Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

kris1969ha, jeśli był to formularz naszej strony to nie mam na niego wglądu. Proszę prześlij dane przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dublin1705
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dublin1705 »

A jednak zostaje w Plusie na następne 24 miesiące. Nowa dostawa LG 7 Optimus II już dotarła. Teraz czekam na kuriera.
ploszmat
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 5 wrz 2013, o 20:38

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ploszmat »

Witam. Mam kilka pytań.. A więc:

1. Do tej pory miałem umowę na 48/30zł . Dostałem ofertę przedłużenia umowy 6 doładowań przed końcem. Zdecydowałem się przedłużać umowę, z tym, że w 30/50zł.. Pytanie: Co z moimi pozostałymi doładowaniami po 30 zł.? Muszę je wykonać w konkretnym terminie czy są one dopisywane do nowej umowy.? I w jakiej kwocie muszę je wykonać.? W 30 zł czy 50 (jak nowa umowa).?

2. Przy przedłużaniu umowy wybrałem telefon LG L7 II . Posiada on zwykłą kartę SIM czy microSIM.? Bo nie wiem czy udać się do punktu plusa aby wyrobili microSIM. ?

3. W telefonie, który wybrałem, tj. LG L7 II podobno plus dodaje swoją nakładkę. Czy gdy zainstaluje oryginalnego softa od początku (bez tej nakładki) to stracę gwarancję.? Mogą go wgrać w salonie plusa, czy muszę to zrobić samodzielnie.? Soft byłby oryginalny ze strony LG.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sl@w_es »

Ad 1.
Pozostałe doładowania zostaną doliczone do nowego kontraktu, czyli w Twoim przypadku nie 30, a 36 doładowań. Idąc dalej wszystkie zasilenia dokonywane są kwotą wynikającą z nowo podpisanej umowy, a więc 50 zł.
Ad 3.
Oryginalny soft to ten który jest w telefonie. Jakiekolwiek samowolne ingerencje w oprogramowanie mogą przyczynić się do utraty gwarancji.
Salony/punkty Plusa nie świadczą usług serwisowych; co najwyżej są pośrednikiem pomiędzy klientem, a serwisem producenta telefonu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
doru84
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 15 maja 2013, o 23:28

tablet zamiast telefonu

Post autor: doru84 »

Witam, czy przedłużając umowę abonamentową można wybrać tablet zamiast telefonu?
andzelika
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 12:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: andzelika »

marekk79 pisze:W dniu dzisiejszym podpisałem nową umowę z Plusem, zadzwonił do mnie Pan z działu utrzymania klienta, przedstawił konkretną ofertę bez obwijania w bawełnę ;), oferta jaką mam na stronie plusa różniła się od tej którą zaproponował mi w/w Pan tym iż cena telefonu jest niższa o 200zł ( Xperia SP) i umowa zamiast na 29 miesiecy jest na 24 więc jestem zadowolony :). Tylko mam pytanie, ponoć karta sim jaką posiadam nie będzie obsługiwana w tym telefonie, czyli mam iść do punktu Plusa i wymienić na inną? Bo tak to zrozumiałem ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem ;). Proszę o odpowiedz
ile miał Pan czasu przed końcem poprzedniej umowy, kiedy zaproponowano Panu taką ofertę? Dziękuję za odpowiedź. :)
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Dominik_Plus »

ploszmat, napisałeś w dziale Plus Abonament. Czy Twoje pytania dotyczą przedłużenia umowy czy przejścia z Plus Mix na Plus Abonament?

doru84, tak, w ofercie jest kilka tabletów.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
doru84
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 15 maja 2013, o 23:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: doru84 »

wczoraj będąc w punkcie sprzedaży PLUSa Pani, która sprawdzała ofertę dla mnie zasmuciła mnie informacją, że niestety nie ma tabletów w magazynach.
Czy to prawda, że na razie ich nie ma?
I drugie pytanie jakie modele były/są dostępne?
Spit
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2013, o 09:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Spit »

Witam,

Wczoraj doszła do mnie ulotka na której widnieje mój numer i pare wariantów przedłużenia umowy. Z ciekawości zalogowałem się też na stronie plusa i zauważyłem, że moge już przedłużyć umowe, 6 miesięcy przed końcem aktualnej.
Jednak z tego co widze, dobre telefony są dostępne w absurdalnych cenach (często płacąc abonament + wpłacając należność za telefon spłaca się go dwa razy), telefony dostępne w normalnych cenach, nie mówie tylko o tych za złotówke, ale takze za tych po 200-300zł + abo 59/79zł są strasznie nie opłacale, ich sklepowe ceny nie przekraczają 800-900zł. Więc wnioskując, Płacąc 79zł +20zł internet przez 24 miesiące daje nam ~2400zł gdzie np. za lumie 920 musze jeszcze zapłacić 799zł, sumując mam kwote 3200zł, gdzie w sklepie zakupie tą nokie za 1550zł. Rozumiem, że usługi abonamentowe za darmo nie są, ale czy nie można by było troszke zmodyfikowac oferty? Jestem w stanie płacić 100zł abo, ale nie potrzebne mi jest 2,5gb(500mb wystarczy) internetu ani tez nielimitowanych rozmów w plusie. W dodatku posiadacie telefony albo z dolnej półki albo z górnej półki. Brak u was. np. Modelu Lumia 720 czy 820 który w T-mobile moge mieć za 1zł w abo 89zł. Tak więc czy jest szansa aby te telefony się pojawiły, lub czy jest szansa na jakąś modyfikacje waszej oferty? Dodam, że w tym roku rezygnuje z usług jednego operatora, który to będzie, będzie zależeć tylko od przedstawionej mi oferty. Narazie T-mobile jest bezkonkurencyjny dla stałych abonentów.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

Spit, podaj mi swój numer tym formularzem.
Spit pisze:Brak u was. np. Modelu Lumia 720 czy 820 który w T-mobile moge mieć za 1zł w abo 89zł. Tak więc czy jest szansa aby te telefony się pojawiły, lub czy jest szansa na jakąś modyfikacje waszej oferty?
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... =45#p75021
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dipsy007
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 6 wrz 2013, o 19:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dipsy007 »

Witam.
Jestem klientem Plusa od 2000 r. Obecnie na koncie mam 2 telefony i zbliżam się do końca umów. Telefonowano do mnie kilkakrotnie, jednak w najlepszym dla mnie czasie, czyli podczas pracy, więc nasza rozmowa była szybka i nic nie przyniosła- pomijam, że oferta ( bez telefonu ) była wprost śmieszna. To, że przymierzam się do zmiany sieci to inna inkszość ( 2 abonamenty i 3 simplusy ). Zamierzałem zrobić to już w ubiegłym roku, ale na wysokości zadania stanął kierownik Salonu Plusa w Bytomiu i załatwił ofertę lepszą niż proponowana przez Dział Utrzymania Klienta i to w sumie dzięki jego staraniom zostałem kolejny rok w sieci Plus.
Ale do rzeczy- czy jest możliwość otrzymania oferty e-mailem- wtedy będę miał czas na analizę :). :!:
Dlaczego- bo akurat gdy mam chwilę czasu, to konsultanci smacznie już śpią. Gdy zapytałem się dzwoniącego do mnie konsultanta, aby podał mi numer telefonu, to zadzwonię, gdy będę miał chwilę wolnego w ciągu dnia- był obruszony, czułem się jakby dzwonił co najmniej z CIA :). Oczywiście nie podał mi tego numeru telefonu, więc na pewno się nie dogadamy. Powiedziałem mu tylko, że są jeszcze inne sieci niż Plus i na tym zakończyła się nasza miła rozmowa :)
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2013, o 16:55 przez dipsy007, łącznie zmieniany 1 raz.
espresso
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 6 wrz 2013, o 21:39

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: espresso »

Witam,
od kilku dni rozmawiam z miłą Panią z DUK w sprawie przedłużenia umowy.
poczakowo byłam zdecydowana zrezygnować, pojawili się nowi operatorzy, wiec wysłałam taką informację mailem, ale później dowiedziałam się że jest teraz korzystna oferta na intenet (a w celu cięcia kosztów z internetu w TP tez zrezygnowałam własnie). więc zaczęłam się zastanawiać. i wtedy wlaśnie zadzwoniła ta Pani.

rozmawiamy sobie tak kilka dni, z tym że ja bywam nieuchwytna czasem i próbuję oddzwaniać wg instrukcji na 2699 - ale anu raz nie udalo mi sie jeszcze połączyć. zawsze dostaję informację że konsultant oddzwoni (są dwa rodzaje automatycznych komunikatów) i z reguly Pani oddzwaniała, jednak od wczoraj nie mam z nią kontaktu, a tak mi zależało na uzyskaniu odpowiedzi przed weekendem. Probowalam tez oddzwaniać na 224261000 ale nic to nie dało bo nie pamiętam niestety jak sie ta Pani nazywa.

Jestem abonentem Plusa jakies 14 lat (!) - mam sentyment, nawet drugi numer przeniosłam z Playa kilka lat temu. dostałam z DUK fajną tanią ofertę na ten drugi numer, ale już na ten główny numer i na internet oferta jest taka jak w salonie. zostałabym w Plusie, ale za ten staż i sentyment to może choć jakis super telefon mogłabym dostać za symboliczną kwotę ??? bo teraz jestem w takiej sytuacji że warunki wezma górę nad sentymentem..

Dzis dzwonili do mnie z Tp/Orange na stacjonarny i proponują wycofanie rezygnacjim ciecie kosztów i korzystną oferte na te dwa numery komórkowe z fajnymi aparatami, zaczynam rozważać ich ofertę.
tekarm
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 11 sty 2012, o 18:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tekarm »

Witam,

jestem wieloletnim abonentem sieci Plus. Moja umowa wygasła z końcem kwietnia br. Wczoraj wypełniłem formularz kontaktowy i niebawem zadzwoniła Pani Konsultant z ofertą. Jak się okazało zupełnie ignorującą naszą długoletnią współpracę i regularne opłacanie przeze mnie ponadprzeciętnych rachunków. Została mi bowiem przedstawiona oferta identyczna z tą, która znajduje się w sklepie internetowym. Z uwagi na fakt, iż telefon S4 mini nie jest w PLUS dostępny, rozważałem wybranie oferty z SGS IV lub Sony Xperia SP LTE, jednak kwota 549 zł. za SP LTE, przy wybranym przeze mnie abonamencie jest nie do zaakceptowania. Tym bardziej, iż w orange przy przeniesieniu numeru ten sam telefon w podobnym abonamencie oferowany jest za jedynie 200zł. Niestety z powodu braku indywidualnego podejścia do lojalnego klienta rozważam wypowiedzenie umowy, która obecnie jest na czas nieokreślony.
Prosiłbym również o informację, czy w przypadku złożenia takie wypowiedzenia, mogę następnie przejść do innej sieci zachowując swój dotychczasowy numer tel.?

Rozczarowany Abonent
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sl@w_es »

Skoro Twój kontrakt już się zakończył, a Ty chcesz przenieść dotychczasowy numer do innego operatora to jaki sens ma złożenie wypowiedzenia? Wystarczy, że udasz się do punktu/salonu wybranego przez siebie przyszłego operatora i podpiszesz odpowiednie dokumenty, a wszystkie formalności załatwi za Ciebie nowy operator, bezpłatnie.
Bardzo ważną rzeczą jest podanie nowemu operatorowi dokładnie takich samych danych jakimi dysponuje dotychczasowy operator.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
tekarm
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 11 sty 2012, o 18:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tekarm »

Nie podjąłem jeszcze decyzji o przeniesieniu numeru. Być może złożenie wypowiedzenia wpłynie na konsultantów z PLUSa i postanowią złożyć mi bardziej korzystną ofertę. Jednak trochę sentymentu do tej sieci mi zostało;) Dlatego chciałbym się czysto hipotetycznie dowiedzieć, czy po złożeniu wypowiedzenia mogę jeszcze przejść do innej sieci zachowując swój numer;)
ODPOWIEDZ