AVOCADO

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: AVOCADO

Post autor: annika »

Cieszy nas to.
Hmm, na stronie programu Avocado twierdzą, że można do niego przystąpić także w "zwykłym" Punkcie Sprzedaży Plusa: http://m-avocado.pl/jak-zamowic. Tylko czy w każdym? Może niedługo znajdzie się ktoś, kto rozwieje te wątpliwości?
kosa1127
Szalony PlusManiak
Posty: 571
Rejestracja: 17 cze 2009, o 15:15
Lokalizacja: PlusForum.pl

Re: AVOCADO

Post autor: kosa1127 »

Oczywiście w każdym punkcie Plusa jest ta oferta dostępna :)
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
Awatar użytkownika
Marciano
Szalony PlusManiak
Posty: 260
Rejestracja: 29 gru 2008, o 17:21
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: AVOCADO

Post autor: Marciano »

Nie w każdym. Właściciel salonu może odmówić polkomtel sprzedaży tego produktu. Warto podkreślić że nie wszyscy sprzedawcy mają uprawnienia do sprzedaży tego produktu. Proces szkoleniowy oraz dostępowy do systemu jest wydłużony. Sprzedaż odbywa się na systemie banku !
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: AVOCADO

Post autor: annika »

No właśnie, od początku mi się wydawało, że pracownicy punktów sprzedaży Plusa, obsługując tę promocję, de facto zakładają klientowi konto bankowe w systemie banku BZ WBK.
To by oznaczało, że wymaga to dostępu do tego systemu dla takiego pracownika Plusa. Obsługa takiej czynności, jak założenie konta, raczej nie jest trudna, ale na pewno trzeba zrobić pracownikowi jakieś mini szkolenie pro forma. Za podstawową przeszkodę uważałabym tu zainstalowanie systemu banku na komputerach POS i wyrobienie choć jednemu pracownikowi uprawnień do jego obsługi, myślę że ograniczonej do wpisu nowego klienta i przypisania mu konta (po co dodatkowo udostępniać takiemu pracownikowi bazę danych klientów banku, co wymagałoby hmm... odebrania od niego oświadczenia o zachowaniu tajemnicy bankowej?).
kosa1127, rozumiem, że u Ciebie jest możliwość skorzystania z AVOCADO, więc może podzieliłbyś się wiedzą, jak to zostało rozwiązane, o ile oczywiście możesz?
Awatar użytkownika
Marciano
Szalony PlusManiak
Posty: 260
Rejestracja: 29 gru 2008, o 17:21
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: AVOCADO

Post autor: Marciano »

szkolenie e learningowe, stacjonarne, upoważnienie dla sprzedawców od banku. Aplikacja prosta pierwsze wrażenia sprzedawców "przypomina system DOS :-)"
Awatar użytkownika
cezarex
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 29 kwie 2011, o 00:21
Lokalizacja: Warszawa

Re: AVOCADO

Post autor: cezarex »

annika pisze:Za podstawową przeszkodę uważałabym tu zainstalowanie systemu banku na komputerach POS i wyrobienie choć jednemu pracownikowi uprawnień do jego obsługi,
Nie jeden, a docelowo każdy sprzedawca/konsultant będzie miał możliwość założenia konta Avocado. Odbywa się to na aplikacji bankowej dostępnej przez www, nic nie jest instalowane po stronie operatora.
annika pisze:myślę że ograniczonej do wpisu nowego klienta i przypisania mu konta (po co dodatkowo udostępniać takiemu pracownikowi bazę danych klientów banku, co wymagałoby hmm... odebrania od niego oświadczenia o zachowaniu tajemnicy bankowej?).
Pracownicy "Plusa" nie mają i nie będą mieli dostępu do kont bankowych po ich założeniu - jedynie do tej części związanej z promocjami: czy jest zniżka prawidłowo naliczana (odpowiednie oświadczenia i tak podpiszą/podpisali).
Marciano pisze:pierwsze wrażenia sprzedawców "przypomina system DOS :-)"
Taaa, typu: naciśnij F14 czyli Shift+F2...
kosa1127
Szalony PlusManiak
Posty: 571
Rejestracja: 17 cze 2009, o 15:15
Lokalizacja: PlusForum.pl

Re: AVOCADO

Post autor: kosa1127 »

Taak F14jest mocne śmiałem się jak byłem na stacjonarnym szkoleniu ale nie jest to jakieś trudne :) wedle mnie już wszyscy pracownicy powinni mieć dostęp do sprzedaży Avocado bo Polkomtel sumiennie rozlicza za realizację planu na tą usługę, Jeżeli chodzi o sam system do sprzedaży Avocado jest mega prosty i przejrzysty nie to co aplikacja do CDMA ;)
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: AVOCADO

Post autor: annika »

Przypomina DOS, bo ma ciemnobłękitne tło i białe literki? Kurcze, a myślałam, że BeZeta stać na jakieś szaleństwo i odstępstwo od normy, na przykład tło zielone :-D

A co do CDMA, to tak się zastanawiam i nie mogę pojąć, dlaczego wyłączyli go z tej promocji. Czy z wypowiedzi kosy1127 mogę wyciągnąć wnioski, że ta oferta jest obsługiwana jakoś specjalnie i przez to tak inaczej traktowana? No bo przecież to jest zwykła oferta dla ludności, nie żadne dla firm, więc o co chodzi?
kosa1127
Szalony PlusManiak
Posty: 571
Rejestracja: 17 cze 2009, o 15:15
Lokalizacja: PlusForum.pl

Re: AVOCADO

Post autor: kosa1127 »

Program do obsługi CDMA został zakupiony przez Polkomtel od firmy Oracle i dopiero po zakupie za grube miliony zapewne stwierdzili, a co tam, niech się męczą, a w BZ do założenia konta nie jest potrzebna jakaś filozofia tylko wpisanie podstawowych danych klienta i już, a do CDMA to parę opcji jest, że się tak wyrażę dodatkowych o których nie mogę powiedzieć, no bo nie mogę :)
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: AVOCADO

Post autor: annika »

OK. I prawdopodobnie nie dało się tego zgrać, albo ta firma Oracle nie zgodziła się na połączenie ich programu z systemem banku? Brnę w dobrym kierunku?

Chyba w złym, co? Dane do systemu bankowego nie są importowane ze "zwykłego" systemu Plusa, tylko drugi raz wpisywane, więc to nie miałoby nic do rzeczy? Czy może jednak ma?

Może wyrażę to jaśniej: czy uważacie, że CDMA jest wyłączony z tej promocji właśnie przez to, że jest obsługiwane przez inny program, czy to nie mogło mieć żadnego wpływu i na taką decyzję wpłynęły jakieś bliżej nie określone czynniki ekonomiczne?
XYZ
Szalony PlusManiak
Posty: 250
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 15:01

Re: AVOCADO

Post autor: XYZ »

Oj annika, annika ... dlaczego nie ma CDMA w ofercie avocado? Pewnie dlatego, że ta usługa na tę chwilę nie zarabia na siebie (chyba). Nakład techniczny jak i całe otoczenie związane z tą usługą poniosło za sobą niemałe koszta, więc trudno jeszcze dokładać kolejny benefit dla klientów. Pewnie z czasem i tutaj pojawi się avocado. Zresztą spójrzmy na kolejny powód - użytkowników CDMA jest niewielu w porównaniu z użytkownikami telefonów komórkowych. Pewnie dla operatora i dla banku miarodajna jest jednak grupa klientów komórkowych. Pewnie na podstawie tej bazy będą podejmowane kolejne kroki promocyjne.

Oj strasznie ten temat się rozrósł i przyznam się szczerze, że w dość zawiłe rejony. Pewnie na ten temat mogłaby wypowiedzieć się osoba, która wdrażała program Avocado i usługę CDMA, ale pewnie na próżno szukać jej na forum. Zresztą mogłoby się okazać, że to tajemnica firmowa :)
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: AVOCADO

Post autor: annika »

Oki. Skoro twierdzisz, że użytkowników CDMA jest mało, a usługa słabo na siebie zarabia, to wierzę Ci.
Skoro ktoś decyzyjny stwierdził, że nie warto przyciągnąć kolejnych osób do CDMA np. tą promocją, to trudno, sami się przekonają, czy to słuszne postępowanie.
Black Tune
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 gru 2011, o 00:03

AVOCADO - brak przelewu

Post autor: Black Tune »

Witam.

Nie wiem czy w dobrym dziale napisałem no ale... Niecałe 2 miesiące temu zakupiłem w punkcie Plusa laptopa. Dostałem propozycję, że jeśli wraz z laptopem założę konto w banku BZWBK to przez pierwsze 6 miesięcy dostanę zwrot 60 złotych na to właśnie konto. Zapłaciłem już drugą ratę i powinienem już mieć na koncie 120 zł zwrotu, ale pieniędzy jak nie było tak i nie ma... Konsultantka w punkcie Plusa powiedziała mi, że pieniądze zostaną przelane na moje konto tylko, że to się spóźnia. Rozumiem spóźnienie 3-5 dni, ale nie miesiąc... Możecie mi to jakoś wytłumaczyć? :P
Rachunki do zapłaty to nawet przed czasem przychodzą, ale przelać 60 zł miesięcznie to już ciężko ;]
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: AVOCADO - brak przelewu

Post autor: Jrv »

Czy masz miesięczny wpływ na konto avocado w wysokości 1000 zł?
Aktywowałeś konto? Dostałeś SMS, że promocja jest aktywna? Jaki masz okres rozliczeniowy? Pieniądze wpływają do 10-tego następnego miesiąca po miesiącu z zakończeniem Twojego okresu rozliczeniowego? Były jakieś blokady na koncie?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Black Tune
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 gru 2011, o 00:03

Re: AVOCADO - brak przelewu

Post autor: Black Tune »

Miesięcznego wpływu 1000 zł nie mam. Tak, mam aktywne konto. Okres rozliczeniowy mam na 36 miesięcy, a blokada była jedna, bo nie pamiętałem hasła, ale potem hasło znalazłem i odblokowałem.

Edit: Sprawdziłem teraz jeszcze raz blokady i wychodzi na to, że nie było żadnych.
Obrazek
ODPOWIEDZ