Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
jason5555
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 kwie 2024, o 07:16

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: jason5555 »

Ron pisze: 17 mar 2021, o 21:03 Zgodnie z Regulaminem GigaBank - Po zakończeniu Okresu ważności Bonusu transmisja danych będzie rozliczana zgodnie z Cennikiem Taryfy...
Mam podobny problem. Proszę o informację, co muszę zrobić, żeby absolutnie nigdy nie mieć internetu rozliczanego za 100 kB, tylko np. obniżoną do bardzo niskiej szybkość zamiast tego. Jaka jest najtańsza opcja (pakiet, promocja) tak działająca? Bo na karcie, którą dostałem w wyniku przeniesienia innej sieci jest tylko ten giga bank, który kończy się w przypadkowych momentach bez żadnego przypomnienia i internet robi się z zaskoczenia bardzo drogi.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1197
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Ron »

Wystarczy aktywować pakiet 30 zł 30 GB / 30 dni
15 GB z pakietu i 15 GB
z doładowania
Bez Limitu:
MIN. / SMS / MMS

A do tego 1500GB w pakietach 100GB co miesiąc.
Rin
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 sty 2023, o 02:27

Problem z pakietem 35gb bezlimit

Post autor: Rin »

Witam plusowicze. Przychodzę z problemem.
Ostatnio przy próbie aktywacji pakietu 35gb bezlimit aplikacja iPlus się zacinała. Przez przypadek odrazu po aktywacji dezaktywowało pakiet. Pieniądzę pobrało. Pakietu brak.

Sprawa: CASE/240430/892

Proszę o szybkie rozwiązanie sprawy z względu na potrzebę posiadania internetu poza domem
Ostatnio zmieniony 7 maja 2024, o 13:45 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Rin,
Rin pisze: 7 maja 2024, o 13:21 Sprawa: CASE/240430/892
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ