Zablokowane środki na koncie
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 18:02
Zablokowane środki na koncie
Witam,
posiadałem na koncie niespełna 200 zł, nie wykorzystałem tych środków i obecnie nie mogę wykonywać połączeń, czy po doładowaniu konta środki wrócą na konto?
posiadałem na koncie niespełna 200 zł, nie wykorzystałem tych środków i obecnie nie mogę wykonywać połączeń, czy po doładowaniu konta środki wrócą na konto?
Re: Zablokowane środki na koncie
Posiadasz je na koncie tylko są zablokowane. Zasil konto np. 30 to połączenia zostaną odblokowane:)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Zablokowane środki na koncie
Alpamayo84,
tzn. że po wpisaniu kodu *100# otrzymujesz informację o stanie konta równym 0,00 zł? Konto zostało zablokowane z powodu wygaśnięcia jego ważności (brak zasilenia skutkującego przedłużeniem ważności konta)?
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi
tzn. że po wpisaniu kodu *100# otrzymujesz informację o stanie konta równym 0,00 zł? Konto zostało zablokowane z powodu wygaśnięcia jego ważności (brak zasilenia skutkującego przedłużeniem ważności konta)?
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi
§ 7 Opłaty
7. W przypadku niedokonania zasilenia konta w terminie 30 dni od dnia upływu okresu ważności dla usług wychodzących, POLKOMTEL zastrzega możliwość anulowania niewykorzystanej wartości konta po upływie tego 30 dniowego terminu, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej.
8. Zasilenie konta w terminie do 10 dni, licząc od upływu 30 dniowego terminu określonego w ust. 7, skutkować będzie przywróceniem anulowanej wartości konta.
9. W przypadku braku zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 8 POLKOMTEL zastrzega możliwość bezpowrotnego anulowania niewykorzystanej wartości konta.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 sie 2013, o 18:02
Można odzyskać kwotę?
Wiatam, mam pytanie.
Na koncie miałem ok 58 zł ważność konta była do 17 LIPCA więc na ważność pieniędzy mam miesiąc.
17 sierpnia DOSTAŁEM SMS od numeru 119119 że w ciągu 10 dni nie doładuję to zostanie wyzerowane.
Dzisiaj 27 SIERPNIA doładowałem za 50 zł i nie mam tych 58 zł.
Czy można je jeszcze odzyskać?
Na koncie miałem ok 58 zł ważność konta była do 17 LIPCA więc na ważność pieniędzy mam miesiąc.
17 sierpnia DOSTAŁEM SMS od numeru 119119 że w ciągu 10 dni nie doładuję to zostanie wyzerowane.
Dzisiaj 27 SIERPNIA doładowałem za 50 zł i nie mam tych 58 zł.
Czy można je jeszcze odzyskać?
Re: Można odzyskać kwotę?
Zadzwoń do BOK-u to Ci powiedzą.
Re: Można odzyskać kwotę?
Moim zdaniem z dat które podałeś wynika, że z zasileniem konta spóźniłeś się o jeden dzień.
Skoro konto było ważne do 17 lipca to 30 dni upłynęło 16 sierpnia, a więc czas na warunkowe doładowanie tez skrócił się o jeden dzień czyli do 26 sierpnia.
Możesz złożyć reklamację (nic Cię nie kosztuje o ile nie będziesz jej składał telefonicznie - opłata za połączenie), ale nie liczyłbym za bardzo na jej pozytywne rozpatrzenie - miałem podobną sytuację i Plus "zagarnął" moje środki zgromadzone na koncie, no ale nieznajomość regulaminów nie tłumaczy roszczeń.
Plus na Kartę - Jak złożyć reklamację?
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi
Poniżej wybrane punkty z powyższego Regulaminu potwierdzające moją wypowiedź:
Skoro konto było ważne do 17 lipca to 30 dni upłynęło 16 sierpnia, a więc czas na warunkowe doładowanie tez skrócił się o jeden dzień czyli do 26 sierpnia.
Możesz złożyć reklamację (nic Cię nie kosztuje o ile nie będziesz jej składał telefonicznie - opłata za połączenie), ale nie liczyłbym za bardzo na jej pozytywne rozpatrzenie - miałem podobną sytuację i Plus "zagarnął" moje środki zgromadzone na koncie, no ale nieznajomość regulaminów nie tłumaczy roszczeń.
Plus na Kartę - Jak złożyć reklamację?
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi
Poniżej wybrane punkty z powyższego Regulaminu potwierdzające moją wypowiedź:
7. W przypadku niedokonania zasilenia konta w terminie 30 dni od dnia upływu okresu ważności dla usług wychodzących, POLKOMTEL zastrzega możliwość anulowania niewykorzystanej wartości konta po upływie tego 30 dniowego terminu, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej.
8. Zasilenie konta w terminie do 10 dni, licząc od upływu 30 dniowego terminu określonego w ust. 7, skutkować będzie przywróceniem anulowanej wartości konta.
9. W przypadku braku zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 8 POLKOMTEL zastrzega możliwość bezpowrotnego anulowania niewykorzystanej wartości konta.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 sie 2013, o 18:02
Re: Można odzyskać kwotę?
Wczoraj zadzwoniłem do DOK i pani powiedziała że to było nieostateczne zabranie salda konta. I że wciągu 24h pieniądze powinny wpłynąć na konto.
Usunięte środki pieniężne z konta
Jakim prawem Plus usunął mi z telefonu ponad 200 zł tylko dlatego, że przez miesiąc telefon nie był doładowywany?
Re: Usunięte środki pieniężne z konta
Zgodnie z zasadami obowiązującymi w ofercie na kartę - Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. - Na Kartę:Dariusz89 pisze:Jakim prawem Plus usunął (...)
10. W przypadku niedokonania Zasilenia konta w terminie 30 dni od dnia upływu Okresu ważności dla Usług wychodzących, POLKOMTEL anuluje niewykorzystaną Wartość konta po upływie tego 30 dniowego terminu, z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej.
11. Zasilenie konta w terminie do 10 dni, licząc od upływu 30 dniowego terminu określonego w ust. 10, skutkować będzie przywróceniem anulowanej Wartości konta.
12. W przypadku braku Zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 11 POLKOMTEL bezpowrotnie anuluje niewykorzystaną Wartość konta.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec