali_g »

Witam
Mam pytanie, LTE dostałem 30.10 tzn. że dziś jest ostatni dzień ewentualnego oddania, tak? Dzwoniłem i Pani z infolinii i powiedziała, że można wysłać pocztą a nie kurierem K-EX?
Jak to jest?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: Krzysiek_Plus »

ali_g, a przez jaki kanał sprzedaży realizowałeś zamówienie?

Szczegóły zwrotu oraz adres na który należy odesłać przesyłkę powinny być również zapisane w dokumentach, które otrzymałeś wraz z umową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ali_g
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 22 lip 2013, o 21:20

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: ali_g »

przez telefon
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: Krzysiek_Plus »

ali_g, po przez kontakt telefoniczny jest dostępne kilka kanałów sprzedaży. (BOK, TM)

Nie masz żadnych informacji w dokumentach? Ewentualnie podaj numer SFID sprzedawcy z umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ali_g
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 22 lip 2013, o 21:20

Re: LTE - 7 dni testowania

Post autor: ali_g »

zaraz podam bo w sumie to nie ja zmawiałem tylko moja dziewczyna i ona jest na delegacji zagranicą także mam utrudniony kontakt z nią
ODPOWIEDZ