Przedłużenie umowy
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 387
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 sie 2008, o 18:56
- Lokalizacja: Śląsk
Kurier nie dotarł, a umowa (niby) podpisana...
A ja "pochwalę się" z czym od dwóch tygodni walczy moja sister
W ostatnim tygodniu października otrzymała telefon z Plusa z propozycja przedłużenia umowy. Abonament za 59,90 zł w tym 550 min do wszystkich + 5 swojaków (i chyba nielimitowane w Plusie?) a do tego Nokia Lumia 610 za 1 zł. Ofertę zaakceptowała i wszystko super. Kurier miał dostarczyć telefon w poniedziałek (5.11) po godzinie 17. Z telefonem był o godzinie 11, ale nikogo nie zastał w domu, więc po kontakcie z sister uzgodnił, by przyjechał wieczorem. Niestety... od tego momentu ani kuriera z umową i telefonem oraz bezsilne próby kontaktu z konsultantem, który przyjmował zamówienie oraz firmą kurierską.
Po tygodniu usiłowania skontaktowania się z Plusem wreszcie siostra udała się do pobliskiego "realnego" punktu sprzedaży Plusa. Okazało się (po sprawdzeniu w systemie), że... podpisała umowę abonamentową (jest już na nowych warunkach), której w rzeczywistości nie podpisała, bo kurier nie dotarł (brak umowy, brak telefonu itd.). Facet w Plusie sam był zdziwiony, że nie podpisywała umowy a już jest na nowych warunkach. Na szczęście sprzedawca zainteresował się sprawą... podzwonił gdzieś tam, pomógł napisać reklamację (bo wcześniej nie może wprowadzić nowej umowy) i powiedział, że jak wszystko się wyjaśni (po uwzględnieniu reklamacji), to zaprasza do punktu, gdzie spokojnie "od ręki" otrzyma te same warunki. Na razie poszła reklamacja, zobaczymy jak zareaguje Plus.
Powiem szczerze, że jestem zaskoczony, bo ja już raz na odległość przedłużałem umowę w Plusie na internet bez modemu, mój ojciec swojego czasu przedłużał na odległość umowę na abonament z telefonem i wszystko było jak najbardziej ok. A teraz coś się spieprzyło, a może to tylko "wypadek przy pracy". Jednak jeśli będzie więcej takich sytuacji to będzie pojawiało się więcej negatywnych komentarzy. A nic tak nie niszczy reputacji firmy, jak niezadowolenie znajomych. Jedno jest pewne - moja siostra już nigdy nie skorzysta z podpisywania umowy w Plusie na odległość...
W ostatnim tygodniu października otrzymała telefon z Plusa z propozycja przedłużenia umowy. Abonament za 59,90 zł w tym 550 min do wszystkich + 5 swojaków (i chyba nielimitowane w Plusie?) a do tego Nokia Lumia 610 za 1 zł. Ofertę zaakceptowała i wszystko super. Kurier miał dostarczyć telefon w poniedziałek (5.11) po godzinie 17. Z telefonem był o godzinie 11, ale nikogo nie zastał w domu, więc po kontakcie z sister uzgodnił, by przyjechał wieczorem. Niestety... od tego momentu ani kuriera z umową i telefonem oraz bezsilne próby kontaktu z konsultantem, który przyjmował zamówienie oraz firmą kurierską.
Po tygodniu usiłowania skontaktowania się z Plusem wreszcie siostra udała się do pobliskiego "realnego" punktu sprzedaży Plusa. Okazało się (po sprawdzeniu w systemie), że... podpisała umowę abonamentową (jest już na nowych warunkach), której w rzeczywistości nie podpisała, bo kurier nie dotarł (brak umowy, brak telefonu itd.). Facet w Plusie sam był zdziwiony, że nie podpisywała umowy a już jest na nowych warunkach. Na szczęście sprzedawca zainteresował się sprawą... podzwonił gdzieś tam, pomógł napisać reklamację (bo wcześniej nie może wprowadzić nowej umowy) i powiedział, że jak wszystko się wyjaśni (po uwzględnieniu reklamacji), to zaprasza do punktu, gdzie spokojnie "od ręki" otrzyma te same warunki. Na razie poszła reklamacja, zobaczymy jak zareaguje Plus.
Powiem szczerze, że jestem zaskoczony, bo ja już raz na odległość przedłużałem umowę w Plusie na internet bez modemu, mój ojciec swojego czasu przedłużał na odległość umowę na abonament z telefonem i wszystko było jak najbardziej ok. A teraz coś się spieprzyło, a może to tylko "wypadek przy pracy". Jednak jeśli będzie więcej takich sytuacji to będzie pojawiało się więcej negatywnych komentarzy. A nic tak nie niszczy reputacji firmy, jak niezadowolenie znajomych. Jedno jest pewne - moja siostra już nigdy nie skorzysta z podpisywania umowy w Plusie na odległość...
Re: Przedłużenie umowy
Tutaj zawiodła firma kurierska.
Ja z kolei nie podpisałbym umowy w punkcie. Internet albo telefon z zachowaniem 10dni odstąpienia. Mam czas by dokładnie zapoznać się z umową i przetestować urządzenie, coś mi się nie spodoba to wynocha. Niestety bywają sytuacje gdzie nowy telefon okazuje się być w jakiś sposób niesprawny i po podpisaniu umowy w punkcie pozostają jedynie procedury gwarancyjne a tak to można zwrócić sprzęt i wziąć nowy w nowej umowie.
Ja z kolei nie podpisałbym umowy w punkcie. Internet albo telefon z zachowaniem 10dni odstąpienia. Mam czas by dokładnie zapoznać się z umową i przetestować urządzenie, coś mi się nie spodoba to wynocha. Niestety bywają sytuacje gdzie nowy telefon okazuje się być w jakiś sposób niesprawny i po podpisaniu umowy w punkcie pozostają jedynie procedury gwarancyjne a tak to można zwrócić sprzęt i wziąć nowy w nowej umowie.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Przedłużenie umowy
To też prawda. Magia "10 dni" to jednak fajna sprawa
Re: Przedłużenie umowy
Witam !
widzę,że jestem na dobrej stronie o przedłużaniu umów.Interesuje mnie czy jak umowa kończy mi się 18 stycznia 2013 to czy już teraz mogę przedłużyć wraz z wymianą telefonu.Właśnie poprzednio miałam umowę do czerwca ,a przedłużyli mi wcześniej czyli w styczniu.Na stronie plusa zostawiałam kontakt itd,ale dostałam e-maila,że nie dla mnie ta promocja itd.To dla kogo? bo taryfy rozmowne są raczej od niedawna-ja mam bezlik 59.Z promocji wynika,że w tejże taryfie(a raczej kwocie 59) się mieszczę.Dostaliśmy jak na razie ofertę następnego telefonu z abonamentem,którego nie potrzebuję bo płacę już dwa + internet.Kto w takim razie załapuję się na tę promocję z tabletem? Chyba trzeba będzie spisać nowa umowę,albo zrezygnować z plusa.
widzę,że jestem na dobrej stronie o przedłużaniu umów.Interesuje mnie czy jak umowa kończy mi się 18 stycznia 2013 to czy już teraz mogę przedłużyć wraz z wymianą telefonu.Właśnie poprzednio miałam umowę do czerwca ,a przedłużyli mi wcześniej czyli w styczniu.Na stronie plusa zostawiałam kontakt itd,ale dostałam e-maila,że nie dla mnie ta promocja itd.To dla kogo? bo taryfy rozmowne są raczej od niedawna-ja mam bezlik 59.Z promocji wynika,że w tejże taryfie(a raczej kwocie 59) się mieszczę.Dostaliśmy jak na razie ofertę następnego telefonu z abonamentem,którego nie potrzebuję bo płacę już dwa + internet.Kto w takim razie załapuję się na tę promocję z tabletem? Chyba trzeba będzie spisać nowa umowę,albo zrezygnować z plusa.
Re: Przedłużenie umowy
A można do tej promocji inny telefon i tablet
Re: Przedłużenie umowy
Albo Sony Xperia J , albo Samsung Galaxy Mini 2. Innych nie ma.
Re: Przedłużenie umowy
to nic innego się nie da szkoda fajna oferta tylko telefony słabe
Re: Przedłużenie umowy
Masz tablet gratis ,to jakie byś chciał telefony. Telefony jak większość u operatorów.
Re: Przedłużenie umowy
Tablet jest ok ale telefon taki sobie chciałem samsunga galaxy s II ale jak się nie da to po prostu wezmę sam telefon i tyle.
Moim zdaniem powinno być można wybrać sobie telefon do tej promocji i ewentualnie dopłacić albo inna taryfa np. 99zł
Moim zdaniem powinno być można wybrać sobie telefon do tej promocji i ewentualnie dopłacić albo inna taryfa np. 99zł
Re: Przedłużenie umowy
Witam. W kwietniu kończy mi się umowa z Plusem i mam zamiar przenieść numer do konkurencji (o dziwo konkurencja tej konkretnej konkurencji już do mnie też wydzwaniała :D ). Mój mąż przeniósł numer i ma w abonamencie 79 zł 700 minut i internet do bólu, no i oczywiście smartfon za 1 zł. Myślałam, żeby przenieść numer, bo oferta jest fajna i pewnie dostałabym podobną. Jednak od paru dni wydzwania do mnie Biuro Desperackiego Utrzymania Klienta i męczy. Dziś udało im się wreszcie do mnie dodzwonić i facet rzucił mi naprawdę fajna ofertą. W abonamencie 79 zł mogę dostać 900 minut do wszystkich no i oczywiście fajny telefon. Internet nie jest mi potrzebny. Może być, może nie być.
Zaczęłam się zastanawiać czy przenosić numer.
Zaczęłam się zastanawiać czy przenosić numer.
Re: Przedłużenie umowy
to chyba wiadomy wybór ???? 700 min a 900 a cena taka sama tylko inna sieć do męża . ale 900 minut
Re: Przedłużenie umowy
Biuro Desperackiego Utrzymania, a jakiś numer do nich ktoś ma, albo e-mail?
Re: Przedłużenie umowy
Tak, TU znajdziesz wszystko co potrzebujesz.chinek24 pisze:Biuro Desperackiego Utrzymania, a jakiś numer do nich ktoś ma, albo e-mail?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Przedłużenie umowy
Tzn. nie liczyłabym za bardzo, że się do tej Tajnej Komórki Polkomtela dodzwonisz Ja dzwoniąc trzykrotnie w ciągu bodajże dwóch dni dowiadywałam się, że "...twój konsultant jest w dniu dzisiejszym nieosiągalny..." Raz nawet tenże Pan Nieosiągalny oddzwonił po południu, ale akurat robiłam zakupy, drugą ręką zbierając z podłogi rozwścieczoną dwulatkę, także nie pogadalim. Miał się za pół godziny odezwać, ale najwyraźniej znów popadł w nieosiągalność i to na dłużej, bo myślałam, że się stęskni i zadzwoni następnego dnia, ale niestety, nie zadzwonił Będę czekała jutro, bo już tęsknię. A tak na serio, to Nieosiągalny rzeczywiście miał zabójczo piękny głos.chinek24 pisze:Biuro Desperackiego Utrzymania, a jakiś numer do nich ktoś ma, albo e-mail?