Aktywacja nowego numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 mar 2013, o 18:13
Aktywacja nowego numeru
mam pytanie . dzisiaj plus przysłał mi telefon z taryfą OMG 49.00 zł
ile trzeba czekać na aktywacje karty
???
ile trzeba czekać na aktywacje karty
???
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Aktywacja nowego numeru
Jeżeli wyraziłaś zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni to numer aktywujemy jak tylko wróci do nas podpisana umowa.
Czy o wyniku weryfikacji-ktoś mnie poinformuje?
Witam.
Moim problemem jest niewiedza odnośnie przyznania (lub nie ) zamówionego przeze mnie telefonu.
Po wyczerpującej rozmowie konsultant podał datę kiedy to kurier z przesyłką pojawi się w moim miejscu zamieszkania po czym stwierdził, że o wyniku weryfikacji poinformuje mnie dnia następnego tj. dziś (22 marca 2013) do godz 13.
Telefonu od konsultanta darmo wyczekiwałam- Co dalej?
Pojęcia nie mam, jak dowiedzieć się czy oczekiwać danego dnia na kuriera z telefonem.
Moim problemem jest niewiedza odnośnie przyznania (lub nie ) zamówionego przeze mnie telefonu.
Po wyczerpującej rozmowie konsultant podał datę kiedy to kurier z przesyłką pojawi się w moim miejscu zamieszkania po czym stwierdził, że o wyniku weryfikacji poinformuje mnie dnia następnego tj. dziś (22 marca 2013) do godz 13.
Telefonu od konsultanta darmo wyczekiwałam- Co dalej?
Pojęcia nie mam, jak dowiedzieć się czy oczekiwać danego dnia na kuriera z telefonem.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Aktywacja nowego numeru
Postaram się to wyjaśnić. Podeślij mi przez ten formularz swój PESEL.
AKTYWACJA SIM, proszę o pomoc
Witam,
W piątek otrzymałem ze sklepu internetowego przesyłkę z dwoma numerami do aktywacji. Na stronie Plusa można przeczytać, że aktywację przeprowadza się samemu przez wpisanie odpowiedniego numeru i hasła w internecie, a aktywacja następuje niezwłocznie. Wczoraj wieczorem wpisałem odpowiednie dane, lecz numer nie został aktywowany i jedyne co mogę przeczytać to "Weryfikacji hasła i kodu poprawna. Rozpoczął się proces aktywacji numeru ********* ", a bardzo zalezy mi na jak najszybszej aktywacji.
Proszę o wskazanie, gdzie mógłbym wysłać Państwu odpowiednie dane do sprawdzenia aktywacji.
Pozdrawiam
W piątek otrzymałem ze sklepu internetowego przesyłkę z dwoma numerami do aktywacji. Na stronie Plusa można przeczytać, że aktywację przeprowadza się samemu przez wpisanie odpowiedniego numeru i hasła w internecie, a aktywacja następuje niezwłocznie. Wczoraj wieczorem wpisałem odpowiednie dane, lecz numer nie został aktywowany i jedyne co mogę przeczytać to "Weryfikacji hasła i kodu poprawna. Rozpoczął się proces aktywacji numeru ********* ", a bardzo zalezy mi na jak najszybszej aktywacji.
Proszę o wskazanie, gdzie mógłbym wysłać Państwu odpowiednie dane do sprawdzenia aktywacji.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2013, o 13:29 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do właściwego działu
Powód: Przeniesienie do właściwego działu
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Aktywacja nowego numeru
cst, wyślij mi przez ten formularz numer zamówienia. Sprawdzę jak wygląda sytuacja z aktywacją Twoich numerów.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Aktywacja nowego numeru
Dzięki, dam znać jak tylko coś ustalę.
Re: Aktywacja nowego numeru
wszystko już działa jak należy, dziękuję :)
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Aktywacja nowego numeru
Super!
Dzięki za informację.
Dzięki za informację.
Re: Aktywacja nowego numeru
A ile abonent może mieć aktywnych numerów?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja nowego numeru
Witaj omen77omen77 pisze:A ile abonent może mieć aktywnych numerów?
zgodnie z procedurami, jaki obowiązują w sieci Plus osoba indywidualna może mieć zakupione na swoje nazwisko 3 aktywacje. Na każdą następną Departament Aktywacji musi wyrazić zgodę.
Każda nowa umowa, dotycząca zakupu numeru w Plusie jest akceptowana przez Departament Aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja nowego numeru
Witam w poniedzialek otrzymałem od kuriera modem wraz z kartą. Jak długo trzeba czekać żeby karta została aktywowana? Wiem że trzeba czekać aż kurier odda dokumenty ale to az 7 czy 10 dni? W innej sieci jak zamowilem tel z nowym nr nr aktywny był zaraz po rozpakowaniu paczki. Prosze o pomoc :)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja nowego numeru
Witaj camelm77, czy podczas zamawiania danej oferty zaznaczyłeś chęć aktywacji numeru przed upływem okresu 10 dni od momentu podpisania umowy? Jeśli nie to wówczas, aktywacja Twojego numeru nastąpi po 10 dniach.camelm77 pisze:Witam w poniedzialek otrzymałem od kuriera modem wraz z kartą. Jak długo trzeba czekać żeby karta została aktywowana? Wiem że trzeba czekać aż kurier odda dokumenty ale to az 7 czy 10 dni? W innej sieci jak zamowilem tel z nowym nr nr aktywny był zaraz po rozpakowaniu paczki. Prosze o pomoc :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja nowego numeru
próbowałem na stronie aktywowac ale cos nie chcialo mi przyjąć. Pokazało sie że limit prób został wyczerpany.