pytanie o taryfy.

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
Marcin34
Starszy Plusmaniak
Posty: 181
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 13:55
Lokalizacja: Lublin

pytanie o taryfy.

Post autor: Marcin34 »

mam pytanie.mam taryfe syberyjską, i od nie dawna na koncie moim w eboku zauważyłem możliwość zmiany na taryfe kubali (otej samej wysokości co obecny abo). wzwiązku ztym - a i wtaryfach kubali-zauwazyłem-dodano pakiety sms/mms takie jak wsyberyjskich i przechodzenie minut na 3 miechy- mam pytań kilka:
-czy przechodząc na kubali zachowuje sie dotchaczasowe pakiety promocyjne minut (chodzi o 5 kakietów jakie można było wybrać np 50 min do wszystkich,
- czemu akurat mozna przejsc na kubalę a nie np.cafe plus
- czy jeśli np przejde na kubalę to pojawi sie w systemie możliwość przejścia na taryfe godziny
tilla
Starszy Plusmaniak
Posty: 159
Rejestracja: 15 lut 2009, o 15:33

Post autor: tilla »

e-bok kłamie :mrgreen:
w jakiej taryfie podpisywałeś umowę? tzn pierwszą.
bo teoretycznie powinieneś mieć możliwość zmiany na dowolną z taryf, które pojawiły się od momentu podpisania przez Ciebie umowy.
w każdym razie na pewno jeśli zmienisz taryfę na kubali (wszytko jedno czy teoretycznie powinieneś mieć taką możliwość czy nie - w eboku czasem różne dziwne rzeczy się pojawiają ;-) ) - na pewno nie będziesz mieć dostępnych takich pakietów jak w taryfie syberyjskiej.
Pakiety w taryfie Kubali oczywiście też są dostępne, ale trochę inne. Podstawowe różnice:
- w Kubali nie ma pakietu do wszystkich sieci
- pakiet do 5 wybranych numerów jest tylko do Plusa. W Syberyjskiej można wybrać numery Plusa i stacjonarne.
- w Kubali jest opcja wybranego numeru w Plusie za 10 zł - z tym numerem można rozmawiać bez ograniczeń. W Syberyjskiej można jedynie pakiet do wybranego numeru wykupić - również za 10 zł, ale jest ograniczona ilość minut.
- no i pakiety w obu taryfach mogą się trochę różnić ilością minut. niektóre na korzyść Kubali, niektóre na korzyść Syberyjskiej :-)

aaa.... no i jeszcze jedna ważna rzecz. Domyślam się, że masz w tej chwili jakiś darmowy pakiet w taryfie Syberyjskiej? Jeżeli zmienisz taryfę - stracisz ten pakiet...
zaraz wracam
PlusManiak
Posty: 50
Rejestracja: 5 lut 2009, o 12:20

Post autor: zaraz wracam »

U mnie natomiast w eboku-u mam możliwośc zmian na taryfy dla klienta indywidualnego a jestem biznesowy. Trochę to mało elastyczne...
tilla
Starszy Plusmaniak
Posty: 159
Rejestracja: 15 lut 2009, o 15:33

Post autor: tilla »

Bo jak masz telefon na firmę to jak najbardziej masz również dostępne taryfy dla osób fizycznych. Tylko w drugą stronę nie da rady ;)
zaraz wracam
PlusManiak
Posty: 50
Rejestracja: 5 lut 2009, o 12:20

Post autor: zaraz wracam »

tilla pisze:Bo jak masz telefon na firmę to jak najbardziej masz również dostępne taryfy dla osób fizycznych. Tylko w drugą stronę nie da rady ;)
Tilla chodziło mi o to że nie mam do wyboru taryf biznesowych aczkolwiek moje myślenie może byc spowodowane zbyt długim siedzeniem przed kompem i notorycznym brakiem urlopu
Marcin34
Starszy Plusmaniak
Posty: 181
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 13:55
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin34 »

tilla pisze:e-bok kłamie :mrgreen:
w jakiej taryfie podpisywałeś umowę? tzn pierwszą.
bo teoretycznie powinieneś mieć możliwość zmiany na dowolną z taryf, które pojawiły się od momentu podpisania przez Ciebie umowy.
w każdym razie na pewno jeśli zmienisz taryfę na kubali (wszytko jedno czy teoretycznie powinieneś mieć taką możliwość czy nie - w eboku czasem różne dziwne rzeczy się pojawiają ;-) ) - na pewno nie będziesz mieć dostępnych takich pakietów jak w taryfie syberyjskiej.
Pakiety w taryfie Kubali oczywiście też są dostępne, ale trochę inne. Podstawowe różnice:
- w Kubali nie ma pakietu do wszystkich sieci
- pakiet do 5 wybranych numerów jest tylko do Plusa. W Syberyjskiej można wybrać numery Plusa i stacjonarne.
- w Kubali jest opcja wybranego numeru w Plusie za 10 zł - z tym numerem można rozmawiać bez ograniczeń. W Syberyjskiej można jedynie pakiet do wybranego numeru wykupić - również za 10 zł, ale jest ograniczona ilość minut.
- no i pakiety w obu taryfach mogą się trochę różnić ilością minut. niektóre na korzyść Kubali, niektóre na korzyść Syberyjskiej :-)

aaa.... no i jeszcze jedna ważna rzecz. Domyślam się, że masz w tej chwili jakiś darmowy pakiet w taryfie Syberyjskiej? Jeżeli zmienisz taryfę - stracisz ten pakiet...

Pierwszą moją taryfą były godziny. a od konca ub. roku obecna-syberyjska. Mam jeszcze jedno pytanie:
DLACZEGO W OBECNEJ TARYFIE JEST NIEKORZYSTNY PRZELICZNIK TZN ILOŚC SMS DO WSZYSTKICH SIECI W ABONAMENCIE.OBECNIE JEST ICH MNIEJ W PORÓWNANIU Z POPRZEDNIMI. CZYM TO PLUS TŁUMACZY.ZMNIEJSZENIEM CENY ZA MIN?BO TE 48 GR. DOPIERO PO ABONAMENCIE.
JESLI BYM CHCIAŁ ZERWAC UMOWE TO CZY MOGĘ PRZEJSC NA SIMPLUSA Z ZACHOWANIEM OBECNEGO NR. I CZY MI PLUS NIC NIE NALICZY OPRÓCZ STANDARDOWYCH 840 ZŁ + RACHUNEK ZA OSTATNI MIESIĄC(MYŚLĘ O PLAY BY PRZEJŚĆ).
Pozdrawiam:)
a, i jeszcze jedno pytanie, jeśli bym chciał wrócić do "godzin" (tam jest dobry pakiet 10h plus i stacj)to jeśli przez ebok zmienic niemoge to czy wystarczy ze do nich zadzwonie pod 2601.
Awatar użytkownika
JohnyTwice
PlusManiak
Posty: 124
Rejestracja: 8 lut 2009, o 11:53
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: JohnyTwice »

Tajemniczy30 pisze: Pierwszą moją taryfą były godziny. a od konca ub. roku obecna-syberyjska. Mam jeszcze jedno pytanie:
DLACZEGO W OBECNEJ TARYFIE JEST NIEKORZYSTNY PRZELICZNIK TZN ILOŚC SMS DO WSZYSTKICH SIECI W ABONAMENCIE.OBECNIE JEST ICH MNIEJ W PORÓWNANIU Z POPRZEDNIMI. CZYM TO PLUS TŁUMACZY.ZMNIEJSZENIEM CENY ZA MIN?BO TE 48 GR. DOPIERO PO ABONAMENCIE.
Po pierwsze: caps off. Nie krzyczymy na siebie.
Przelicznik jest taki i nie inny i Plus się z tego nie tłumaczy bo i nie musi. Jak to komuś nie odpowiada, to nie podpisuje umowy.

Tajemniczy30 pisze:JESLI BYM CHCIAŁ ZERWAC UMOWE TO CZY MOGĘ PRZEJSC NA SIMPLUSA Z ZACHOWANIEM OBECNEGO NR. I CZY MI PLUS NIC NIE NALICZY OPRÓCZ STANDARDOWYCH 840 ZŁ + RACHUNEK ZA OSTATNI MIESIĄC(MYŚLĘ O PLAY BY PRZEJŚĆ).
Naliczy 840 zł kary umownej + bieżące należności. Przy takim wariancie raczej nie dostaniesz tego numeru w Simplusie, bo przeniesienie tego numerka zależy, niestety, od dobrej woli operatora.
Tajemniczy30 pisze:a, i jeszcze jedno pytanie, jeśli bym chciał wrócić do "godzin" (tam jest dobry pakiet 10h plus i stacj)to jeśli przez ebok zmienic niemoge to czy wystarczy ze do nich zadzwonie pod 2601.
Nie ma możliwości zmiany na taryfy Godziny. Nawet jak e-bok błędnie to pokazuje.
tilla
Starszy Plusmaniak
Posty: 159
Rejestracja: 15 lut 2009, o 15:33

Post autor: tilla »

JohnyTwice pisze:
Tajemniczy30 pisze:JESLI BYM CHCIAŁ ZERWAC UMOWE TO CZY MOGĘ PRZEJSC NA SIMPLUSA Z ZACHOWANIEM OBECNEGO NR. I CZY MI PLUS NIC NIE NALICZY OPRÓCZ STANDARDOWYCH 840 ZŁ + RACHUNEK ZA OSTATNI MIESIĄC(MYŚLĘ O PLAY BY PRZEJŚĆ).
no, z tego co się orientuję to przy zerwaniu umowy z naliczeniem kary umownej nie ma możliwości przeniesienia numeru do simplusa... tylko po zakończeniu okresu promocyjnego...

JohnyTwice pisze:
Nie ma możliwości zmiany na taryfy Godziny. Nawet jak e-bok błędnie to pokazuje.
jak nie jak tak?
jeśli podpisywał pierwszą umowę w taryfie Godziny - to jak najbardziej ma możliwość powrotu do tej taryfy...
Marcin34
Starszy Plusmaniak
Posty: 181
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 13:55
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin34 »

To dlaczego Pan w salonie (najwiekszy w lbn jaki jest) mi powiedział że można zostać przy karcie(tzn numer)?już nic nie rozumiem.nic,ale nie ważne,jakoś sobie poradzę.
Ostatnio zmieniony 6 mar 2009, o 23:17 przez Marcin34, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
JohnyTwice
PlusManiak
Posty: 124
Rejestracja: 8 lut 2009, o 11:53
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: JohnyTwice »

tilla pisze: jak nie jak tak?
jeśli podpisywał pierwszą umowę w taryfie Godziny - to jak najbardziej ma możliwość powrotu do tej taryfy...
Sprawdzone na żywym przykładzie? :>

Bo o ile dobrze kojarzę to na umowie PWA jest zapis, że można zmienić jedynie na taryfę wyższą z cennika aktualnego (w tym przypadku cennika syberyjskich). Ale mogę się mylić.
Marcin34
Starszy Plusmaniak
Posty: 181
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 13:55
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin34 »

Przelicznik jest taki i nie inny i Plus się z tego nie tłumaczy bo i nie musi. Jak to komuś nie odpowiada, to nie podpisuje umowy.


Sprawa jest prosta. Zabrać smsy, a dodać pakiety sms w sieci (czyli dopłacamy) a dodać dodatkowe pakiety minut w promocji (czyli zyskujemy). Czyli wychodzi na zero:)Pozdr.
marcingrz
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 12 lis 2008, o 12:05

Post autor: marcingrz »

Sprawa jest prosta. Zabrać smsy, a dodać pakiety sms w sieci (czyli dopłacamy) a dodać dodatkowe pakiety minut w promocji (czyli zyskujemy). Czyli wychodzi na zero:)Pozdr.
Może kiedyś. Na razie jest jak jest. Mądrze napisałe ktos wyżej - nie odpowiada oferta to przeciez nikt nie celował w klienta z pistoletu :mrgreen:

Natomiast z tą rezygnacją i simplusem nie do końca macie rację. Decyduje o tym Zespół Utrzymania. Klient dzwoni i mówi jaka jest sprawa:

-chciałem rozwiązać umowę
-ala będzie Pan/i mieć naliczona karę
-wiem, proszę równiez o przeniesienie numeru do simplusa
-dobrze, zobaczymy co sie da zrobić.

I tak własnie mi się to udało przeprowadzić ;-)
Pracownik Plusa
Marcin34
Starszy Plusmaniak
Posty: 181
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 13:55
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marcin34 »

Chyba tak zrobie,ale coś ostatnio mi sie chyba odmienia:)i zostane w +:)
tilla
Starszy Plusmaniak
Posty: 159
Rejestracja: 15 lut 2009, o 15:33

Post autor: tilla »

marcingrz pisze:
Natomiast z tą rezygnacją i simplusem nie do końca macie rację. Decyduje o tym Zespół Utrzymania. Klient dzwoni i mówi jaka jest sprawa:

-chciałem rozwiązać umowę
-ala będzie Pan/i mieć naliczona karę
-wiem, proszę równiez o przeniesienie numeru do simplusa
-dobrze, zobaczymy co sie da zrobić.
no, więc właśnie nie do końca...
bo do Działu Utrzymania Klienta można zostać przełączonym najwcześniej na 3 miesiące przed końcem umowy...
Co za tym idzie - jak ktoś się uprze, żeby rozwiązać umowę w trakcie jej trwania - składa wypowiedzenie, ma naliczaną karę umowną i adios ;)
i tak jak pisałam - z tego co się orientuję (tzn tak mi ktoś ostatnio mówił) - po rozwiązaniu w trakcie okresu promocyjnego - nie ma opcji przeniesienia numeru do simplusa...
JohnyTwice pisze:
tilla pisze: jak nie jak tak?
jeśli podpisywał pierwszą umowę w taryfie Godziny - to jak najbardziej ma możliwość powrotu do tej taryfy...
Sprawdzone na żywym przykładzie? :>
nooo.... tak mi mówili kiedyśtam na szkoleniu :D
i tak też robiłam wiele razy ;)
zresztą jeszcze dzisiaj z ciekawości wyszukałam sobie jakąś umowę PWA... i o ile przy nowych aktywacjach jest zawsze zastrzeżenie, że taryfę można zmienić tylko na wyższą spośród wymienionych w punkcie takim i takim (czyli przy taryfie Syberyjskiej - Syberyjskie, etc), o tyle przy umowie PWA jest tylko informacja, że nie można zmienić na niższą...
ODPOWIEDZ