PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
acro
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 paź 2012, o 14:59

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: acro »

Właśnie uświadomiłem sobie, że to 102400kB to nie jest jakaś nadwyżka MB, tylko jest to po prostu 100 * 1MB (1MB=1024kB) więc po prostu to pełny pakiet podany w kilobajtach tak wygląda, jakby miał nadwyżkę, a jest normalnym pakietem 100MB. Niezrozumiałe jednak nadal pozostaje dla mnie jak to się stało, że pakiet się włączył sam...

SMS zwrotny na kod USSD do sprawdzania usług *136# wygląda następująco:

Kod: Zaznacz cały

Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (102400.0) 25-02-2013 10:34, Wyprobuj Pakiet internetowy 7 Non Stop 25-02-2013 02:58, Rok waznosci konta.
Z powyższego wynika, że pakiet został aktywowany 25 stycznia o 10:34, drugiej części smsa o wypróbowaniu pakietu nie rozumiem, Rok ważności konta to aktualna taryfa. Jak rozszyfrować tego smsa? :|
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: annika »

Druga część odpowiedzi sieci wskazuje na to, że wcześniej 25 stycznia o godzinie 2:58 (prawie trzecia w nocy) aktywowano promocję "Wypróbuj pakiet internetowy 7 Non Stop". Przynajmniej tak sądzę, nie mam już swoich smsów dotyczących tej promocji do porównania treści. Można tego dokonać kodem *136*01*04#. Info o tej promocji masz tutaj na samym początku. Dzięki temu pierwszy pakiet powinien być bezpłatny.
acro
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 paź 2012, o 14:59

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: acro »

Właśnie nie do końca się to zgadza, bo na drugim telefonie sms zwrotny wygląda tak:

Kod: Zaznacz cały

Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (71800.0) 17-02-2013 09:59, 29 gr do wszystkich duzych sieci 29-01-2013 20:58, 29gr za rozmowe dla stalych.
\

I faktycznie - pakiet został aktywowany 17 stycznia o 9:59. Jest tylko jedna informacja o pakiecie w stosunku do smsa zwrotnego na drugim telefonie. Poza tym, o 2:59 to raczej nie jest możliwe żebym aktywował cokolwiek :D
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: Joanna_Plus »

acro,

z powyższego wynika, że najpierw została włączona promocja Wypróbuj Pakiet internetowy a następnie sam pakiet.
Aktywacja może odbywać się albo przez kody, albo za pośrednictwem Plus Online…
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
acro
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 paź 2012, o 14:59

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: acro »

Cóż, pozostaje wizyta w salonie bo zdalnie nic nie zrobię a nie aktywowalem pakietu ani kodem ani przez Plus Online bo nawet nie wiem co to jest hehe. Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: Joanna_Plus »

acro,

nie widzę, żadnej promocji do której ten pakiet byłby dodawany odgórnie – systemowo.

Jeżeli ta usługa nie jest Ci potrzebna, to kodem: *136*00*13# ją wyłączysz, żeby nie odnowiła się po tych 31 dniach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
acro
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 paź 2012, o 14:59

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: acro »

Wiem jak to powyłączać ale to nie rozwiązuje problemu bo w każdej chwili sytuacja może się powtórzyć, dlatego chcę to załatwić bezpośrednio u operatora.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: Joanna_Plus »

acro,

a możesz podesłać swój numer przez ten formularz. Spróbuję sprawdzić, czy jakoś systemowo nie było to aktywowane.

Numer zgłoszenia, który dostaniesz podaj proszę w osobnym poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: Jrv »

@ acro niech zgadnę masz teraz taryfę Plus Na Kartę? Zmieniałeś ją jakiś miesiąc temu kodem *147*11# i skorzystałeś z promocji pakietu 7non stop na próbę :)
To jest dopiero historia karty :)
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
acro
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 paź 2012, o 14:59

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: acro »

Taryfa owszem była zmieniana z Team7 na Plus Na Kartę ale to było jeszcze w październiku na starej noki 3110 i wtedy nie miałem nic wspólnego z internetem w telefonie wiec nic takowego nie wpisywałem. SMS o aktywowanej taryfie pojawił się sam jak grom z jasnego nieba i wprawił mnie co najmniej w zdumienie.

Aaa, proszę się nie sugerować danymi z mojego profilu bo Jelly Bean mam na drugim sgs2. Problemy z samoczynnym wyłączeniem się telefonu i tym samoczynnie aktywowanym pakietem dotyczą też samsunga galaxy s2 ale innego - na sofcie z linii ICS 4.0.4 tylko brandowanym przez plusa

P.S. Kilka postów wyżej wkleilem dwa Smsy zwrotne z plusa dla dwóch telefonów. Pierwszy to ten problematyczny telefon, drugi SMS dotyczy telefonu, na którym faktycznie mam wykupiony pakiet 100MB. To tylko takie przypomnienie żeby się Wam nie myliło bo trochę namieszałem przez info o dwóch telefonach.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: Jrv »

Przy zmianie taryfy sa dodawane pakiety internetowe i zakładam, ze stad wlasnie pojawiły sie u Ciebie. Pakiet taki aktywuje sie po zasileniu 30pln lub wiecej - z tego co pamietam. Pierwszy miesiac jest darmowych pozniej juz przedluzany platnie.
Nie ma sensu isc do salonu - jesli to nie bedzie salon firmowy to najwyzej otrzymasz telefon abyś pogadal z BOK. Teraz jest dobra pora dzwon na 2601 ze swojego telefonu i wszystko sie wyjaśni - daj znac jak juz bedziesz wiedzial skad to sie wzięło.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
acro
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 paź 2012, o 14:59

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: acro »

Przejrzałem wczoraj regulaminy taryf, pakietów na stronie plusa i jeżeli była wzmianka o pakietach internetowych to ich aktywacja musiała być dokonana bezpośrednio przez użytkownika. Taryfa, która była zmieniana w październiku była zmieniana na Plus Na Kartę żeby móc aktywować "rok ważności konta" ze względu na wysoki stan konta, żeby nie trzeba było doładowywać :-) aczkolwiek sprawdzę kiedy ostatni raz był telefon zasilany.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: Joanna_Plus »

Tak jak pisał Jrv jest promocja zmiany taryfy na Plus na Kartę z pakietem internetowym 7 Non Stop: http://nakarte.plus.pl/images/Zmien_tar ... op_7zl.pdf, ale trwa od 3 grudnia…

Natomiast aktywacja o której pisze acro, była związana z kampanią SMS, gdzie wybrani użytkownicy otrzymywali bezpłatnie usługę do przetestowania na 31 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PanMartik
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 sty 2013, o 01:58
Kontakt:

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: PanMartik »

Ja postrze inną kwestie związaną z internetem. Korzystam z pakietu internet non stop 9 i to co od pewnego czasu obserwuje chyba nie jest normalne. Z internetu w telefonie korzystam dużo, problemu nie było natomiast od pewnego czasu występuje problem z łączeniem. Dociera do pewnego momentu i stop dalej nie chce iść a na wyświetlaczu pojawia się komunikat "połączenie nie powiodło się. Sprawdź konfigurację sieci i spróbuj ponownie" szukałem konfiguracji i tu okazuje się że mojego telefonu nie ma na liście Plusa. Czy coś się dzieje z tym internetem? Jak ściągnąć konfigurację z strony Plusa?
Odpowiadam tylko na Forum. Nie odpowiadam na PW.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22383
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: Joanna_Plus »

PanMartik,

a jaki to model telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ