Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
wojtekj
PlusManiak
Posty: 106
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 mar 2009, o 14:44

Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: wojtekj »

Witam. Zakupiłem dzisiaj kartę Plus na Kartę 5 zł (w górnym lewym roku ROZMOWY NIELIMITOWANE jeśli to ma znaczenie). Włożyłem kartę. Wykonałem próbne połączenie i chciałem aktywować promocję rocznej aktywności konta. Niestety otrzymuję komunikat, że nie Usługa niedostępna.

Co mam robić?

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!
Lubi Apple woli Xiaomi ;)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: Krzysiek_Plus »

Przy wprowadzaniu takiego kodu *136*11*04# otrzymałeś komunikat o niedostępnej usłudze?

Z opisu startera wynika że powinieneś mieć taryfę Plus na Kartę, ale sprawdź dla pewności kodem *147#?

Masz obecnie dodatnią wartość konta? Sprawdź kodem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wojtekj
PlusManiak
Posty: 106
Rejestracja: 10 mar 2009, o 14:44

Re: Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: wojtekj »

Krzysiek_Plus pisze:Przy wprowadzaniu takiego kodu *136*11*04# otrzymałeś komunikat o niedostępnej usłudze?
Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji
Krzysiek_Plus pisze:Z opisu startera powinien mieć taryfę Plus na Kartę, ale sprawdź dla pewności kodem *147#?
Aktywna taryfa to Plus na Karte
Krzysiek_Plus pisze:Masz obecnie dodatnią wartość konta? Sprawdź kodem.
*100# -> Aktualny stan konta: 5.00 PLN. Konto wazne do dnia 13/01/2013.

Już wiem co było problemem. Nie wykonałem połączenia na początku (dzwoniłem ale nie odebrany został telefon) i nie zaaktywowało mi poprawnie karty. Teraz już wszystko OK.

Pozdrawiam.
Lubi Apple woli Xiaomi ;)
wujku
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 4 lut 2013, o 17:51

Re: Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: wujku »

Podpinam się pod temat, mam ten sam problem co założyciel tematu z tą różnicą, że kartkę sim aktywaną mam juz kilka lat i niestety nie mogę aktywować tego kodu. Usłu niedostępna: 1. Sprawdź czy masz wymagane środki itd itd. Na koncie ponad 50zl ważne co robić??
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: Krzysiek_Plus »

wujku jaką masz taryfę? Sprawdź kodem *147#
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wujku
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 4 lut 2013, o 17:51

Re: Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: wujku »

taryfa Plus na Kartę, specjalnie zmieniłem z taryfy Simplus
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: Krzysiek_Plus »

A kiedy zmieniałeś? Było już potwierdzenie o zmianie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wujku
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 4 lut 2013, o 17:51

Re: Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: wujku »

tak było, zmieniłem jakies 3 dni temu, dodam że na żony telefonie też przechodzilem z taryfy simpus, rowniez posiada dodatni stan konta i ten sam problem
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: Krzysiek_Plus »

A może masz aktywną jakąś promocje która wyklucza się z promocją "ROK WAŻNOŚCI KONTA" ? Proszę sprawdź jakie masz aktywne.

Promocje możesz sprawdzić *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wujku
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 4 lut 2013, o 17:51

Re: Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: wujku »

juz sprawdzalem wczesniej tym kodem i nie mam żadnej promocji
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: Krzysiek_Plus »

Prześlij mi swój numer telefonu poprzez formularz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wujku
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 4 lut 2013, o 17:51

Re: Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: wujku »

Rozwiązałem problem. Nie mogłem uaktywnić uslugi ponieważ wczesniej aktywowałem usługę rok darmowych rozmów z wybranym nr w plusie, usługa nie była widoczna w promocjach pod kodem *136# gdyż po uaktualnieniu kodu dla darmowych rozmów z wybrany nr nie doładowałem konta, a regulamin tego wymagał. tak czy inaczej przejdę chyba do Playa bo to jest skandal abym musiał rok ważności konta włącząć kodem
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: Aktywne konto 365 dni - problem z aktywacją

Post autor: annika »

wujku pisze:Rozwiązałem problem. Nie mogłem uaktywnić uslugi ponieważ wczesniej aktywowałem usługę rok darmowych rozmów z wybranym nr w plusie, usługa nie była widoczna w promocjach pod kodem *136# gdyż po uaktualnieniu kodu dla darmowych rozmów z wybrany nr nie doładowałem konta, a regulamin tego wymagał.
I nigdy w promocjach pod kodem *136# nie będzie widoczna. Ustawione numery sprawdza się pod *104*02# i *104*03# - ale jest to jedynie sprawdzenie ustawionych numerów, a nie ich aktywacji doładowaniem - tego sprawdzić się nie da.
wujku pisze:tak czy inaczej przejdę chyba do Playa bo to jest skandal abym musiał rok ważności konta włącząć kodem
Ale pamiętaj, że Play przeniesie Ci numer do najnowszej taryfy pre-paid, w której nie ma roku ważności konta i będziesz musiał go sobie włączyć. Kodem.
ODPOWIEDZ